Directeur doodgestoken op werk in Delft

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:07

Nee, waarschijnlijk gaan wij met z'n allen weer een stille tocht houden..

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:34

allemachtig wat lopen er toch een hoop gekken vrij rond Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:35

En die blijven rondlopen, want na een jaartje of 5 sta je na een moord alweer op straat.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:44

Heb vanmorgen op het nieuws gehoord dat een Nederlandse rus, of russische nederlander 10 jaar cel heeft gekregen, omdat hij een juwelierszaak in brand wou steken.. Hij hield een vlam bij de eigenaar en toen kwamen er toevallig 2 agenten langslopen..

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 15:49

runningkawa schreef:
En die blijven rondlopen, want na een jaartje of 5 sta je na een moord alweer op straat.

helaas wel ja, daar zou echt een betere regeling voor moeten zijn....

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:12

gijsenkim schreef:
jamaica is supercrimineel......... beter is groenland!

Ik dacht dat Jamaica wel relaxed was...'peace man'?? Die Groenland opmerking slaat nergens op, ik ben echt geen wereldvreemd mens die zich pas veilig voelt tussen de zeehonden en eskimo's hoor! Moet ik het dan maar gewoon normaal vinden dat er hier om de haverklap mensen worden vermoord???
Tuurlijk, overal is criminaliteit, maar je hebt criminaliteit en criminaliteit. Ik ben het gewoon zat hier, het wordt steeds gekker.

En Den Haag doet er geen f*ck aan, stelletje neuspeuteraars. En Balkenende maar zeggen:'Het is hier net Amerika'.... Pfff je had hem moeten zien staan naast Bush, net een schooljongetje. En die man is onze minister-president.... Schaam schaam schaam Bloos!

Criminaliteit krijgt zo'n beetje de overhand. Er is geen respect meer, en er zijn weinig mensen die nog vertrouwen hebben in de politie. Respect voor de politie is ook ver te zoeken (rara hoe zal dat komen??)

Er moet gewoon heel veel veranderen in dit land. Hogere straffen, consequenter zijn, en HET GOEDE VOORBEELD GEVEN. Zolang de politie niet het goede voorbeeld geeft, krijgen ze steeds minder respect.
Laatst bijgewerkt door Rinoa op 16-01-04 17:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:18

Ja joh, doe er gewoon nog 1 bij Boos! Waar zijn mensen tegenwoordig toch mee bezig Verward Niet normaal meer, gaat lekker zo zeg Boos!

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 17:56

Kyno schreef:
Ja joh, doe er gewoon nog 1 bij Boos! Waar zijn mensen tegenwoordig toch mee bezig Verward Niet normaal meer, gaat lekker zo zeg Boos!


Precies wat ik dacht Scheve mond

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:04

zo zo...het gaat lekker in ons ballenlandje!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 15:01

Het volgende kwam ik op een andere site tegen.
Durf niet te zeggen of het ook zeker waar is

Citaat:
Bij deze de feiten:
Het slachtoffer heeft een naam: Wim Muilman

Hij was getrouwd en had vijf kinderen, zijn
vrouw en kinderen zijn in ontreddering achtergebleven. Zij hebben geen afscheid van hem kunnen nemen.

Wim Muilman discrimineerde nooit en liet zich nooit laatdunkend uit over allochtonen van welke komaf dan ook.

De dader was een werknemer, Wim Muilman heeft deze man letterlijk gevoed en gekleed. Wim Muilman behandelde zijn personeel met fatsoen, zonder uitzonderingen.

De dader was geen turk en ook geen marokaan. Hij was wel van buitenlandse afkomst.

Verbeter de wereld, begin bij je zelf.
Wim Muilman heeft hiervoor de hoogste prijsbetaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 15:10

MarianneR schreef:
je had hem moeten zien staan naast Bush, net een schooljongetje. En die man is onze minister-president.... Schaam schaam schaam Bloos!
.


Quote van een cabaretier:

Nederland die bekend staat in het buitenland voor zijn vrijheid, prutsmutsen en drugs. Jaap de hoopscheffer en Balkenende die ons vertegenwoordigen..............en wat stapt er uit het vliegtuig? De EO kinderdag van 1963 Haha!:D:D

Zoiets was het