As the world turns verslaafd?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 13:19

dammm moet het vanmiddag missen :S
maar lang leve de herhaling morgen ochtend Haha!

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:00

Moet het vanmiddag ook missen Scheve mond
Nou ja moeten jullie maar even vertellen waar het over ging Tong uitsteken

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 14:05

Ik heb het vanmorgen ( herhaling van vrijdag gemist )! Wie kan mij vertellen wat er is gebeurt???

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 14:06

Eerst volgde ik het altijd, nu niet meer echt omdat ik er geen tijd voor heb, en we kunnen ook niet opemen..

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:36

Picasso schreef:
Getver, vanochtend ook de herhaling gemist, moest weer bloedprikken.....ik ga wel effies naar de site. Of Kayla??? Als ik nou eens heel lief kijk; wil je me dan vertellen wat er gebeurd is??? Schijnheilig


Sorry ik lees het nu pas, maar je hebt vast vandaag wel gekeken en bent dus weer helemaal op de hoogte Haha!

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:28

Vanochtend wilde ik kijken en toen was er alleen dat gekke koopprogramma...... nog gekeken in de gids, maar het stond wel gewoon geplant.......

Morgenochtend kan ik het niet zien dus dat wordt woensdag ochtend pas.... zucht.........

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:34

Och jee Ach gut . Zal ik je bijpraten? Carly heeft haar 'oude' gezicht weer terug, Rosanna is daar niet zo blij mee geloof ik Verward en Carly heeft Craig weer eens afgewezen, dus die is nu ook helemaal zielig Ach gut . Het afscheidsfeest van Jake is geweest, met een hele hoop speeches, Molly huilen bla bla... Lucy en Aaron hebben het goed gemaakt en vinden elkaar volgens mij wel leuk, maar Alison is daar niet zo gelukkig mee, dus komt er steeds tussen. Isaac probeert Bonnie ervan te overtuigen dat Ian slechte bedoelingen heeft en ik geloof dat het een heel klein beetje door begint te dringen, maar opeens is Isaac verdwenen, hoop niet dat Garrick hem wat aangedaan heeft Scheve mond .

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:40

Thanks!!!!! Dus Carly is weer de "oude". Ik heb op internet eens trouwfoto's gezien van Carly en Jack en van Graig met Rosanna.

Niks nieuws over de operatie aan Rose???

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:44

Nee ze hebben nog niks gedaan...

Tja een vriendin van mij vertelde me toevallig vandaag wat er de komende tijd allemaal gaat gebeuren en dat is allemaal vrij heftig Scheve mond .

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:49

Vertel....vertel!!!!!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:57

Ok let op spoilers!



Nou Rose wordt tijdens haar bruiloft vermoord, vergiftigd, ik weet niet wie, het zou Paul kunnen zijn (want ze schijnt vreemd te zijn gegaan), Molly (!!) want zij heeft wat met die man waar Rose vreemd mee ging, Barbara (lijkt me duidelijk waarom) en misschien nog iemand anders? Simon gaat ook dood Verdrietig , maar weet niet precies hoe en wat. Chris komt terug (helaas door iemand anders gespeeld), Alison (die de dochter van Emily blijkt te zijn) raakt zwanger van hem en doet net alsof het van Aaron is, die daarom met haar gaat trouwen. En Lucy is hierdoor weer helemaal zielig. Nou meer weet ik voorlopig niet (wilde ik niet weten Haha! )

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 00:58

Nou, dat is moeilijk te lezen....... maar ik geloof daty ik wat ontcijfert heb. Tjonge... balen van Simon!!!!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 01:01

Oh als je even op quote klikt kan je het beter lezen hoor Knipoog

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 01:05

Kayla schreef:
Oh als je even op quote klikt kan je het beter lezen hoor Knipoog


Bedankt voor de tip!!!!!
Dat Allison de dochter is van Emily is toch algemeen bekent??? Susan wilde nog een kind maar kon het niet krijgen. Toen heeft Emily hem maar gebaard!!! Toen nog wat getouwtrek na de geboorte.......en is ze bij Susan beland.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 01:07

Oh dat wist ik niet, ik dacht echt dat het haar zusje was Bloos!

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 11:23

Nou, ik heb je spoiler gelezen en dat wordt allemaal weer heeeeel spannend! Nou gaat Simon ook nog, nou lekker is dat (dan moet die nieuwe Chris het 'lekkerding gehalte' maar heel erg oppompen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 15:52

Kayla schreef:
Ok let op spoilers!



Nou Rose wordt tijdens haar bruiloft vermoord, vergiftigd, ik weet niet wie, het zou Paul kunnen zijn (want ze schijnt vreemd te zijn gegaan), Molly (!!) want zij heeft wat met die man waar Rose vreemd mee ging, Barbara (lijkt me duidelijk waarom) en misschien nog iemand anders? Simon gaat ook dood Verdrietig , maar weet niet precies hoe en wat. Chris komt terug (helaas door iemand anders gespeeld), Alison (die de dochter van Emily blijkt te zijn) raakt zwanger van hem en doet net alsof het van Aaron is, die daarom met haar gaat trouwen. En Lucy is hierdoor weer helemaal zielig. Nou meer weet ik voorlopig niet (wilde ik niet weten Haha! )




Oooooooooh smullen!!!!!!!!!!!!! *LOL* OK dan!
Thanks Kayla!!!

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 17:08

Nee joh. Simon 'verdwijnt' om gelijktijdig vervangen te gaan worden door een evil dubbelganger. De goody Simon komt tzt wel terug hoor.

Toch? Of loop ik nu achter in spoilerland?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 18:23

Sjips man, het kwam vanmiddag pas ECHT aan dat Jake dood is....heb zitten janken Bloos! *LOL* Ooooooh, ik ben echt errrrug...... Bloos! Vind het heel jammer dat ie eruit is......nou ja, bijna dan.... Scheve mond *LOL* *LOL* *LOL*

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 19:33

Neeeee geen spoilers Huilen
Ik wil niet weten wat er gebeurd, maar ik ga toch automatisch altijd naar de atwt-site, of ik lees het toch wat mensen in kleine lettertjes neerzetten.. damn Tong uitsteken

Maar is toch wel leuk om te weten wat er gebeurd, ben benieuwd wie Rose dan vermoord! Haha! En hoe het afloop met dahlia-gebeuren. Ik weet (spoilers Tong uitsteken ) dat ze rond deze tijd tevoorschijn komt om ze te bedreigen enzo Schijnheilig

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:15

k vind t zooooo erg dat Jake dood is, maar ben blij dat Carly en Rose meer normaal zijn, alleen die Rosanna en Craig zijn wel sneaky bezig he? en ik DENK dat Aaron en Lucy un b-tje in luv zijn!! hihi, verder....ja wel spannend met Katie en Simon en Dahlia, ik schrok echt toen dat lijk van Jill uit het dak viel in de oude molen een tijdje terug. ik wist al dat Jake dood zou gaan, maar was toch helemaal verdrietig, en egt banketstaaf van Donna en Marly dat ze ineens Bridget en Michele opeisen!! Dast enige dat Molly nog heeft!!!! en Abigail natuurlijki....oke das ff mijn verhaal over ATWT, ben ook helemaaaaaal verslaafd, zoals je vast al wel merkte ken ik iedereeen en ook hun karakters, gedachten en lovers, of haters!!! hihi Lachen
kusz miej

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:24

Kayla schreef:
Ok let op spoilers!



Nou Rose wordt tijdens haar bruiloft vermoord, vergiftigd, ik weet niet wie, het zou Paul kunnen zijn (want ze schijnt vreemd te zijn gegaan), Molly (!!) want zij heeft wat met die man waar Rose vreemd mee ging, Barbara (lijkt me duidelijk waarom) en misschien nog iemand anders? Simon gaat ook dood Verdrietig , maar weet niet precies hoe en wat. Chris komt terug (helaas door iemand anders gespeeld), Alison (die de dochter van Emily blijkt te zijn) raakt zwanger van hem en doet net alsof het van Aaron is, die daarom met haar gaat trouwen. En Lucy is hierdoor weer helemaal zielig. Nou meer weet ik voorlopig niet (wilde ik niet weten Haha! )

Neeeeeeeee niet Simon dood En Rose ook dood, nou ja ze kan niet eeuwig in de dubbelrol blijven Clown

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:35

Ik geloof dat ik toch de video maar eens ga instellen want morgen gaat het hem ook niet worden......

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 22:04

ik vind dat Lily dan maar dood moet, rose is veel leuker Huilen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 22:21

Nee Barbara