Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 07:42

Voor het verzorgen van de pony's vragen we geen bijdrage, voor het beantwoorden van domme vragen 5 euro per keer :')

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 08:20

Moet zeggen dat ik best vaak advertenties heb gezien waarin ze vragen om de toekomstige verzorgster te laten bijdragen aan de onderhoudskosten van paard. :P Ik vind het een beetje apart, dat iemand geld moet gaan betalen om jóu paard te gaan verzorgen..

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 08:23

Nog vreemder dat iemand jou hobby moet bekostigen.

Het is maar net hoe je het beredeneerd.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 08:24

Daar zijn al tal van topics voor waar je het al dan niet acceptabel vinden van een bijdrage voor een verzorg/bijrijpaard kunt bespreken. :+

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 08:27


_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 12:16

Vind het zo een raar iets, jij wil toch dat je paard verzorgd en gereden wordt. Waarom moet die persoon daar dan voor betalen :') maar dat buiten gelaten...

Volgens mij ben ik dit keer de gekke koper.
Ben alweer op zoek naar een ander zadel, normaal zou iemand vanavond komen zodat ik het kon passen.
Heel leuk en aardig, maar ik twijfel steeds meer of ik niet gewoon mijn droomzadel nieuw laat aanmeten.
Dus eerlijk gezegd dat ik nog twijfel.
Voel me een beetje de rare snuiter nu ja...

GamblersCup
Berichten: 13430
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 15:58

Vindt ik niet raar. Je bent eerlijk, dan kan die persoon zelf beslissen of ie het waard vindt om langs te komen. Mocht je het niet door willen laten gaan, hoef je ook geen smoes te verzinnen. Liever eerlijk, men weet waar ie aan toe is, als van die standaard smoezen om het uiteindelijk af te blazen.

youaremystar

Berichten: 489
Geregistreerd: 21-06-14
Woonplaats: Potjewold

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 23:04

Ik ben nou in een of andere mp ruzie beland.
Ik was/ben opzoek naar een wat oudere kat voor bij onze jonge. Ik dacht een leuke te hebben gezien, maar er zat al een vaag verhaal aan. Was eerst haar kat, en toen de relatie uitging bleef die bij haar ex, en nou heeft de nieuwe ex van haar ex de kat..
Niemand wist of het beestje geent of gechipt was. Dus ik geef eerlijk aan dat ik het daarom niet aan durf te gaan, omdat ik dan niet weet of hij mijn kat kan aansteken met iets ofzo.
Nou ik was erg kortzichtig, ik zou een slechte baas zijn en zou geen beesten moeten nemen. Ik zou het alleen maar voor de status doen, want de kat had blijkbaar papieren.

Ik ben zowaar gewoon sprakeloos.. dacht je wat goeds te doen door (misschien) een oud beest in huis te nemen. :wow:

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 23:11

Ik heb katana's op mp staan.
Vp 85 euro
Al diverse biedingen van 20 euro gehad. Nou sorry maar ze staan niet in de weg.
Kreeg ik nu mail van iemand die ze morgen of zaterdag op wil halen.
En omdat het hoogste bod 20 euro is wil hij me er wel 25 euro voor geven want dan ben ik er snel vanaf.

Eh nee dankje.
Jaa maar hij staat er al heel lang op. Ja dat klopt. 3 weken. En de advertentie kost niks en ding eet geen brood. Dus nee

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 09:29

Hier precies hetzelfde. Nieuwe Rambo winterdeken te koop met halzen en omdat die er al een poosje op staan denken mensen hem voor 50 of 80 euro op te halen. Hij ligt ten eerste niet in de weg en in de winkel ben je voor de set 400 euro kwijt dus wat denk je zelf :wave:

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 10:30

Nu ben ik de rare verkoper...
Zou vanochtend iemand een shirtje komen ophalen dat ik op Letgo had gezet. Was alleen helemaal vergeten hem van United Wardrobe te halen en ja hoor, vannacht heeft iemand hem besteld via UW. Ik kon daar de bestelling laten annuleren, maar dan had ik een boete moeten betalen waardoor ik meer kwijt zou zijn dan ervoor zou krijgen.
Heb heel veel excuses aangeboden aan de mevrouw van Letgo en uitgelegd dat ik met mijn stomme kop ben. vergeten het shirtje van de andere site af te halen. Geen reactie op gehad. Meer dan dat kan ik ook niet doen natuurlijk, maar vind het heel slordig van mezelf.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 12:36

youaremystar schreef:
Ik ben nou in een of andere mp ruzie beland.
Ik was/ben opzoek naar een wat oudere kat voor bij onze jonge. Ik dacht een leuke te hebben gezien, maar er zat al een vaag verhaal aan. Was eerst haar kat, en toen de relatie uitging bleef die bij haar ex, en nou heeft de nieuwe ex van haar ex de kat..
Niemand wist of het beestje geent of gechipt was. Dus ik geef eerlijk aan dat ik het daarom niet aan durf te gaan, omdat ik dan niet weet of hij mijn kat kan aansteken met iets ofzo.
Nou ik was erg kortzichtig, ik zou een slechte baas zijn en zou geen beesten moeten nemen. Ik zou het alleen maar voor de status doen, want de kat had blijkbaar papieren.

Ik ben zowaar gewoon sprakeloos.. dacht je wat goeds te doen door (misschien) een oud beest in huis te nemen. :wow:


Ik zoek voor mijn 8 jarige gecastreerde kater nog een nieuw huisje. Hij is ongelukkig sinds de komst van onze dochter en de teckel.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 15:41

Kan gebeuren met United wardrobe maar moet zeggen dat ik het om die reden een waardeloze website vind.
Heb al meerdere keren gehad dat ik een boete kreeg die niet gegrond bleek te zijn .
Ben en toen maar mee gestopt.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 16:53

_mexx_lady_ schreef:
Kan gebeuren met United wardrobe maar moet zeggen dat ik het om die reden een waardeloze website vind.
Heb al meerdere keren gehad dat ik een boete kreeg die niet gegrond bleek te zijn .
Ben en toen maar mee gestopt.


Ik heb werkelijk nog nooit van die site gehoord. Bestaat dat al lang?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 18:23

Al een aantal jaar! Maar vind het persoonlijk geen aanwinst.

Saul

Berichten: 9661
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 20:29

Kan gebeuren idd, is overmacht kun je niets aan doen.
Had zelf overigens ook nog nooit van de site gehoord!

Ach koopjes jagers zul je altijd houden, ik probeer me er niet meer aan te storen, met nadruk op probeer :D

Had vandaag ook weer een leuke.

Kreeg een reactie op een set, hoeveel kost deze? Stond in de advertentie.
Daarna wilde ze alleen de peesbeschermers, waarop ik vroeg wilt u nu de hele set of enkel de peesbeschermers. Daarop kreeg ik terug dat het dekje wss niet zou passen. Dus ze wist het niet.
Ok...
Daarna wilde ze dus idd alleen de peesbeschermers (set) wat ik er voor vroeg. Prijs genoemd.
Kreeg ik een screenshot van enkel voor beschermers terug van divoza, ze zijn 19,95 nieuw dus vind je prijs te duur.
Waarop ik antwoord, dat ik voor en achter heb, dus er dan bovenop de nieuwprijs nog eens €14,95 komt.

Oja das waar, nou dan ging ze met haar moeder overleggen. Daarop wist ik gelijk dat het niets werd, sorry voor het voor oordeel :+

En idd, de beste smoes ooit :')
Mijn pony heeft nog nooit peesbeschermers om gehad, en ze is al 14 dus weet niet of dat nog wel kan. _O- _O-

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 20:30

Nou ik ben benieuwd.
Zaterdag komt er iemand zodat ik het zadel kan passen wat ik eventueel wil overkopen. Omdat ik geen vervoer had voor paard wou ze tot hier komen.
Nu was ik net aan het neuzen op 2dehands en kwam een advertentie tegen met exact hetzelfde zadel (zelfde foto als de advertentie vande vrouw waarmee ik heb afgesproken).
Was 1 foto, verkeerde inchmaat en zo'n 100 km verderop. Andere account ook.

Het zijn natuurlijk niet mijn zaken, maar vond het verdacht dus de link maar even door gestuurd naar de vrouw met de vraag of dit niet een foto is van haat zadel.

Ben benieuwd op de reactie.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:11

' Ik wist niet of dat nog kan ' woehaha. Kan zo op een tegeltje :') Het is zo jammer dat het zonde van je tijd is, maar het is wel aandoenlijk.

Vanmiddag autostoeltje verkocht, net een silent ding geval voor de trompet, en de staande bokszak wordt morgen als het goed is opgehaald.

Alleen die trompet zelf komen gewoon idioten op af. Bieden met gemak 200 euro onder m'n vraagprijs en vinden het dan vreemd dat ik niet akkoord ga. Komen met een heel betoog over waarom zij vinden dat hun prijs heeeeeel schappelijk is. Maar als ik aangeef dat een goed instrument waar niet op gespeeld is zijn waarde niet verliest zijn ze ineens stil om daarna terug te komen met ' 150 euro dan? '

Eh. Nee. Het is een trompet, geen drumstel, dus in de weg staan doet ie niet en hij eet ook geen brood. Doeiii :') Al die trompetten van dat type staan voor een hogere prijs te koop nog dan dat ik vraag ook.. Daar heb ik m'n prijs ook op gebaseerd.. maar hey, als je ziet dat de verkoper een vrouw is kan je het altijd proberen natuurlijk :+

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:36

Want drumstellen eten wel brood :P

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:43

Nee maar kan me voorstellen dat die iets meer in de weg staan dan een trompet in een koffertje :')

Vjestagirl

Berichten: 26664
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:59

Ben ik nou de enige die zo'n drumstel uit de kast ziet komen kruipen, om er met een heel brood terug in te sneaken?

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:00

en een stokbrood :')

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 22:56

Hahahaha
Arm gegeten Door een drumstel
En dan die kinderen maar de schuld geven

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 01:58

Zie je wel, het zijn niet de paarden die ons arm eten, maar de drumstellen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 13:46

:') En ik maar denken dat ik arm werd van m'n kind.. :')

Nu zal ik wel de rare op MP zijn..
Overigens, niet dat jullie denken ' wat heeft die voor een hoop debiele dingen te koop' maar de opslagruimte die we huurden hebben we opgezegd, alleen er stond meer zooi in dan gedacht en dat moet nu voor 1 juni eruit :+ Maar goed :+

Daar stond dus nog een bokspaal in, of staande bokszak, hoe je het ook noemen wil. Afijn, een groot lomp ding, even gesoebat of we 'm konden houden maar kon dus niet. Stond erop voor 100 (nieuw zijn ze 180-200 en goed, deze is dus niet gebruikt, alleen neergezet) en voor degene die hem vandaag (Zaterdag) op kon halen voor 80eu. Ding kan maar weg zijn.
Reageert er een, dus akkoord, maar kreeg net een berichtje 'ja kan morgen of volgende week ook want probleem auto'. Eh nou volgende week al helemaal niet, en 80 euro als ie zaterdag gehaald wordt is dan ook echt zaterdag gehaald. Vervolgens hoor ik niks meer van die knakker, dus heb ik na 4 berichten te hebben gestuurd maar de volgende een bericht gestuurd, afgesproken voor morgen, en ja hoor.. Die knakker dat ie er alsnog voor half 5 is. Zucht. Eerst maar afwachten of ie daadwerkelijk op komt dagen en dan kan ik de ander weer afzeggen. Lekker handig :')

Maar, die gekke trompet wordt morgen als het goed is wel eindelijk opgehaald. Hiep hoi :')