GRRRRRR - dokters!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-01 13:54

Nou hehe vandaag was er eindelijk een plekje voor me bij de dokter. Ben dus vorige week flauwgevallen maar eerder hadden ze geen tijd.
Zat er precies op tijd, hebben ze ons eerst nog een uur Frusty laten wachten en toen kon ik eindelijk naar binnen.

Dus ik mijn klachten verteld (altijd moe, duizelig, trillerig, snel hoofdpijn, kortom 's morgens gewoon een wrak) en toen heeft ze me kort onderzocht. Bloeddruk etc opgemeten, was vrij laag als ik vanuit lighouding overeind kwam maar verder niets bijzonders. Bloedonderzoek van VORIG JAAR was ook goed zei ze, dus hoefden we niet te herhalen Verward

Conclusie: moet 3 maanden met de pil stoppen en naar een psycholoog voor het flauwvallen Boos!
Kan ik zo kwaad om worden als je gewoon niet serieus genomen wordt!!! Wat nou psycholoog, ben gewoon zo beroerd 's morgens en op een normale doordeweekse dag val ik echt niet van de stress (welke stress Verward ) flauw als ik gewoon bij mijn vriend in de woonkamer sta.
Vorig jaar stuurden ze me ook al met een kluitje in het riet, heb nog verteld over de hypoglykemie maar daar wilde ze gewoon niks van weten.

Werd weer eens bevestigd in mijn gevoel: zonde van mijn tijd! Boos!

_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]bok, bok, bok [img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-09-13 14:00 ]</font>

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 13:56

Nou zeg daar schiet je dus ookniet echt mee op.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:11

Cody, second opinion aanvragen bij andere huisarts.
Bel er eentje op waar een bekende of zo goede ervaringen mee heeft, en vraag of je 'gewoon een afspraak kunt maken' of dat je daar eerst iets anders voor moet doen (weet niet, maar zou kunnen).
Gauw doen, deze huisarts heeft waarschijnlijk een aantal dingen over het hoofd gezien...
Veel sterkte en beterschap!!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:23

s
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-01 14:34

*LOL* Ja hahaha ik zie mijn vriend en FFFFFFFFFJIEW daar ga ik *LOL*
Nee hoor Knipoog Hij is wel leuk maar om nou voor hem van mijn stokje te gaan nee dank je Tong uitsteken

Ik heb maandagmiddag een afspraak gemaakt met een homeopaat, kijken wat die er van zegt.
Als dat niks oplevert gaan we naar een andere huisarts.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:46

Jeetje heb je ook al zo'n lekker geval. Ik kan je één ding zeggen, ik ken het. Mij wilden ze ook al naar een psych sturen. Nou vraag ik je, ik weet toch zeker zelf wel wat voor vorm van hulp ik nodig heb??
Nou cody, als het kan zou ik zeker naar een andere dokter gaan om te kijken wat die ervan zegt. Trouwens een homeopaat kan ook wonderen verrichten! Ik hoop voor je dat het snel beter met je gaat, want je hebt er toch al een tijd last van. Ik duim voor je dat er snel een oplossing komt!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 18:29

Ik zou onmiddelijk proberen om naar een andere huisarts te gaan. Dit is echt niet behoorlijk.
Succes er mee!