Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sasja0705
Berichten: 2070
Geregistreerd: 03-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:18

Hier ook weer 50/50
had n antieke aansteker op mp... wist wel wat dat ding ca waard is... kreeg biedingen ( en beleringen ) van "serieuse" verzamelaars, die gewoonweg idioot waren. Uiteindelijk een echt goed bod uit België. Conversatie liep n beetje stroef, maar n dag later, geld op de rekening en dat ding nu in België

Nr 2 had ik kunnen wurgen. Heb 2 grote kameplanten op mp. Zij wilde beide hebben, prijs ok en zou gisterenavond ophalen. Extra nog gevraagd of het ook echt doorgaat.
"Ja"
Ik dus met hulp die 2 alvast naar buiten sjouwen... komt er vlak voor de tijd : "ik red het niet en de rest van de week ook niet, dus ik zie er maar vanaf"
Heb mijn lesje wel geleerd , grrr

GamblersCup
Berichten: 13431
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:43

LinsxDot schreef:
Sommige mensen kijken fotos en advertentie en dat is het maar nemen niet de moeite om een foto te vragen enz :') luiheid van heeeel veel mensen hihi

Ja dag! Als je wilt verkopen, moet je een goede advertentie maken inclusief goede foto's. Luiheid van de verkoper.
Geen foto of slechte foto's bij een advertentie? Dan kijk ik gelijk verder, voor jou 10 anderen die wél een fatsoenlijke advertentie zetten. Ga toch niet alle luie verkopers achter hun reet aanzitten en te bedelen om foto's ... dan koop ik het ergens anders :')

Ik verkoop nog het meeste via facebook. Zijn mensen uit de buurt, naar mijn idee wat serieuzer.

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:45

Bij mij loopt het júist niet via facebook :P

(en ook niet echt via MP :+ )

GamblersCup
Berichten: 13431
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:47

Ligt dát dan niet aan je spullen? _O- _O-

Nee hoor, op het moment loopt het hier ook niet echt. Vakantietijd gooi ik het maar op :D

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:48

:') En bedankt he! }>
Het is echt niet normaal hoe vaak ik reageer op een bod en dan vervolgens niets meer hoor :(

GamblersCup
Berichten: 13431
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 11:51

Ja heel vervelend... ik verkoop niets via mp, maar via een vergelijkbare Duitse site. Hele fijne verkoopsite, haal er zelf ook van alles vanaf! Gisteren werden mijn hooibalen geleverd, mooie prijs voor mooie balen, zelfs boeren adverteren hier! Heel fijn *\o/*

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:00

Dat klinkt heel goed!!
Maar ja, dan worden de verzendkosten naar hier weer zo duur... :+

GamblersCup
Berichten: 13431
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:03

Dat klopt, en dat heb ik dan weer met marktplaats :D

Van mp haal ik alleen spullen op als ik toevallig naar Nederland moet (vorige keer 4 staanders met lepels voor een spotprijsje!) of als het echt een mooie prijs is en dicht aan de grens is.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:15

Ik kan ook wel eens op de Duitse dingen kijken... Alleen verzenden is dan niet handig... En mijn Duits is slecht :')

sasja0705
Berichten: 2070
Geregistreerd: 03-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 12:47

GamblersCup schreef:
Ja heel vervelend... ik verkoop niets via mp, maar via een vergelijkbare Duitse site. Hele fijne verkoopsite, haal er zelf ook van alles vanaf! Gisteren werden mijn hooibalen geleverd, mooie prijs voor mooie balen, zelfs boeren adverteren hier! Heel fijn *\o/*


Bedoel je Quoka?

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:19

Er komt schot in de zaak :-)
Mijn zadel is 'onder voorbehoud' verkocht. De persoon komt er zaterdag om. Even getwijfeld om mijn adres te geven maar toch maar gedaan. Nu maar hopen dat ze afkomt.

Vind het altijd zo trikie om mijn adres door te geven. Mijn vertrouwen in de mens is niet zo groot meer van al dat gedoe dat je hoort tegenwoordig in de media -O-

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:28

HiFive5 schreef:
Er komt schot in de zaak :-)
Mijn zadel is 'onder voorbehoud' verkocht. De persoon komt er zaterdag om. Even getwijfeld om mijn adres te geven maar toch maar gedaan. Nu maar hopen dat ze afkomt.

Vind het altijd zo trikie om mijn adres door te geven. Mijn vertrouwen in de mens is niet zo groot meer van al dat gedoe dat je hoort tegenwoordig in de media -O-


Ik ben daar ook niet zo happig om, vooral als het om iets groots of duurs gaat. Ik heb 3,8 liter absorbine nieuw (ultra shield) te koop. Heb ik zelf voor 100 euro van een andere bokker overgenomen. Maar krijg er echt 0 reactie op, terwijl er een topic loopt om dit collectief in het buitenland te gaan bestellen... Ook op marktplaats geen reactie.... En ik ga naar t buitenland verhuizen dus meenemen is ook niks

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:36

Het is meteen zoveel Zuchini.
Ik heb ooit een vergelijkbaar spulletje (is ook ergens in het topic genoemd, nu even de naam kwijt) gehad en dat deed geen ene donder voor de dazen hier.
Maar dat was tenminste "maar" 750 ml.
Zou dat niet de gedachte van meer mensen zijn die graag eens zouden willen proberen? Het is ineens best veel en daardoor duur.

ZEJA

Berichten: 3106
Geregistreerd: 05-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:40

Zuchini schreef:
HiFive5 schreef:
Er komt schot in de zaak :-)
Mijn zadel is 'onder voorbehoud' verkocht. De persoon komt er zaterdag om. Even getwijfeld om mijn adres te geven maar toch maar gedaan. Nu maar hopen dat ze afkomt.

Vind het altijd zo trikie om mijn adres door te geven. Mijn vertrouwen in de mens is niet zo groot meer van al dat gedoe dat je hoort tegenwoordig in de media -O-


Ik ben daar ook niet zo happig om, vooral als het om iets groots of duurs gaat. Ik heb 3,8 liter absorbine nieuw (ultra shield) te koop. Heb ik zelf voor 100 euro van een andere bokker overgenomen. Maar krijg er echt 0 reactie op, terwijl er een topic loopt om dit collectief in het buitenland te gaan bestellen... Ook op marktplaats geen reactie.... En ik ga naar t buitenland verhuizen dus meenemen is ook niks



Ik had best intresse gehad in een kleine bus maar dit is mij gewoon te groot en zo prijzig ineens.

DeBuurvrouw
Berichten: 506
Geregistreerd: 04-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:40

Ik heb je vliegenspul gezien maar -mijn mening- is dat ik je er te duur mee vind.

95,- en dan zou er voor mij nog verzendkosten bij komen en dan kost het ruim 100,-

Bestel ik het in Duitsland dan ben ik een goeie 90,- kwijt voor dezelfde aantal liters.

Laatst wat via een fb groep te koop gezet,veel animo ervoor en iemand reageerde van ''ik kom zo wel ff langs''

Ik dacht nog,tuurlijk jongen, Jij weet niet waar ik woon.

Uur later stond hij voor m'n neus,hij herkende een houten hek op de achtergrond! (ik plaats altijd foto's met weinig omgeving en alleen 1 houten hek was zichtbaar)

DeBuurvrouw
Berichten: 506
Geregistreerd: 04-07-12

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:41

De grote hoeveelheid zo voor mij niet zo'n probleem zijn. Reactie's van andere mensen zijn positief dus dan durf ik het wel aan.
Bederft niet en met meerdere paarden spuit ik het wel op.

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:43

DeBuurvrouw: daar zou ik toch een kippenvel moment van krijgen. Ik let ook vaak op de foto's, of er niets te herkennen valt maar soms heb je gewoon iets over het hoofd gezien.

GamblersCup
Berichten: 13431
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 14:16

sasja0705 schreef:
Bedoel je Quoka?

Nee, ebay kleinanzeigen

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 14:20

Nou dat begrijp ik wel inderdaad, ik denk dat ik zelf bij de bokker niet helemaal de juiste prijs heb betaald. Ik ben best bereid om te zakken en rekening te houden met verzendkosten. moet natuurlijk niet duurder worden dan dat je het zelf besteld. Ik rij volgende week ook nog vanuit het zuiden naar den haag bijvoorbeeld dus er is echt wel wat mogelijk. Opdelen prima maar waarin stoppen? Het is echt 1 can zeg maar.

GamblersCup
Berichten: 13431
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 14:27

Sprayflessen bij de action bijvoorbeeld?

xZiva_

Berichten: 3996
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 18:08

LinsxDot schreef:
HiFive5 schreef:
heb ze op tweedehands gezet. Hier op bokt lukte het niet meteen. Maar inderdaad een goede tip!

Sommige mensen kijken fotos en advertentie en dat is het maar nemen niet de moeite om een foto te vragen enz :') luiheid van heeeel veel mensen hihi


ik heb hem ook even snel bekeken en nog een tipje: zet de maten er bij. ik haal hierover namelijk geen info uit de advertentie

maar fijn dat hij gereserveerd is :D

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 00:08

Mn roze hoofdstel is verkocht :)

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 10:35

xZiva_ , ik heb er totaal geen verstand van. Wou het gerust opmeten maar ben vooral blij dat ze er al omkomen (hoop ik). Moest dit nu een zadel zijn die pakweg 1.000€ waard is, zou ik veel meer moeite doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:32

Ik zit nu al een half uur te wachten op mensen die om 10 u een autostoeltje zouden komen halen.. Ik denk dat ze niet meer komen.. -O-

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:34

Heb je geen telefoon nummer zodat je ze even kan opbellen?