Alles gaat zo goed

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Alles gaat zo goed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 12:32

In mijn leventje heb ik mezelf écht op moeten werken. Ik heb ADHD waardoor bij mij niets vanzelf gaat. Ik moet hard knokken om te bereiken wat andere mensen misschien makkelijker of op een andere manier bereiken. Nooit gaat bij mij iets in 1x goed.
Sinds een klein jaar heb ik medicijnen (helemaal mijn eigen keuze geweest) en het lijkt alsof die alles voor me oplossen.

En alles gaat zo goed. Een afgeronde HBO opleiding, een vriend, een huis, al 2 jaar hetzelfde werk, een leuk bijrijdpaard, fijne mensen om me heen, een auto, een hond, twee katten. En het lijkt wel of álles me voor de wind gaat.

En dat klopt niet voor mijn gevoel. Want ik moet knokken om overeind te blijven en het gaat nu allemaal zo makkelijk.

Is dit herkenbaar???

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 12:37

Hoi Iefke,

heel herkenbaar... Ik krijg altijd een onbestemd gevoel als alles zo goed gaat. Alsof ik me dan moet voorbereiden op datgene wat er (toch weer) komen gaat. Het klopt niet dat alles zo goed gaat, er zal zo vast weer wat gebeuren waardoor het niet meer goed gaat...

Probeer te genieten van het gevoel en het feit dat het allemaal zo lekker loopt. Pieken en dalen schijnen bij een mensenleven te horen...

Groetjes!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 15:49

Mooi toch! Geniet ervan. Iedereen heeft periodes dat het goed gaat en dat het wat minder gaat. Bij de een iets extremer dan de ander, maar het komt in ieders leven voor. Maak ej niet te veel zorgen dat hetw eer verandert en geniet van de goede tijden!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:00

Geniet ervan zolang als dat het duurt, heb je iets plezierigs om op terug te kijken mocht het allemaal ff niet zo goed meer gaan!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:11

Ja heel herkenbaar. Ik krijg zelf zelfs de neiging om problemen te maken wanneer ze er niet zijn. Ik kan gewoon niet geloven dat alles goed gaat.

Probeer het toch maar wel te geloven en geniet ervan dat je leven er nu zo mooi uit ziet. De slechtere tijden komen vanzelf wel weer.

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 16:13

hihi.. nee dit is momenteel even helemaal niet herkenbaar Scheve mond Bij mij gaat het echt alles mis op het moment!!! Verward Maarja.. komen voor mij ook vast wel beter tijden! Geniet jij er maar lekker van zou ik zeggen OK dan! heerlijk toch!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 12:48

Dank voor jullie reacties! En natuurlijk geniet ik volop, maar er blijft een stemmetje achter in m'n hoofd zitten... 'het kan niet dat het goed gaat'