2 Jaar geleden!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

2 Jaar geleden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 00:33

Voor een hoop van jullie zal het niks betekenen maar ik doe dit toch maar. Het is inmiddels al weer twee jaar geleden dat een bokker, Sandra (mijn vriendin van dat moment) overleed aan de gevolgen van een ongeluk met een paard. [AM] 6 en een halve week nadat sandra is overleden. ( Van Wouter) De website die ik toen gemaakt heb draait nog steeds, dus wil je daar een kijkje nemen dan kan dat natuurlijk altijd het adres is http://www.wosanweb.nl
inmiddels kan ik jullie ook zeggen dat ik een hele leuke en lieve, begripvolle andere meid ben tegengekomen en ik hoop dan ook dat ik met haar een mooie toekomst tegemoed ga. Nogmaals alle mensen die bokt helpen te blijven bestaan, bedankt voor alles wat jullie in het verleden voor mij hebben gedaan en dan met name bart, lovely, heike. thanks mensen ik ga door met mijn leven en mijn nieuwe geluk. Het gaat weer lekker met me. ondanks deze dag en datum. Om 11 uur vanavond zal ik even gedenken wat er 2 jaar geleden is gebeurt
en dan bedoel ik echt goed nadenken over toen.

"Bokt het gaat je goed" dit was de laatste keer dat ik hier een nieuw topic geplaats heb. Ik ga beginnen aan een nieuwe periode in mijn leven.

thanks voor allemaal

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 00:35

Wouter, wat goed om dit te lezen. Ik was het iig nog niet vergeten, en ik denk velen niet. Ik wens je alle liefde toe!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 00:41

De tijd gaat eng snel. Ben erg blij voor je dat je een lieve vriendin heb leren kennen, ik denk dat Sandra dat ook gewild zou hebben.

Geniet van de rest van je leven!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 00:42

Heel veel sterkte vanavond nog, en natuurlijk nog veel geluk in je leven!

(ps. even een klein dingetje, het oude gastenboek op de site werkt niet meer...)

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 00:43

Buitenzorg schreef:
De tijd gaat eng snel. Ben erg blij voor je dat je een lieve vriendin heb leren kennen, ik denk dat Sandra dat ook gewild zou hebben.

Geniet van de rest van je leven!


ik denk daar wel eens over na, en op dit moment voelt het allemaal erg goed

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 00:44

Sypheron schreef:
Heel veel sterkte vanavond nog, en natuurlijk nog veel geluk in je leven!

(ps. even een klein dingetje, het oude gastenboek op de site werkt niet meer...)


ja je hebt gelijk zal ff kijken

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 00:50

Ik heb het, nadat ik me geregistreerd had, bij toeval een keer gelezen. Ik vind dat je je erg goed houdt. Nu, maar ook toen. Niets dan respect daarvoor. Het lijkt me gewoonweg verschrikkelijk om iemand waarvan je houdt op zo'n onverwachte manier te verliezen...

Ik begrijp uit je stukje dat je niet meer op Bokt komt, danwel enkel nog leest?

Ik wil je in ieder geval onnoemelijk veel geluk met je "nieuwe" vriendin, en je verdere leven toewensen. Het ga je goed.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 00:53

Wouter, ga ervoor!!!!!!!!!!!!
OK dan!
Je hebt het verdiend .

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 00:56

ik ga mijn best doen lovely

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 00:57

Dan is het goed, en anders zwaait er wat.
Afbeelding
Je bent gewaarschuwd Haha!.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 00:59

OK dan! thanks

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 07:44

wouter, wat fijn dat je nog even laat horen hoe het gaat. tuurlijk zijn de meesten van ons haar ook nog niet vergeten. ik vind het hardstikke goed van je dat je je leven weer zo hebt opgepakt en ik wens je enorm veel geluk met je nieuwe liefde.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 07:47

Knap van je dat je de draad weer oppakt en opnieuw gelukkig durft te zijn OK dan! Ik heb nog steeds af en toe dat het verhaal van Sandra door mijn hoofd schiet en ik denk dat dat bij veel bokkers het geval is.
Doet me goed om te lezen dat je het een plekje hebt gegeven en een nieuwe start gaat maken. Het ga je goed Wouter! Lachen

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 08:06

Wouter, op een van de foto's herken ik de bak van 'the first funny horse club' in Aalsmeer. Ikzelf heb daar 6 jaar lang mijn paard gehad/ gereden. Jammergenoeg heb ik Sandra nooit gekend, op de foto's lijkt ze een hele spontane meid te zijn. Ik wens je heel veel sterkte toe met het verwerken van het verlies. Ook wens ik je alle geluk van de wereld toe met je nieuwe vriendin.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 08:16

Ondanks dat de tijd snel gaat ben ik de berichten van en over Sandra zeker niet vergeten.
Vind het erg fijn voor je dat je een leuke vriendin hebt gevonden en je weer verder kan met jet leven.
Ik wil je dan ook heel veel succes, plezier en liefde wensen.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 08:21

Heel veel geluk in de toekomst Wouter en ga er voor. OK dan!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 08:44

2 jaar geleden alweer.... wat gaat het toch snel...

Heel veel plezier in de toekomst, Wouter..!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 09:36

Fijn om te lezen dat je de draad weer opgepakt hebt Wouter, en dat je iemand hebt gevonden waarmee je de toekomst in wilt!
Tuurlijk zijn we Sandra niet vergeten hier, net zo min als jij dat ooit zult doen. Maar de wereld draait door, je moet verder. Hoe moeilijk dat in eerste instantie ook is, je hebt geen keuze.
Ik weet zeker dat Sandra het ook gewild zou hebben, dat je weer een lief en fijn maatje zou vinden, waar je lief en leed mee kunt delen, waar je oud mee wilt worden....

Heel veel geluk gewenst voor de toekomst Wouter! Maak er wat moois van met z'n tweetjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 09:40

Heel fijn om te lezen dat je het leven weer opgepakt hebt!! Ik hoop dat je een zonnige toekomst tegemoet gaat, met alle geluk van de wereld!

Heel erg veel sterkte en succes! Ach gut

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 10:02

Ik heb haar nooit gekend maarhet verhaal wel meegekregen, en indd het verhaal blijft spoken op momenten zoals een nieuw paard kijken en dat soort dingen.
Misschien dat het helpt voor anderen om ook bewust te worden van eventuele gevolgen.

Veel succes verder en eens moet je indd door! Goed van je!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 10:15

Wat een tijd alweer, alweer 2 jaar geleden............ soms besef je niet hoe snel alles gaat.

Wouter, je hebt het geweldig gedaan, weet zeker dat Sandra hartstikke trots op je zou zijn geweest en dat ze je alle liefde en geluk van de wereld gunt met een nieuwe liefde

Heel veel geluk met de nieuwe stap die je hebt gezet, maak er wat van, geniet ervan want onthou goed: "het leven is uberhaupt al veel te kort! "

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 10:25

Veel geluk in de toekomst, je hebt het verdiend OK dan! .

Geniet van de nieuwe fase in je leven.

Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 10:31

Fijn om te horen dat het goed met je gaat en nog veel plezier met je vriendin.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:02

Ik zat nog niet zo lang op bokt.nl toen ik hoorde op TV dat dit gebeurd was Scheve mond Echt iets wat iemand juist niet mag overkomen.

Wouter, veel geluk met je nieuwe vriendin, je verdient het Lachen

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:25

Ik zit nog te kort op bokt om het weten heb goed gezocht maar niks er over gevonden over wat er nou gebeurt is maar wouter heel veel sterkte in je leven!
Laatst bijgewerkt door Kido op 12-01-04 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FrNo en 29 bezoekers