Conrector door het hoofd geschoten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chip

Berichten: 2355
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:34

[quote="gijsenkim"]Een intensieve begeleiding van ontspoorde gezinnen, en dan niet door zo een geitewollesokken figuur maar gewoon iemand die van aanpakken weet. Beginnen met al die folders die op het gemeente huis in elk arabisch dialect liggen weg te mieteren en gewoon in het Nederlands. Inburgering in land van herkomst. Ook mensen in land van herkomst opvangen om daar een asielprocedure af te wachten. Bruiden uit land van herkomst mogelijk mits vaste baan. Nog geen Nederlands paspoort en wel in aanraking komen met justitie voor mishandeling, beroving en dat soort zwaardere criminele acties gewoon weer fijn terug en uit de procedure.......... laten we daar eens mee beginnen.[/quote

Helemaal mee eens G&K

Leraar vecht op dit moment nog voor zijn leven. Nieuws half 8

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:35

lis schreef:
Btw; verder op de cijfers van MargaV.. 2% van alle gevangenen zijn vrouwen.. Kunnen we dan concluderen dat alle mannen waardeloze eikels zijn?

Eh nee, dat ze agressiever aangelegd zijn, of mag ik dat dan ook niet zo zeggen.

Citaat:
Niet alles is duidelijk, maar een quote uit dit artikel:
Met zekerheid kan gesteld worden dat in 21% van de 245 gevallen (moorden in 2003) er sprake was van een allochtone dader, in 12% van de gevallen was er met zekerheid sprake van een autochtone dader.

Dit is geen geldige bron, zoiets moet je relatief bekijken. Als er precies 50% autochtonen en 50% allochtonen in Nederland wonen was deze bron geldig, nu niet. Geldt ook voor dat limburg-verhaal. Aangezien de meerderheid in dit land nog autochtoon is (toch? ik ken de verhouding niet eigenlijk) kun je stellen dat het percentage wel degelijk hoog is.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:39

zoals ik al eerder zei......... als je deze criminaliteitscijfers aanhoud en je legt er het percentage deel van de bevolking naast dan zijn de verhoudingen zoek........ en goed zoek ook!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:40

gijsenkim schreef:
zoals ik al eerder zei......... als je deze criminaliteitscijfers aanhoud en je legt er het percentage deel van de bevolking naast dan zijn de verhoudingen zoek........ en goed zoek ook!

ohja overheen gelezen!
Weet iemand wat die verhouding eigenlijk is? Benk wel benieuwd naar.


Ik word er trouwens best gek van dat mensen meteen zo uit hun slof schieten als je iets zegt wat op discriminatie lijkt. Je moet wel reëel blijven, en dan wil dat natuurlijk niet zeggen dat je het meteen over iedere buitenlander hebt, dat is toch gewoon logisch, waarom wordt dat altijd meteen aangenomen als discriminatie, het grote paradepaardje van allochtonen.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:45

Tja Lenn, dat weet ik ook niet. Ik ben geen rasist, maar ik vond het niet aangenaam meer dat ik als enige blanke bij het stoplicht stond........ er geen buurthuis voor nederlanders meer was, ik geen folder mee kon nemen van het stadhuis omdat het allemaal in het arabisch geschreven was......... en als ik dan zeg dat IK me gediscrimineerd voelde moet ik niet zo zeuren! Kunnen deze mensen niks aan doen overigens.......... is puur een beleidsfout, en niet zo een kleintje ook!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:48

chip schreef:
Leraar vecht op dit moment nog voor zijn leven. Nieuws half 8

Scheve mond Vreselijk... ik hoop maar voor hem dat hij het haalt.... maarja, wat is de kans dat hij ooit nog een ''normaal'' leven zal lijden?! Scheve mond
En wat betreft de discussie... ik ben het helemaal eens met Gijsenkim! Heb er verder niks meer aan toe te voegen, want daar schieten we niks toch mee op...

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:50

gijsenkim schreef:
Tja Lenn, dat weet ik ook niet. Ik ben geen rasist, maar ik vond het niet aangenaam meer dat ik als enige blanke bij het stoplicht stond........ er geen buurthuis voor nederlanders meer was, ik geen folder mee kon nemen van het stadhuis omdat het allemaal in het arabisch geschreven was......... en als ik dan zeg dat IK me gediscrimineerd voelde moet ik niet zo zeuren! Kunnen deze mensen niks aan doen overigens.......... is puur een beleidsfout, en niet zo een kleintje ook!

die willen nooit iemand op de tenen trappen.
Als er geen folders in het arabisch op het gemeentehuis liggen krijgen ze weer een aanklacht van discriminatie *LOL*

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:52

Citaat:
wat is de kans dat hij ooit nog een ''normaal'' leven zal lijden


afgezien van het feit of hij fysiek herstelt, vraag ik me af of hij ooit weer terug zal komen in het onderwijs.....

op Ned.3 is B&W er ook over bezig, daar word ik een beetje misselijk van.....laten die mensen eerst eens een weekje meedraaien op een ROC.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:52

En weten jullie!!
Mijn moeder werkt op een andere school van dat gemeenschap he! Zij kende die man !!

Tracid

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:53

die kerel is al dood. of gaat cker dood.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:54

Getver, ik hoorde het op de radio en ik kreeg er ontzettende rillingen van. Het idee dat die persoon hier in de buurt rondloopt.. weet je wel niet hoe dicht mijn school bij die school ligt? Scheve mond

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:54

De jongen is waarschijnlijk al ver weg...

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:57

Lenn schreef:
Ik word er trouwens best gek van dat mensen meteen zo uit hun slof schieten als je iets zegt wat op discriminatie lijkt. Je moet wel reëel blijven, en dan wil dat natuurlijk niet zeggen dat je het meteen over iedere buitenlander hebt, dat is toch gewoon logisch, waarom wordt dat altijd meteen aangenomen als discriminatie, het grote paradepaardje van allochtonen.


Tja, daar ga ik weer, maar ik zeg het toch.. Nou moet je toch je stukje even opnieuw lezen.. Je hebt het in één zin over het feit dat het niet over alle buitenlanders gaat en daarna zeg je "Het grote paradepaardje van de allochtonen" Dan mag ik zelf gaan bedenken of je ze allemaal bedoelt of een selectieve groep. Door die zin erachter te zetten ontkracht je gelijk je hele betoog.

Btw; Ik schoot uit mijn slof om een uitspraak van Ellende, die ze bij nader inzien (via pb met haar uitgesproken) anders had bedoeld dan het er stond.

Tracid

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:59

k*t allochtoon

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:00

Niet netjes tracid....... je kan een bijdrage leveren aan de discussie maar niet zulke........ zitten we niet op te wachten

Tracid

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:01

boeiend.
ik zeg wat ik denk wat veel mensen voelen.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:01

nee tracid, je zegt iets doms.

Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:02

Ik hoop dat ze die jongen voor z'n kop schieten...!!!

Tracid

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:03

Citaat:
nee tracid, je zegt iets doms.
blal bla bla

wou je zeggen dat jij vrienden kan worden met die gozer????

nou dan......... k*t allochtoon dus.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:03

Tracid schreef:
boeiend.
ik zeg wat ik denk wat veel mensen voelen.


Die jongen is 18 jaar (en autochtoon voor de duidelijkheid).
Ik ga toch af op G&K eerdere betoog. Het is de opvoeding.. Kan niet anders. Als je zulke simpele zieltjes nog geen manieren kan bijbrengen

Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:03

gijsenkim schreef:
nee tracid, je zegt iets doms.


Ben het met tracid eens!!! Vind het zeker niet dom!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:05

Jij bent ook al zo intelligent. Kunnen alle mensen met een IQ lager dan 80 hun mond houden?

Tracid

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:06

Citaat:
Die jongen is 18 jaar


hij is 17, als je toch op de kleine dingetjes gaat letten.

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:06

gijsenkim schreef:
Sorrie Lis was ook mijn eerste gedachte.......... Mensen van niet nederlandse afkomst hebben nou eenmaal een andere mentaliteit, hechten minder waarde aan een mensenleven....... hebben andere normen en waarden........ helaas kan ik (met een enkeling uitgezonderd) er geen andere conclusie uit trekken....... ben niet voor niks uit de stad weggegaan......



Is niet helemaal waar, ik heb zat buitenlandse vriendinnen, zijn allemaal kei goed opgevoed, studeren goed.

Ouders geven aan armen geld, *gaan niet zelf schooien of wat dan ook*

Werken allemaal goed. Ze hebben alleen een kleur, ander geloof,.. maar voor de rest zijn ze gewoon hollands.

Zijn niet minder crimineel dan wij zijn.. Scheve mond

Oke je hebt uitzonderingen.. Maar dat heb je bij Nederlanders ook!!!!!!

Tis helemaal niet zo dat de meerderheid van de buitenlanders zo is!!! Boos! T valt alleen extra op als er eens een keer zoiets gebeurd!! En t is dan een buitenlander

En dan gelijk, * zie je wel buitenlander *. Daar kan ik zo boos om worden he. Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door paardenfan op 13-01-04 21:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:06

lis schreef:
Tja, daar ga ik weer, maar ik zeg het toch.. Nou moet je toch je stukje even opnieuw lezen.. Je hebt het in één zin over het feit dat het niet over alle buitenlanders gaat en daarna zeg je "Het grote paradepaardje van de allochtonen" Dan mag ik zelf gaan bedenken of je ze allemaal bedoelt of een selectieve groep. Door die zin erachter te zetten ontkracht je gelijk je hele betoog.


haha betoog nog wel Knipoog
ja, dan heb ik het natuurlijk weer niet over alle allochtonen.
Jeetje moet ik er dan steeds bij zetten 'sommigen' 'de meesten' 'enkelen' 'over het algemeen'? Dat hoef ik bij een ander onderwerp ook niet, dan wordt er gewoon aangenomen dat het niet iedereen beslaat, waarom hier dan niet?