onwijs irri huisgenoot!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 11:56

Beetje rare situatie waar jullie in terecht zijn gekomen. Ik denk dat je voornamelijk een stuk helderder en duidelijker moet zijn. Hij kan ook geen gedachtenlezen. Het stukje gesprek wat je hierboven hebt getypt blinkt ook niet uit in duidelijkheid naar hem toe.

Wat voorbeelden:
- "wat doe jij vanavond met eten"
- "weet ik nog niet"
- "dan kook ik alleen voor 2 personen" (en dat dan ook echt doen!).

Je kunt ook als regel instellen dat degene die heeft gekookt niet hoeft af te wassen. Of gewoon een keer tijdens de maaltijd vragen wat hij de volgende dag voor jullie gaat koken Lachen.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 14:45

Nu heb ik 6 maanden samen gewoond met superluie donders. Niet even de kamer aanvegen, want over 3 dagen komt de schoonmaakster. Ik kookte altijd, en deed de boodschappen. Als zij een keer kookten, dan 'vergaten' ze dat ik een vega ben en GEEN gehakt in de pasta saus eet. Tja, dan at ik dus kale pasta. Ik heb het maar geaccepteerd, aangezien ik in een vreemd land zat en het voor een bepaalde tijd was.
Maar als je hier zeker een jaar aan vast zit, dan moet je echt actie ondernemen. Voordat jij met een zenuwinzinking zit, of hem naar de strot vliegt.