Dringende vraag over Hitler

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Eclipse
Berichten: 315
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 12:41

volgens mij is daar iet van op discovery geweest.
2 weken terug een hele reportage over hitler.
mischien kan je op die site nog iets terug vinden

beter eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen


Saar4
Berichten: 2345
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 12:47

In tijden van ellende en economische malaise gaan mensen op zoek naar een zondebok en Hitler gaf het volk een zondebok. Daarnaast was de propaganda machine van de duitsers natuurlijk vreselijk goed en Hitler was een meester in het houden van toespraken. En tadaa! Duizenden mensen liepen hem met trots opgeheven arm achterna. Ik zeg het nu heel simpel maar het zit natuurlijk veel gecompliceerder. Vreselijk. Toch denk ik vaak als ik zo om me heen kijk dat mensen er niet echt van geleerd hebben.

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 13:16

Hitler heeft ook heel veel van zijn ideeen van zijn 'idool' Stalin overgenomen....

Shiloh

Berichten: 19774
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 14:14

ook wel eens bij stil gestaan dat zonder moderne technologie, hitler helemaal niet aan de macht had kunnen komen. Het belangrijkste wat nodig is om aan de macht te komen is communicatie middelen met het volk, zonder dat waren wereldleiders als, stalin, hitler en mao nooit aan de macht gekomen!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:15

Spikers schreef:
Er word toch ook wel beweerd dat Hitler net zoals Einstein een vorm van Autisme had althans dat heb ik eens gehoord.


Wat heeft dat er mee te maken?

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:21

Dat zijn geruchten, net zo dat ie homo zou zijn. Contact had met aliens( hij was opzoek), dat hij een rotjeugd had, dat hij zelf joods was. blablabla.

- Offline -