Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 19:29

Lente schreef:
Die vervloekte side table zou vanavond worden opgehaald en ze zouden nog even laten weten hoe laat...

Maar of het aan marktplaats ligt of niet... Nog niks gehoord :\


:+ Ik geef nu standaard mijn nummer want die Messenger deugt niet

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 20:21

Oké nu wordt het dus wel vreemd :+

Diegene van vanavond reageerde niet meer maar er reageerde wél iemand die ook nog het dubbele had geboden.

Dus netjes die lage bieder een bericht gestuurd dat we er vanuit gingen dat hij geen interesse meer had en door naar de andere bieder.

Met hoge bieder nummers uitgewisseld en prompt was daar bericht van lage bieder...

Nou ja hoge bieder is nu aan de beurt dus mocht die niet komen dan willen we best weer contact opnemen met lage bieder...

En wat zie ik net voorbij komen op fb?? Een foto van míjn side table, met een oproep van lage bieder of iemand een side table te koop heeft.

Vraag het op zijn minst even :?

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 11:31

Pfff lente.... erg hoor.

Mijn koper is afgehaakt. Hij zegt dat het verhaal niet helder is. Okeeeee

Alja

Berichten: 25662
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 12:40

er is nu ook weer storing in de berichten van mp :(

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 12:41

Bij mij ligt heel Marktplaats er uit :')

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 12:48

Ja, hier ook. :j

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 12:58

hier ook -O-

Naskapower

Berichten: 3246
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 13:01

hij doet het weer hier

Dott

Berichten: 7171
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 13:14

Pff. Meubels bleken uiteindelijk dikke krassen te hebben. Dus laten staan... moek weer verder zoeken -_-

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 13:43

Bij de stal wezen kijken. Leuk plekje maar die man vraagt fantasie prijzen.
Geen wonder dat het er al 2 maand op staat en nog niet verhuurd is

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 18:55

Ik ben op zoek naar eenvoudige vliegendekens (195 en 175) met hals en een uitrij vliegendeken 195. Man man man, ofwel vragen ze alsnog >30 excl. Verzenden ofwel zien ze eruit alsof ze door een shredder zijn gehaald.
Binnenkort toch maar even naar de ruitershop in de buurt, daar heb ik eentje nieuw voor 25...

Urona447
Berichten: 2819
Geregistreerd: 13-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 20:01

Ik had op marktplaats bij vacatures mezelf aangeboden als stalmedewerkerster.

Werd ik gisteren gebeld door ene frank die een boerderij had gekocht en daar 5 paarden had. Of ik die wilde verzorgen. Toen ik vroeg hoeveel uur mocht ik dat zelf bepalen. Uit zichzelf begon hij over het uurloon en dat betrof maar liefst 50 euro! Ik dacht het verkeerd verstaan te hebben en vroeg het nog een keer. Nee zegt ie 50 euro of is dat te weinig. Ik nog maar eens specifiek naar de werkzaamheden gevraagd en toen veranderde het al in de paarden masseren en met hem samen de stal opruimen.. Ik heb de hoorn er maar op gegooid.

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 20:25

Urona447 schreef:
Ik had op marktplaats bij vacatures mezelf aangeboden als stalmedewerkerster.

Werd ik gisteren gebeld door ene frank die een boerderij had gekocht en daar 5 paarden had. Of ik die wilde verzorgen. Toen ik vroeg hoeveel uur mocht ik dat zelf bepalen. Uit zichzelf begon hij over het uurloon en dat betrof maar liefst 50 euro! Ik dacht het verkeerd verstaan te hebben en vroeg het nog een keer. Nee zegt ie 50 euro of is dat te weinig. Ik nog maar eens specifiek naar de werkzaamheden gevraagd en toen veranderde het al in de paarden masseren en met hem samen de stal opruimen.. Ik heb de hoorn er maar op gegooid.


:+

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 20:26

Ah gadverdamme.

Varekaj
Ja dat is me bij vliegendekens ook al opgevallen.
Dat ik dacht, dat kun je beter nieuw gaan halen.

Zo vraag ik me ook af waarom zoveel mensen hun Kieffer zadel aan bieden als 17,5 inch, terwijl dat bij dat merk niet bestaat.
Het is 17 of 18.
Dan weet je toch ook niet wat er al die tijd op je paard heeft gelegen. Klopt de rest van de informatie dan wel?
Boommaat is namelijk altijd standaard, behalve als de zadelmaker het heeft aangepast.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 20:48

Bruintje dit is me ook al vaak opgevallen bij kieffer zadels.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 21:00

Mijn zadelmaker is gecertificeerd om kieffers aan te passen, maar ik gok dat dat alleen om de.boomgaard gaat en niet de zitmaat.
Zou me niet verbazen als mensen een 17,5 vragen en een andere aangeboden krijgen waarbij de zadelmaker niet aangeeft dat 17,5 niet bestaat.
Ik denk dat de mijne 17 is, maar ben er geen 100% zeker van.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:23

Side table drama gaat verder...
Mevrouw die hem vandaag zou ophalen stond hier, vond hem toch misschien wel wat te klein want hij was niet voor haar dus ze ging even overleggen en me zo dan nog bellen...

Dat was vijf uur geleden >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:28

Woow Lente, respect dat je het ding nog niet uit het raam hebt gegooid of in de fik hebt gestoken. Wat een drama :')

Mijn marktplaatsplezier gaat weer verder. Heb voor iemand een mountainbike te koop staan, super veel reacties maar als het puntje bij het paaltje komt reageert er niemand meer -O-

F_inley

Berichten: 6416
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:34

Had er gister ook weer eentje bod op mijn mentuig onderleggers ik ga akkoord krijg ik opeens allemaal vragen die notabene in de advertentie staan puntje bij paaltje krijg ik ja die zijn te klein |o

magicmist

Berichten: 3341
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:50

Hier lag marktplaats er ook uit..met als gevolg dat ik gister op een bevestiging zat te wachten of ik kon komen en deze dame op mij zat te wachten. Kreeg vandaag ineens alle berichten binnen waaronder vele boze ...

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:59

magicmist schreef:
Hier lag marktplaats er ook uit..met als gevolg dat ik gister op een bevestiging zat te wachten of ik kon komen en deze dame op mij zat te wachten. Kreeg vandaag ineens alle berichten binnen waaronder vele boze ...


Oh dat is ontzettend balen zeg. Verder er nog wel aan uit gekomen? Zelf gelukkig nog nooit gehad. Maar zoi haast al gelijk bij intresse teledoonnummer erbij geven. Maarja, dat wilt ook niet altik d wat zeggen natuurlijk!

magicmist

Berichten: 3341
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 23:30

Nee. Dame was ontzettend boos en had het al verkocht... maar zoek gewoon verder

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 02:35

F_inley schreef:
Had er gister ook weer eentje bod op mijn mentuig onderleggers ik ga akkoord krijg ik opeens allemaal vragen die notabene in de advertentie staan puntje bij paaltje krijg ik ja die zijn te klein |o


Pfff de maat staat toch in de advertentie!! Lezen is soms zo moeilijk...


magicmist schreef:
Hier lag marktplaats er ook uit..met als gevolg dat ik gister op een bevestiging zat te wachten of ik kon komen en deze dame op mij zat te wachten. Kreeg vandaag ineens alle berichten binnen waaronder vele boze ...


Oooh nee dat is écht balen...


Lente schreef:
Side table drama gaat verder...
Mevrouw die hem vandaag zou ophalen stond hier, vond hem toch misschien wel wat te klein want hij was niet voor haar dus ze ging even overleggen en me zo dan nog bellen...

Dat was vijf uur geleden >;)


Niét!! Omg ..... inderdaad wat een geduld heb jij.

Ik heb maandag weer een kijker voor de auto. En anders breng ik m met dik verlies toch maar naar de garage toe, ik ga dit niet nog weken volhouden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 09:48

Inmiddels bericht gehad van side table mevrouw; sorry dat ze niks had laten horen maar haar broer was onverwachts opgenomen in het ziekenhuis ( :(:) :roll: ) en haar nichtje vond hem toch te klein voor de gang van 11 meter lang. _-:(

Nu komt Lage Bieder hem als het goed is vanmiddag ophalen...

Nu dan nog hopen dat mijn spekkast snel verkocht wordt. Vind het vreselijk om hem te verkopen maar hij past niet in onze nieuwe stijl en hij kan de draai in het trapgat niet maken om hem boven op de kamer van mijn meiden neer te zetten... En ik heb geen mogelijkheid om hem op de eerste verdieping door het raam te krijgen ook... Krijg wel reacties maar hij is voor iedereen te breed (1m).

Zit echt een beetje met mn handen in het haar :\

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 09:50

Varekaj schreef:
Mijn zadelmaker is gecertificeerd om kieffers aan te passen, maar ik gok dat dat alleen om de.boomgaard gaat en niet de zitmaat.
Zou me niet verbazen als mensen een 17,5 vragen en een andere aangeboden krijgen waarbij de zadelmaker niet aangeeft dat 17,5 niet bestaat.
Ik denk dat de mijne 17 is, maar ben er geen 100% zeker van.

Er staat bij kieffer een 0, 1 of 2 in.
0 =16 inch
1= 17 inch
2 = 18

zo simpel is het bij kieffer :D

En dan nog zie je niets als die 17,5 voorbij komen.