Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 18:18

youaremystar schreef:
Ik ben nou in een of andere mp ruzie beland.
Ik was/ben opzoek naar een wat oudere kat voor bij onze jonge. Ik dacht een leuke te hebben gezien, maar er zat al een vaag verhaal aan. Was eerst haar kat, en toen de relatie uitging bleef die bij haar ex, en nou heeft de nieuwe ex van haar ex de kat..
Niemand wist of het beestje geent of gechipt was. Dus ik geef eerlijk aan dat ik het daarom niet aan durf te gaan, omdat ik dan niet weet of hij mijn kat kan aansteken met iets ofzo.
Nou ik was erg kortzichtig, ik zou een slechte baas zijn en zou geen beesten moeten nemen. Ik zou het alleen maar voor de status doen, want de kat had blijkbaar papieren.

Ik ben zowaar gewoon sprakeloos.. dacht je wat goeds te doen door (misschien) een oud beest in huis te nemen. :wow:


Daar had ik ook last van of nou ja last. Wij wilden een kat een huisje bieden als muizenverjager, maar het was of op marktplaats mensen die amper informatie gaven of mensen die eigenlijk hun kat bijna niet weg wilden doen (wat ik ergens ook wel weer snap). Uiteindelijk heb ik besloten af te wachten tot er wat geschikt zat in een asiel, want dan heb je in ieder geval alles erop en eraan en weet je zeker dat als het niet gaat met de andere dieren dat die nog terug kan en via het asiel weer een ander plekje krijgt.

Urona447
Berichten: 2818
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 21:22

Hier al serieus 3 dagen achter mekaar dat 2 verschillende mensen niet op komen dagen voor hun afspraak. Heb dit gelukkig nog niet eerder meegemaakt maar ben er wel echt klaar mee.

Foaly

Berichten: 4984
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 11:29

Niet op marktplaats, maar ik zag net een FB-advertentie waar een 'springlevende merrie' werd aangeboden... dat lijkt me toch eigenlijk wel vereiste nummer 1 als je een paard zoekt :')

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 11:31

Foaly schreef:
Niet op marktplaats, maar ik zag net een FB-advertentie waar een 'springlevende merrie' werd aangeboden... dat lijkt me toch eigenlijk wel vereiste nummer 1 als je een paard zoekt :')


:')

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 11:33

:)) die is wel mooi gevonden haha. Springlevend is wel leuk idd als je een paard zoekt. :')

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 12:33

Tenzij je liever biefstuk hebt....

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 13:12

Maar die koop je niet via fb!

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 18:29

Pff, ik heb op Mp een eikenhouten ovale eettafel te koop staan, nieuwprijs erbij gezet (€3000) en op bieden gezet.
Krijg ik een bod van €275, dus netjes terug gemaild dat we dat wel weinig vonden, wat onze richtprijs was en we misschien wel elkaar tegemoet konden komen met de prijs.
Krijg ik terug dat hij nieuw wel een ovale tafel kon kopen voor maar €400 etc, dus gezegd dat ik wel benieuwd was waar, dus kreeg een site doorgegeven, kijk ik daar en ja inderdaad een ovale tafel maar dat was ook de enige overeenkomst, en zijn prijs van €400 klopte ook niet, dat was €500 en dan was het van teak en geen eikenhout, lekkere vergelijking.
Heb hem dat even uitgelegd en gezegd dat als hij interesse heeft in een echte eikenhouten tafel nog steeds welkom is... niks meer terug gehad natuurlijk.

tijger22

Berichten: 747
Geregistreerd: 17-07-16
Woonplaats: Lochem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 18:42

Oornetje verkocht via Marktplaats.
Netjes geld ontvangen en verzonden.

Zegt ze dat ze hem nog steeds niet heeft ontvangen en dat ze haar geld terug wil? :?

Gelukkig bewaar ik altijd de verzendbewijsjes!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 19:24

tijger22 schreef:
Oornetje verkocht via Marktplaats.
Netjes geld ontvangen en verzonden.

Zegt ze dat ze hem nog steeds niet heeft ontvangen en dat ze haar geld terug wil? :?

Gelukkig bewaar ik altijd de verzendbewijsjes!


Zou dit niet kunnen omdat het vorige week een feestdag is geweest en vaak ook een brugdag? Waardoor het wat langer duurt

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 13:25

PostNL had bij mijn pakket vorige week een melding dat het erg druk was en er vertraging kon zijn.

tijger22

Berichten: 747
Geregistreerd: 17-07-16
Woonplaats: Lochem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 13:30

Ik heb ook een bericht teruggestuurd dat ze gewoon even geduld moet hebben om dat PostNL het druk heeft.
En ik ook geen geld terug kan gaan boeken voor een pakket dat gewoon onderweg is.

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 13:40

Hier hetzelfde, bestel veel en elke dag krijg ik bericht dat ze vertraging hebben wegens drukte.

Jolien87

Berichten: 17518
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 13:57

Het is inderdaad ook in het nieuws geweest dat PostNL veel vertraging heeft opgelopen omdat er door het mooie weer een heleboel online bestellingen zijn geplaatst.

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 14:57

lieveli schreef:
Hier hetzelfde, bestel veel en elke dag krijg ik bericht dat ze vertraging hebben wegens drukte.


Zie je nou wel!
Het komt gewoon allemaal door jou! ;)
Hou eens op met dat bestellen! Is J ook weer blij....

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:16

Beetje suf
Gisteren gauw reageerde ik op een advertentie bod aangenomen en ze bood nog drie andere boeken erbij aan
Ik zeg ja leuk! Ik koos voor verzenden dat was okay.. Ik gaf mn gegevens en vroeg om diegene zn giro maar daarna niks meer gehoord :o?

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 14:46

Geef het meer dan een dag zou ik zeggen :).

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 15:48

Hier hetzelfde, rijlaarzen erop staan. Eindelijk eens een bod op die dingen, dus direct gestuurd dat ik akkoord ga en nu hoor ik er niets meer van.
Bericht is wel gelezen, zeg dan even dat je er vanaf ziet.

tijger22

Berichten: 747
Geregistreerd: 17-07-16
Woonplaats: Lochem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 16:30

_mexx_lady_ schreef:
Hier hetzelfde, rijlaarzen erop staan. Eindelijk eens een bod op die dingen, dus direct gestuurd dat ik akkoord ga en nu hoor ik er niets meer van.
Bericht is wel gelezen, zeg dan even dat je er vanaf ziet.


Had je ze via Marktplaats aangeboden?
Hoe kun je zien of een bericht gelezen is?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 16:32

Nee via 2dehands.be tijger22.
Via de chat, dan staat er bij of het bericht gelezen is

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 19:48

ElizeVdS schreef:
Geef het meer dan een dag zou ik zeggen :).


Ja maar vond het vaag van zo intensief reageren naar ineens niks...


Nou ja zie morgen wel heb wel erg intereresse in de boeken

roxiie

Berichten: 7835
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 08:35

Nouja ik reageer ook "intensief" als ik achter de computer zit, of net even pauze heb op m'n werk..

Anders kan er ook gerust 4 a 5 uren tussen zitten. Terwijl ik eerder binnen xx minuten reactie gaf. Ben niet de hele dag met marktplaats/ computer bezig.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 11:27

Bij mij hetzelfde als roxie. Ene keer heb ik tijd en kan ik direct reageren. Om vervolgens een paar minuten later weg te moeten of iets om handen te hebben en er best even tussen te laten vallen eer ik weer kan reageren..

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 14:33

Niks meer gehoord

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 15:11

Geef het wat tijd.. komt wel vaker voor dat ze niet iedere dag mailen