As the world turns verslaafd?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:37

Jee, dus het ging bijna de hele tijd over Bonny..... nou dan heb ik niks gemist!!!!!!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:40

Nou niet de hele tijd hoor, ook over Carly en Rosanna en Craig.
En Lucy moet vriendin zijn met dat zusje van Emily en die vindt Aaron nogal leuk.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:55

Ja, vind ik ook altijd zo mooi in soaps.... ineens komen kinderen volwassen terug!! Aeron en nu dat kind van Emily (Susan) weer..... En als ik terug ga denken dan klopt de leeftijd volgens mij voor geen meter!!!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:56

Haha nee zie ook B&B: Bridget is op wonderbaarlijke wijze binnen 3 jaar minstens 15 jaar ouder geworden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 01:16

Alison

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 09:10

Ja grappig fenomeen, dat 'up-agen'. Van B&B is Bridget idd wonderbaarlijk?! Zo'n beetje ieder kind in ATWT heeft dat wel eens meegemaakt.
Het is dus heel grappig om eens in de historie te duiken van de serie en de familiebanden uit te pluizen... daar valt je de mond van open Haha!
Het leukste van de serie vind ik de contuiniteit; bv zo'n Holden en Lily, die heb je eigenlijk zien opgroeien he?

Simon is zo jummie.... -even tussendoor-

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 10:47

Iedereen heeft ook kinderen bij elkaar en bij nog eens 6 anderen ofzo! Maar goed het kan allemaal, kijk maar naar Holden, Hal en in B&B die Brooke! Tjongejonge! Rick die nog op school zit en al 2 keer getrouwd is, Bridget die zomaar trouwt maar goed ik dwaal af...

Het leuke is; je zit er naar te kijken alsof je nog nooit wat anders hebt gezien en dat vind ik nog hartstikke leuk ook!!!!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:36

Ik heb het net eidelijk weer eens kunnen zien. B&B heb ik in een heel grijs verleden eens gekeken. Toen ging brooke van Thorne naar Ridge en naar Eric. Toen ben ik afgehaakt. Kwam het pas even langs bij zappen, zit die Brooke weer bij Thorne!!!!!!!

En idd, allemaal kinderen van andere vaders. Moet soms echt even nadenken van hoe zat dat ook alweer?? Zoals Aeron. Die was toch bij Ava (of zoiets) ge-eindigt?? Ben het effe kwijt geloof ik......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:41

Aaron is een zoon van Holden en Julie, maar Julie is met Caleb, dat met Holden was een vergissing.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:42

Javmo schreef:
Iedereen heeft ook kinderen bij elkaar en bij nog eens 6 anderen ofzo! Maar goed het kan allemaal, kijk maar naar Holden, Hal en in B&B die Brooke! Tjongejonge! Rick die nog op school zit en al 2 keer getrouwd is, Bridget die zomaar trouwt maar goed ik dwaal af...


Haha en Brooke enzo worden juist weer niet ouder Haha!

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 12:17

Kayla"]
[quote="Javmo schreef:
Iedereen heeft ook kinderen bij elkaar en bij nog eens 6 anderen ofzo! Maar goed het kan allemaal, kijk maar naar Holden, Hal en in B&B die Brooke! Tjongejonge! Rick die nog op school zit en al 2 keer getrouwd is, Bridget die zomaar trouwt maar goed ik dwaal af...


Haha en Brooke enzo worden juist weer niet ouder Haha!
[/quote]

Haha nee precies. Die Rick is toch net zo oud als mij maar mijn moeder ziet er niet meer zo uit!! ( Gelukkig niet !! ). Haha!
Oeps, laat haar dat maar niet horen hihi! Maar mijn mama is wel veeeeeel liever als Brooke! ( slijm ) Schijnheilig

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 12:22

Brooke ontpopt zich als Stephanie II *LOL* Die neemt de troon over, als Steph kassieweile is...

Maar goed. ATWT dus. Is leuker! Zo'n brave Barbara die zich de rest van haar soapleven als Evil Babs blijft gedragen OK dan!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 12:33

Lovely schreef:
Aaron is een zoon van Holden en Julie, maar Julie is met Caleb, dat met Holden was een vergissing.


Dat wist ik nog wel maar Iva (die echte moeder van Lily) die ging toch de opvoeding doen? Daar was iets mee.......

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 12:39

yokie schreef:
Brooke ontpopt zich als Stephanie II *LOL* Die neemt de troon over, als Steph kassieweile is...

Maar goed. ATWT dus. Is leuker! Zo'n brave Barbara die zich de rest van haar soapleven als Evil Babs blijft gedragen OK dan!


Haha ja Brooke is echt een kreng ook he Haha!

Barbara is weer veeeeeel te aardig vind ik Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:02

Kayla"]
[quote="yokie schreef:
Brooke ontpopt zich als Stephanie II *LOL* Die neemt de troon over, als Steph kassieweile is...

Maar goed. ATWT dus. Is leuker! Zo'n brave Barbara die zich de rest van haar soapleven als Evil Babs blijft gedragen OK dan!


Haha ja Brooke is echt een kreng ook he Haha!

Barbara is weer veeeeeel te aardig vind ik Scheve mond
[/quote]


Ik hááááát Barbara.............. Misselijk

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:08

Een van mijn favorieten (naast Simon..mmm) is Lucinda: "But dárling!"

En wie mag snel eruit geschreven worden van mij? TOM HUGHES. Go away, hypocriete saaie rotvent... Haha!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:14

ow jummie een ATWT topic OK dan! ben helemaal verslaafd maar kan het bijna nooit zien. lang leven teletekst Haha!

Simon is jummiejummie en Kucinda vind ik ook een geweldig personage

Er gebeurd in ATWT iig meer dan dat half uurtje Bold of GTST... En volgens mij weet ik wie achter Dahlia en dat hele gedoe zit Schijnheilig

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:17

bloemkooltje schreef:
En volgens mij weet ik wie achter Dahlia en dat hele gedoe zit Schijnheilig


Hihi, ATWT kijk je niet om de lang geheim blijvende plots hoor Knipoog

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:39

yokie schreef:
Een van mijn favorieten (naast Simon..mmm) is Lucinda: "But dárling!"


Hahaha je HOORT het haar gewoon zeggen Haha! . Zij is idd vrij cool Cool .
En Barbara is vrij irritant Scheve mond .
Ik heb me voorgenomen om niet meer op internet te gaan spieken wat er allemaal gaat gebeuren Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 16:03

Kayla"]
[quote="yokie schreef:
Een van mijn favorieten (naast Simon..mmm) is Lucinda: "But dárling!"


Hahaha je HOORT het haar gewoon zeggen Haha! . Zij is idd vrij cool Cool .
En Barbara is vrij irritant Scheve mond .
Ik heb me voorgenomen om niet meer op internet te gaan spieken wat er allemaal gaat gebeuren Clown
[/quote]


Hè jammer Kayla, moet ik zelf weer gaan sneupen.
Ik was zo blij met dit topic en al jullie voorbeschouwingen Cool

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 16:05

Haha ik weet niet of ik het vol ga houden hoor Haha!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 16:16

Kayla schreef:
Ik heb me voorgenomen om niet meer op internet te gaan spieken wat er allemaal gaat gebeuren Clown

Haha nee dat had ik me ook voorgenomen, maar vriendin van me doet het wel en zodoende weet ik alsnnog wat er gaat gebeuren Haha!

Bij ATWT zijn de geheime plost tenminste goed, als ik het ff vergelijk met GTST of de B&B (die overigens ook verslavend werken, ondanks het niet al te hoge niveau van de serie Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:42

Lucinda is geweldig en ik vind John ook heel goed Haha!. De stukken met veel Barbara ff ik altijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 19:54

Kayla schreef:
Haha ik weet niet of ik het vol ga houden hoor Haha!


~~}> Haha!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:00

Lovely schreef:
Lucinda is geweldig en ik vind John ook heel goed Haha!. De stukken met veel Barbara ff ik altijd.


Sluit ik me bij aan!! Toen Graig er net in was zapte ik altijd weg. Irritante vent. Hij is aardig bijgedraait en ik kan er nou wel tegen als hij in beeld komt.

Van Tom heb ik verder geen last. Van mij mag ie blijven, zit mij niet in de weg.
Vanochtend was die Allison wat langer in beels. Getver, wat een wijf..... bleh....