Voorspelling?!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 18:13

1000 jaar geleden was er iemand die 3 wo's had voorspeld hij had de eerste en de tweedde goed voorspeld en de derde en laatste zou in 2001 komen en hij zei bij de derde"the leader shall fail( Bush duz) en "two big brothers will be thorne appart in chaos( die twee flats in NY) stuur het door dank u voor u aandacht
Verdrietig


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:15

jah is dat die ene nostridamus of zowiets ( zie wereldoorlog?) ik heb ook al wat over hem gezet namelijk..

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:16

Ja, ik dacht ook meteen aan Nostradamus. Maar ik heb het niet opgezocht omdat ik het niet wou weten. Bang word ik er van.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:19

jah.. ik denk ook eigenlijk niet dat ik het wel wil weten (die vent heeft BTW ook een tekening gemaakt he!! van degene die voor de WO 3 zou zorgen) *slik* Verdrietig Scheve mond\

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:40

"In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654

"Some memories are best forgotten"

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:41

gatverdamme
wrom heb je dat er nou op gezet!? dis echt eng.. ik hoop dat nederland er nix mee te maken krijgt.

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:54

Dat hoop ik ook Verdrietig *slik* Ik hoop dat die man niet gelijk heeft!! *duimduim*

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 19:03

Ik doe mee * duim , duim duim!* Verdrietig

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:18

jeetje zeg... eng gewoon!!!!

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:30

Hoi,

Ja, echt griezellig! 'k hoop dat die hele wereldoorlog er niet komt!

-x- Daphne

p.s. en nu maar hard duimen dat de man ongelijk heeft!

(L)

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:33

Hmmm, schijnt ook voorspeld te zijn dat Bush niet lang meegaat, de indiaan die het voorspeld heeft, heeft ook de dood van Kennedy voorspeld. Of het waar is?? Verward

Galactica Wadim X Gemini

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:41

Ik word hier echt bang van!!!
Laten we hopen dat t niet komt, duim, duim!!!!!!!!!!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:46

Ik heb ook dat boek met voorspellingen van Nostradamus. Net als Katrien moest ik ook meteen aan hem denken, ben toen ik thuiskwam meteen gaan zoeken maar kon er zo niets over vinden. Durfde eigenlijk ook niet verder te zoeken. Niet dat ik nou zo ontzettend veel waarde hecht aan zijn voorspellingen, maar hij heeft eeuwen geleden een hoop dingen toch erg scherp voorzien... dus eng blijft het.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:20

De wens is de vader van de gedachte: Wie weet hebben die jongens wel het werk van Nostradamus gelezen. Kwam leuk uit omdat even zo te regelen (maar niet heus).

In ieder geval, ik dacht ook gelijk aan W.O.III, W.O.I is om minder begonnen, maar tot dusver is de hele wereld tegen deze aktie (op een paar minder verstandige mensen na).

Heel simpel: stel dat Afghanistan nou gewoon zou zeggen dat ze dit geregeld zouden hebben, dan was Kaboel binnenkort een groot gat.

Niet het minst belangrijk: Veroordeel niet meteen iedere Arabier of Moslim..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:26

Youko, er was een indiaan die voorspeld heeft dat iedere amerikaanse president die benoemd wordt in een jaar dat eindigt op een nul het niet lang zal maken. Het is helaas al een aantal keer uitgekomen. heel lang geleden al en ook bijvoorbeeld Kennedy, benoemd in 60, Reagan heeft een aanslag overleefd.
Het hoeft niet altijd waar te zijn, het is meer een soort Amerikaanse mythe. Er bestaat ook nog zoiets als toeval.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:28

nee toeval bestaat juist niet......dat er toeval bestaat is een fabeltje dat is verzonnen o ons te laten denken dat we zelf bepalen wat er met ons gebeurt

Voorzitster AFM

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:43

haha, nice theory Knipoog

Maar ja, stel dat er 10 indianen waren die allemaal op een ander jaar heeft gegokt dan heeft er altijd wel 1 gelijk.

Maar goed, stel dat er een WO3 komt, tussen wie zou dat moeten zijn dan??

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Suzanne F.

Berichten: 48946
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:52

Ach, je weet nooit wie zich er allemaal mee gaan bemoeien. Als Rusland maar niet mee gaat doen. Die hebben zoveel kernwapens dat ze zo heel Nederland van de kaart vegen.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:55

Wat een onzin: Rusland staat in dit geval vierkant achter Amerika.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:05

Zo ongeveer iedereen staat achter de USA... Als een land zich hier in wil, of gaat, mengen zijn ze erg dom bezig..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:13

Het eerste waar ik aan dacht toen ik hoorde dat het om een terroristische aanslag ging, was of de daders ook de beschikking hebben over nucleaire wapens.
Ik ben een kind uit de jaren '80 toen we op school nog leerden wat we moesten doen bij een kernaanval, en hoe we de schuilkelder moesten inrichten en voorzien van eten en drinken. Rusland werd altijd als de grote vijand gezien. Het zou toch vreselijk zijn als we de voorlichtingsboekjes uit die tijd weer tevoorschijn zouden moeten halen.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:22

ja ik dacht er ook aan zei tegen mijn schoonzusje van er heeft toch iemand de voorspelling gedaan dat in 2001 de werled een andere wending zou krijgen en dat er woIII uit zou breken.

nou ik wil niet weten hoe die nostredames er achter is gekomen en of tie echt gelijk krijgt maar dit is allemaal wel erg vrezelijk Boos!
het is zo erg dat je hersens het gewoon niet kunnen bevatten.
ik zie de beelden ik hoor het nieuws...

tja....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 12:26

IMO is een land wel extreeeeeeeeeeem dom als ze nu kernwapens af zouden schieten..

Verder is het zo dat we tegenwoordig redelijk wat wapens hebben tegen die kern wapens en als een land zoiets doet dan hebben ze ineens de hele wereld (inclusief heel dat kern arsenaal) tegen zich. Lijkt me nogal een suicidale actie dus.. Niet echt slim.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:12

ik heb gewoon dat gevoel bij die nostradamus. kweenie heel raar!!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 20:36

waar hebben jullie vandaan gehaald?
ikwil wel die tekening zien
ik vind het echt eng
hoop nie dat er in nl ook oorlog komt Verward


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annabel, Annienke, Binck8, BingBot, Elitedeux, fohadie, furious, GoogleAdsense, haffiefreak, HELder, idion, Jive03, Lauke, Ptl4ever, Roosch, Sigge, sollair310, wiifke, Zebrastreep en 55 bezoekers