Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silvericathy

Berichten: 1927
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:07

ik weet niet of het hier mag, maar zou iemand eens naar mijn advertentie willen kijken? ik heb al een tijdje een wintec zadel op marktplaats staan, maar er is weinig interesse voor...
misschien dat er iets mist in mijn advertentie dat mensen weerhoudt erop te bieden of contact met me op te nemen...

JudithGigi

Berichten: 4255
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:13

silvericathy schreef:
ik weet niet of het hier mag, maar zou iemand eens naar mijn advertentie willen kijken? ik heb al een tijdje een wintec zadel op marktplaats staan, maar er is weinig interesse voor...
misschien dat er iets mist in mijn advertentie dat mensen weerhoudt erop te bieden of contact met me op te nemen...


Eerste wat me opvalt, je praat over een verwisselbare boom. Volgens mij is dit niet mogelijk en heb je het over het kopijzer (veel gemaakte fout, vind het zelf altijd een ergerpuntje)

Je eerste alinea had wat netter neergezet worden, maar alle info lijkt me compleet en je taal netjes, kan zijn dat je op dit moment eventjes pech hebt met hoeveel vraag ernaar is :)

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:13

Ik wil er wel naar kijken hoor!

Plaats je hem dagelijks opnieuw (met iets andere titel, anders herkent MP hem en plaatsen ze hem opnieuw onderaan :P ) ? Dan staat ie tenminste weer op een van de eerste pagina's.

petra8
Berichten: 1144
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:26

Hoi silvericarhy, ik heb even naar je advertentie gekeken want ik heb het afgelopen weekend een wintec vzh via internet gekocht en heb in mijn zoektocht waarschijnlijk ook jouw advertentie bekeken. Wat voor mij belangrijk was om te weten staat allemaal in jouw advertentie, vzh, inch, wisselbare boom, welke bomen erbij, cair, beugels enz. Dat hij niet goed ligt op jouw paard zou ik er niet bij zetten want dan ligt ie misschien ook niet goed op mijn paard.... En ik zou graag een richtprijs willen weten. Degene die ik heb gekocht stond er op voor 220 met weinig tekst en met maar 1 foto, ik heb hem de zelfde dag nog voor 180 kunnen ophalen. Maar wel met de garantie dat als hij niet zou passen dat hij dan onbeschadigd binnen een paar dagen terug mocht.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 12:05

Ik zou de advertentie wat simpeler maken.

Wintec veelzijdigheids cair zadel, 18 inch, verwisselbaar kopijzer.
Zadel is van 2009.

Bij het zadel zijn aanwezig een blauw, wit en zwart kopijzer.
Singel lengte ongeveer 125cm, en
stijgbeugels+riemen.

Zadel is amper gebruikt en nog als nieuw. Label van 18" is een keer iets te enthousiast aan getrokken, maar zit er wel nog bij

Eventueel te ruil tegen een bruin barefoot zadel met verwisselbare pommel en vps systeem maat 2

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 22:50

niks meer gehoord over de boeken ik laat het maar ..............
Ik ga toevallig vrijdag bij een wintec cair dressuur kijken :D

IHN
Berichten: 2337
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 07:10

Pfff..kast op mp voor 250 euro. Bod van 90. Ik was in een goede buu dus reageer: voor minder dan 150 gaat ie echt niet weg. Krijg terug: ik wilde tot 100 gaan maar laten we dan middelen op 125. Nou nee...ik ben al 100 gezakt met de prijs. Er gaat niks meer af. Krijg ik terug: ok. 150 is goed. Had nog even de neiging om er 25 euro bovenop te gooien als vergoeding voor de onzinnige mail haha. Gun het dan mensen haast niet meer als het zo moet.

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 15:56

Pfff van die mensen die erop staan dat je iets op komt halen wat gemakkelijk opgestuurd kan worden! Had super veel interesse in een pakket met tijdschriften bod gedaan vrouw akkoord ik gebeld of het toch niet opgestuurd kan worden nee want het is zwaar.. Tja. Daarna nog bericht gestuurd dat ik eventueel maandag bij het station de boeken op wil halen maar helaas ook geen reactie

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 16:18

Nou toch opgelost ik ben blij :o

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 17:05

Hoe is het nou opgelost?

Ik had laatst ook een leuke! Zadel gezien en akkoord dus passen. Het was maar 10 min rijden dus de eigenaar van het zadel wou het wel komen brengen zodat ik meteen kon passen.
Helaas afspraak moeten afzeggen omdat we hooi gingen persen door onweer.
Nou vorige week dan nieuwe afspraak, blijkt het zadel totaal niet te passen.
Erg jammer maar ze zei zelf dat het zadel terecht komt op een paard waar het echt bij past.

Blijkt ze nog een collegaatje te zijn die in een ander team werk. Dus helemaal gezellig haha

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:07

Nou uiteindelijk zei ze ik merk dat je toch wel heel geïnteresseerd bent ik heb een doos gevonden en gewogen en kan het je opsturen voor 6,95

Dat is alles wat ik wou _/-\o_

silvericathy

Berichten: 1927
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:06

bruintje123 schreef:
Ik zou de advertentie wat simpeler maken.

Wintec veelzijdigheids cair zadel, 18 inch, verwisselbaar kopijzer.
Zadel is van 2009.

Bij het zadel zijn aanwezig een blauw, wit en zwart kopijzer.
Singel lengte ongeveer 125cm, en
stijgbeugels+riemen.

Zadel is amper gebruikt en nog als nieuw. Label van 18" is een keer iets te enthousiast aan getrokken, maar zit er wel nog bij

Eventueel te ruil tegen een bruin barefoot zadel met verwisselbare pommel en vps systeem maat 2



Dankjewel, ik heb mijn advertentie aangepast en hoop dat het nu misschien wat sneller verkoopt. Ook nog een nieuwe advertentie op marktplaats geplaatst vanmorgen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:10

:') Soms is het niet zo moeilijk he shilady :')

Word je wel moedeloos van van zulke mensen..

Hier ook.. Winkelinrichting te koop.. voor echt een schijntje van de nieuwprijs.. Probeert er eerst een wat er vanaf te banketstaaf.. Nou nee. Vervolgens (diezelfde koper) 'ik heb interesse kan je 'm vasthouden tot volgende week dinsdag'. Nou vooruit. Op dinsdag een berichtje 'kan het ook donderdag' (let wel, op die donderdag zijn we dan al anderhalve week verder). Op donderdagmiddag (eind vd middag) een berichtje 'ik kan niet ik heb een concoleance vanavond' (om half 9, okeee...) kan het morgen. Ja vandaag kan, maar wel voor 6 uur en anders houdt het een keer op, ben goed maar niet gek. Nee kan niet, want hij werkt tot half 6. Dus nog aangegeven; dan kan het eventueel nog morgen maar dat is echt uiterste, maar dan viert ie de verjaardag van z'n zoontje, dus of het dan volgende week dinsdag kan. Dan houd ik ze potdorie al bijna 3 weken vast, voor die stomme 20 euro, wat denk je zelf :+

Dus gezegd dat ik dat gewoon niet ga doen, hij kan vandaag of morgen en anders heeft ie pech. Ja vandaag kan wel maar dan moet ik vanavond maar wel even wachten want hij is er na 6 uur pas. Ja, fijn voor je opoe, maar ik zeg dat ik tot maximaal 6 uur kan. Inmiddels had ik 'm al 2x aangegeven van de verkoop af te zien maar gewoon door blijven drammen. Sorry, blijf het niet uitleggen...

youaremystar

Berichten: 489
Geregistreerd: 21-06-14
Woonplaats: Potjewold

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 11:58

Uhgg ik wacht op een pakketje.
Word geleverd tussen 10:30 en 20:30..

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:01

Vraagje
Net mijn Samsung S5mini op MP gezet TEAB
Zit een enorme barst (lees met 5 sterren) in het scherm. omhulsing is beschadigd maar werkt prima
Ik vin het alleen niet waard om hem te laten maken
Heb nu binnen 5 minuten een bod van 25 euro...
Wat zouden jullie doen? Aakkoord gaan of zal er meer uit te slepen zijn

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:09

Scherm vervangen kost ongeveer 50,00/89,00.
omhulsing bedoel je batterijklep mee? Dat kost ongeveer 19,00 om te vervangen. gehele behuizing ongeveer 70.00
Zelf zou ik het nog even afwachten, ik verwacht dat je er zeker meer voor kunt krijgen!

vevina
Berichten: 1640
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:10

Donna89 schreef:
Vraagje
Net mijn Samsung S5mini op MP gezet TEAB
Zit een enorme barst (lees met 5 sterren) in het scherm. omhulsing is beschadigd maar werkt prima
Ik vin het alleen niet waard om hem te laten maken
Heb nu binnen 5 minuten een bod van 25 euro...
Wat zouden jullie doen? Aakkoord gaan of zal er meer uit te slepen zijn

Ik heb vorig jaar mijn Iphone 4S voor 40 euro verkocht. Deed het prima maar de opslag was heel slecht (weinig apps en foto's konden er opgeslagen worden) Je kan even afwachten maar denk niet dat er heel veel meer voor te krijgen is.

Kentaro: Ik verwacht niet dat mensen een hoop uit gaan geven aan en telefoon en vervolgens die bedragen die jij noemt gaan betalen. Dan zit je bijna op de nieuwprijs.
Laatst bijgewerkt door vevina op 09-06-17 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 12:13

Oke.
Ja heb ook geen verwachting hoor. Dacht ach, laat ik die er eens op gooien. Kijken wat het oplevert
Nu een bod van 27 haha. Wacht nog ff een uurtje en dan kijken wie m hebben wil

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 16:59

Telefoon word opgehaald door iemand die nu onderweg is.....
Stuurde hij 10 min geleden, Geen idee waar hij vandaan moet komen... Haha
Mag toch aannemen dat ie er dan binnen een half uur is?

annelieke92

Berichten: 1978
Geregistreerd: 11-04-10
Woonplaats: Twente

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 17:59

En is hij geweest Donna?

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 19:40

Ik ben weer wat kwijt.. lamp stond al poosje online. Niet echt reactie op gehad. Vorige week een bod voor 50% van mijn Vp. Vind ik normaal te weinig maar ach: weg is weg.. Niets meer gehoord.
Gisteren ineens of ze hem nog mocht halen. Netjes op afgesproken tijd stonden ze voor de deur en zonder gedoe opgehaald.

Vanochtend bod op mijn laarzen. Heb tegenbod gedaan. Hoop van harte dat ik die nu ook kan verkopen. Ze zijn super tof maar ik wil opruimen. Het is nog maar de vraag of ik ooit nog ga rijden en was een tweede paar dus kans dat ik ze ooit zelf ga gebruiken is nihil.

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 01:12

Ja hij is geweest. Hij moest eerst nog een auto regelen. Haha maar zonder morren ding mee genomen. Top! Toch nog 35 Euro voor gevangen dus

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 07:34

Ja Rachel
Ik denk dat die vrouw persee wilde dat ik de boeken op kwam halen aan huis maar feit is dat ik A geen auto heb.B bij Rotterdam woon en zij dus bij Deventer /Gelderland in de buurt ligt niet naast de deur.. En C het ging om tijdschriften geen duur artikel waarbij schade door verzending aan kan komen :+

_Nadia_

Berichten: 2658
Geregistreerd: 06-11-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 16:34

Ik kreeg de vraag of ik kon bezorgen.. een grote kast, en dan wel even 134 mile verderop.. Ja, ze wilde me wel een 10tje geven voor de benzine. Dacht het niet (en ik heb niet eens een auto dus ja).
Ik ga echt geen 268 mile retour (430km) rijden om een kast van £25 te bezorgen!

Kinke

Berichten: 20584
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 16:47

Niet? :D
Ik had een berichtje op een advertentie: ik heb een vraag, mag ik je telefoonnummer?
Nou, je mag de vraag gewoon als bericht stellen of je krijgt het telefoonnummer van mijn man :)