Malle!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 00:22

Malle!! Super vond ik hem. Dat tijdschrift bovenaan heb ik nog steeds ergens op zolder Bloos
Heb zelfs overwogen om een tattoo van hem te nemen. Het betreffende plaatje zit nu nog steeds (na bijna 10jr) nog steeds in mijn portomonee... Haha!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=


Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 00:24

ooh malle is zo leuk! heb het stripboek ook thuis liggen, super gewoon!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 00:24

Sjee die was ik alweer helemaal vergeten! De tegenhanger van Rakker Haha! Ik las zowel de ponyclub als de penny...bestaan ze nog eigenlijk?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 00:26

Weet niet of de Ponyclub/Malle nog bestaat. Maar de Penny zeker wel. Die koop ik nog steeds trouw elke maand Bloos (ik = nu 27jr) Haha!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 00:46

Malle is de enige strip waar ik ooit echt om heb kunnen lachen, die acties van dat beest, geweldig!
Ik las het ook altijd, en ik tekende ze na, ik heb hem altijd 10x leuker dan Rakker gevonden.
Alleen dat hoofd al!
Ik wist helemaal niet dat er complete stripboeken van bestonden, zijn die nog te krijgen?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 00:46

griebels schreef:
Die koop ik nog steeds trouw elke maand Bloos (ik = nu 27jr) Haha!


*haha* nou leuk toch! Ik denk dat ik hem binnenkort ook weer eens haal... (hmmm jammer dat ik mijn oude stapel Penny's in een opruim-bui eens naar het kringloop heb gedaan Tong uitsteken )

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 11:06

De Ponyclub kocht ik tot een paar jaar terug ook nog, maar die kan ik nu nergens meer vinden. Ik denk dat de Penny wat bekender is, en daarom beter verkoopt. Onder de kleintjes wel te verstaan Haha!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 11:16

Ik vond malle ook altijd het leukste om te lezen. Ik herinner me nog dat hij zich eenzaam voelde tijdens de kerst en stond te huilen. En toen bleek hij toch nog niet vergeten te zijn door zijn baasje.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 11:17

Jaaa Malle was gaaf. Ik heb nog wat verzamel stripalbums van Malle liggen. Eens in de zoveel tijd pak ik er een en ga ik uitgebreid in bad liggen lezen. Ik vond dat Lena Furberg altijd wel leuke strips maakte hoor!

Ik vond dat soort strips altijd erg leuk. Kunnen jullie misschien ook het verhaal Olympia? Dat is ook zo leuk... Typisch een Penny verhaal Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 11:20

Olympia, die naam herinner ik me vaag. MAar was dat niet meer een verhaal uit de paardentina of zo, of de Debbie? Olympia was toch een meisje met bruin haar dat goed kon springen?

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 11:24

Jaaa dat was hem. Ze werkte in het circus en wou naar de Olympische spelen met haar paard Prins net als haar vader die (hoe kan het ook anders) dood is.
Het was inderdaad een Tina strip. Ik kwam hem laatst ergens tegen, ik heb hem toen gekocht Bloos Schijnheilig

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 11:38

Ja, ik herinner me het nog ja! Ze had ook in het cirucus veel talent en de circusdirecteur was haar oom en die mishandelde de paarden, ook prins. En toen is ze met prins ontsnapt, ze verfde hem etc.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 12:00

Desiree schreef:
Ja, ik herinner me het nog ja! Ze had ook in het cirucus veel talent en de circusdirecteur was haar oom en die mishandelde de paarden, ook prins. En toen is ze met prins ontsnapt, ze verfde hem etc.

Jaaa dat is hem.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 12:07

Zie een topic van mij van een tijdje geleden: [PP] de Zweedse Ponyclub & meer van Malle!

Lena Furberg tekent trouwens fantastisch, ook haar 'serieuze' strips zijn favoriet bij mij. Ze illustreert ook kinder- en jeugdboeken. Malle is nog steeds mijn favoriete strippaard. Ik had destijds zelfs bijna mijn kleine schimmeltje naar hem vernoemd! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 12:18

Ik heb ook nog overwogen om mijn kleine Japie zo te noemen maar dat heb ik maar niet gedaan. De naam zou er wel redelijk bij gepast hebben. Japie heeft net zo'n hoofdje qua vorm, alleen de kleur is heel anders. (zie profiel, onderaan).

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 16:12

Ik vond malle ook leuk, maar het leukste uit de ponyclub vond ik altijd paardenclub de hoge duin

Waarom bestaat de ponyclub eigenlijk niet meer? Verdrietig Anders zou ik hem nu nog wel kopen denk ik Bloos

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 17:56

Zijn er eigenlijk nog plaatjes of sites van waar Malle staat?

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 18:02

Moet je even met Google zoeken op "Lena Furberg". Overigens heb ik bar weinig kunnen vinden. Heb ook "Mulle" ingetikt bij Google Picture Search, maar zonder resultaat.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:02

ik heb hier ook nog een hele stapel ponyclubs liggen met malle Malle is echt stoer Cool

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 22:24

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lief is ie he Haha!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 23:15

Gaaf..... kom maar op met je plaatjes... gni gni....

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 09:43

Haha! Haha! Haha!
Afbeelding

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 11:35

Hij is en blijft geweldig

Het leven is een gebakje!

Janka
Berichten: 85
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Raard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 11:55

Ik heb ook een paar keer bij de ponyclub van die miniboekjes gekregen van Malle, met alleen Mallestrips erin! Verder heb ik inderdaad heel veel Ponyclubs, en Malle is echt geweldig! Ik heb zo gelachen om die strips! maar Lena Furberg heeft inderdaad veel meer mooie strips, ook over eenhoorns en Arabieren die ze altijd heel mooi tekende! Ponyclub hield er van de een op de andere dag mee op, maar ik hoorde daar nooit iemand over. Iedereen las de Penny (die ik ook las) maar ik was voor mijn gevoel de enigste die de Ponyclub las. wat ik ook een heel mooi blad vond was de Wereld van Pony en Paard (ook van Penny). Zwaar informatief met heel veel foto's. De eerste die ik kocht was er 1 waar een manekam bijzat (een rode plastic grote manekam) wat was ik blij! De cadeaus bij de Ponyclub waren ook heel leuk trouwens, altijd hele mooie stickers. Ik was sowieso dol op de cadeaus bij die bladen. Penny doet dat nog steeds, maar ik zie ook wel eens stickers erbij die ik er vroeger ook al bij kreeg!

Wees jezelf er zijn al zoveel anderen

"Loesje"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anouck en 130 bezoekers