Vraagje over statistieken van een website

Moderators: Murthul, Dani, Muurp, Neej

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

* Ellen *

Vraagje over statistieken van een website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 20:07

Ik heb een vraagje over statistieken die ik heb bij een homepage waar ik de webmaster van ben ( http://www.t-inn.tk ).

Ik snap namelijk het verschil niet tussen Daily unique visitors, Visits en Page views.

Is er misschien iemand die mij dat uit kan leggen Verward

Afbeelding
Afbeelding

Heb jij tijd om mee te doen aan een groot ruiteronderzoek?
pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 20:20

Uuuuuuhmm.. ik DENK :

- daily unique visitors : de nieuwe bezoekers die die dag voor het eerst op je site komen

- visits : totaal aantal keren dat je site bezocht is , dus ook 2 x vanaf dezelfde PC wordt als 2 keer gerekend

- page views : hoe vaak er een pagina van je site bekeken / geladen is ?

Dus bvb. als ik vanochtend op je site kwam en alleen even op de openings-pagina keek , en nu vanavond nog eens naar je site ging en dan weer de opnings-pagina bekeek , maar ook een andere pagina binnen je site open , dan krijg je door mij :

- 1 daily unique visitor
- 2 visits
- 3 page views

Dat denk ik hoor , ben wel benieuwd wat het anders is Lachen

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO.
Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER* Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm, Biothane teugels in allerlei kleuren. *\o/* Klik hier

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 21:17

Dat klopt wel hoor. Daily unique visitor is idd iemand die voor 't eerst komt en als hij daarna nog een keer je pagina bekijkt dan heb je al 2 visits, ookal is het dezelfde persoon.

- Offline -

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 22:49

dus als ik gewoon wil weten hoe vaak de site bezocht is moet ik kijken bij visits...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie