Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 10:31

Lente schreef:
Inmiddels bericht gehad van side table mevrouw; sorry dat ze niks had laten horen maar haar broer was onverwachts opgenomen in het ziekenhuis ( :(:) :roll: ) en haar nichtje vond hem toch te klein voor de gang van 11 meter lang. _-:(

Nu komt Lage Bieder hem als het goed is vanmiddag ophalen...

Nu dan nog hopen dat mijn spekkast snel verkocht wordt. Vind het vreselijk om hem te verkopen maar hij past niet in onze nieuwe stijl en hij kan de draai in het trapgat niet maken om hem boven op de kamer van mijn meiden neer te zetten... En ik heb geen mogelijkheid om hem op de eerste verdieping door het raam te krijgen ook... Krijg wel reacties maar hij is voor iedereen te breed (1m).

Zit echt een beetje met mn handen in het haar :\


Wat jammer van die kast!! En die staat natuurlijk ook in de weg nu... ben je ook lid van Facebook groepen in je wijk/ stad? Soms wil dat beter werken dan Facebook...en misschien wat zakken in prijs? Weet niet wat hij nu kost maar misschien nog een optie. Ik heb al mijn spullen ook goedkoper gemaakt, en maar weer afwachten.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 14:49

Was hier niet iemand die een baantje als stalmedewerker zocht? Op de boktmarkt staat een advertentie

Urona447
Berichten: 2814
Geregistreerd: 13-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 15:09

Ja dat ben ik!Ik zal eens op de boktmarkt rondspeuren.

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 16:42

ik had ook wat op MP staan en vanmorgen bericht van iemand die het vandaag nog wilde komen halen. Eigenlijk niet handig, maargoed, planning omgegooid en ze zou om 16:00 komen. Je raadt het al.... Ik zit nog steeds te wachten....

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 17:32

Liezel1 schreef:
ik had ook wat op MP staan en vanmorgen bericht van iemand die het vandaag nog wilde komen halen. Eigenlijk niet handig, maargoed, planning omgegooid en ze zou om 16:00 komen. Je raadt het al.... Ik zit nog steeds te wachten....


Balen :(:)

Ik merk iets resultaat van see prijsverlaging. De twee kinderfietsjes zijn voor een appel en een ei verkocht. Nu nog zien dat ze daadwerkelijk opgehaald worden

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 17:52

Stom liezel!

Hier is de side table opgehaald door lage bieder, die er superblij mee was.

Én de kast is 'verkocht'... Dat wil zeggen... We hebben een bod en een ophaalafspraak. Mensen moeten uit Utrecht komen en komen over 3 weken. Niet ideaal maar het bod is erg goed. Wel gaan we hem voor nu even verplaatsen zodat we onze nieuwe kast op zijn plaats kunnen zetten.

F_inley

Berichten: 6413
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 18:55

Liezel1 schreef:
ik had ook wat op MP staan en vanmorgen bericht van iemand die het vandaag nog wilde komen halen. Eigenlijk niet handig, maargoed, planning omgegooid en ze zou om 16:00 komen. Je raadt het al.... Ik zit nog steeds te wachten....



Dat is echt rot daarom verzet ik echt Niks meer voor mensen

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 19:17

Dat heb ik inderdaad ook wel afgeleerd ;)!

Ik krijg ook vaak de vraag of ik het niet aan de voordeur wil hangen, zodat ze het geld in de brievenbus kunnen stoppen. Sorry, maar ook daar begin ik niet aan :n

Boelles

Berichten: 5368
Geregistreerd: 11-07-05
Woonplaats: Boerakker

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 19:40

Ik heb net een wedstrijdjasje op mp gezet, ben benieuwd :+

Urona447
Berichten: 2814
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 19:59

Ik heb nu 2 keer spullen onder de garage gezet met de tekst erbij dat als ze het willen hebben ze het geld maar in de brievenbus gooien.

Is beide keren goed gegaan! Moet wel zeggen dat het geen extreem duur spul was en dat we een camera op onze oprit hebben.

tijger22

Berichten: 747
Geregistreerd: 17-07-16
Woonplaats: Lochem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:03

Ik las laatst dat het hielp als je iedere dag 1 cent overmaakte naar een oplichter omdat de bank dan navraag ging doen bij die persoon.
Echter gaat het bij ABN pas vanaf €2.50 euro...
Jammer :(

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:37

ook zoiets moois:
ik heb een maxi cosi op Mp staan, gratis ophalen. De bekleding moet gewassen worden en hij is niet helemaal netjes meer/heeft duidelijke gebruikssporen.

Dus ik krijg een reactie "ik kom hem graag bij je halen!"
prima, dus gevraagd wanneer ze kon komen. Krijg ik de vraag "is hij in goede staat"
Nou.... zoals in de advertentie staat, de bekleding moet gewassen worden en hij heeft duidelijke gebruikssporen.
"Dan zie ik er van af"

ja, tuurlijk.... Ik zet een gloednieuwe gratis op te halen op Mp! Wat denk je zelf?! Misschien handig om eerst de foto's te bekijken?

F_inley

Berichten: 6413
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 23:09

Erg eigenlijk hé dat mensen gewoon verwachten dat hij zo wat gloednieuw en gratis is..

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 23:17

Tis dat ik nog geen plannen heb ik zou er super blij mee zijn!
En als de bekleding tegenvalt kan je nog nieuwe bekleding kopen.

Tegenwoordig...

Marocje
Berichten: 5623
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 23:56

Gister hetzelfde maar dan andersom: wij hebben een complete kinderwagen met reiswieg en autostoel 'over'. Had al twee goede doelen gevraagd, maar geen interesse. Dus gister op fb gezet, een weggeefhoek. Binnen 5 minuten reactie, na 7 minuten de tweede. Dus de eerste een bericht gedaan of ze hem 'morgen' kon ophalen. Zoja, dan graag per pb verder voor adres.
Fijne mailwisseling, en die vrouw kon zelfs meteen komen! Binnen 15 minuten was ze er, en ze was erg blij met de wagen. 'De vlekken gingen er na een sopje vast wel uit'. Bleek een 9 weken oude oma te zijn.

Dus hier een goede ervaring met kinderwagen met vlekken, haha.


_mexx_lady_ schreef:
Tis dat ik nog geen plannen heb ik zou er super blij mee zijn!
En als de bekleding tegenvalt kan je nog nieuwe bekleding kopen.

Tegenwoordig...

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 05:58

Liezel1 schreef:
ook zoiets moois:
ik heb een maxi cosi op Mp staan, gratis ophalen. De bekleding moet gewassen worden en hij is niet helemaal netjes meer/heeft duidelijke gebruikssporen.

Dus ik krijg een reactie "ik kom hem graag bij je halen!"
prima, dus gevraagd wanneer ze kon komen. Krijg ik de vraag "is hij in goede staat"
Nou.... zoals in de advertentie staat, de bekleding moet gewassen worden en hij heeft duidelijke gebruikssporen.
"Dan zie ik er van af"

ja, tuurlijk.... Ik zet een gloednieuwe gratis op te halen op Mp! Wat denk je zelf?! Misschien handig om eerst de foto's te bekijken?


Ik snap dat gewoon niet, kunnen mensen niet meer lezen ofzo?

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 12:43

Had pas ook zoiets.. speelgoed van zoon te koop gezet op de lokale facebook groep. Ging om een paardenstal van Little people.

Stond bij dat het gebruikt is (lichte gebruiksschade) maar nog wel netjes is. Doos erbij. Voor minder dan 1/3 van de nieuwprijs er op gezet.

Iemand wilde het als cadeau hebben. Prima maar toch maar even op gewezen dat het dus wel gebruikt is en hoewel echt nog netjes je ook wel ziet dat het niet nieuw is..

Oh dan wilde ze het niet. Had niet verder gekeken dan foto dat het in de doos zit..

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:38

2 dingen in 2 dagen verkocht. Geld stond er meteen al op. Maar rijbroeken, en vliegdekens verkopen slechtt zeg. Wil er vanaf eigenlijk. :+

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:40

Vandaag een superverkoop gehad. Had een mountainbike te koop staan, veel reacties gehad maar uiteindelijk reageerden ze niet meer of hadden ze de advertentie niet goed gelezen. Gisteravond een afspraak gemaakt, mensen waren er vandaag netjes op tijd. Had de mountainbike gepakt, er ging één blik overheen en toen was het allemaal prima. Binnen een minuut was de koop afgehandeld, mensen waren er erg blij mee. Nog nooit zo'n snelle verkoop gehad :=

Ashleytjuhh

Berichten: 6692
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:55

was hier niet laatst iemand die werk in de paarden zocht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 09:16

Wat is dat toch met mensen die wel bieden maar vervolgens niet meer reageren? |o
Ik heb meerdere dingen te koop/ gratis op MP maar krijg vrijwel nooit reactie terug..


Ook zoiets moois, ik ben eergister bij een zadeltje van €600 voor mijn pony wezen kijken maar hij was niet zoals in de advertentie stond. Daarin stond amper gebruikt nog erg netjes en hij was zichtbaar gebruikt en beschadigd. Dus ik wilde er nog even over na denken want €600 is een boel geld, ze kon het zadel niet vasthouden/ reserveren. Als iemand anders eerder was dan was hij weg. Prima.

In overleg met mn zadelmaakster en vriend toch besloten het zadeltje voor 550 euro op te willen halen, kon wat mij betreft de zelfde dag/ avond nog, geef ik dat door, krijg ik reactie "ik wacht eerst nog even bericht van een andere koper af". Het is niet zo dat die mensen gisteren ook geweest zijn ofzo (waar ik dan wel van uit ging), ze is vandaag nog in afwachting van die mensen.. Hoezo "ik houdt het zadel niet vast/ reserveer hem niet" :?
Zeg dan gewoon dat je mn bod niet accepteert/ dat er meer geboden is..

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 10:07

pfff verkopen... soms niets meer dan ellende. Zelfs een springzadel voor 100€ (volledig met singel, beugels) krijg ik niet weg! Zijn de mensen dan zo kieskeurig geworden?

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 10:08

Misschien foto er meteen bij zetten ipv via pb?

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 10:10

heb ze op tweedehands gezet. Hier op bokt lukte het niet meteen. Maar inderdaad een goede tip!

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 10:16

HiFive5 schreef:
heb ze op tweedehands gezet. Hier op bokt lukte het niet meteen. Maar inderdaad een goede tip!

Sommige mensen kijken fotos en advertentie en dat is het maar nemen niet de moeite om een foto te vragen enz :') luiheid van heeeel veel mensen hihi