3x blazen op 1 avond

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

3x blazen op 1 avond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 00:30

Ze hadden vanavond alcoholcontrole in Enkhuizen. Aangezien ik Enkhuizen inging moest ik dus blazen....alleen moest ik alleen iets ophalen en ik denk: laat ik een andere weg terug nemen... juist daar stonden ze ook Haha!
Maar ja, toen we later naar huis gingen kwamen we langs het tankstation en ja hoor, weeeeeer

Heb iig 3x een P geblazen *trots* (nee ik had niks gedronken)

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 00:44

Bobbertje!

Doet me denken aan mijn (eerste) politie ervaring van afgelopen Dinsdag. Er stonden al wat auto's aan de kant en ik moest ook aan de kant. Komt er een agent naar me toe, ik draai me raam op. Agent: Wehunneneenen. Ikke: Wat zegt u? Agent: We doen een gehenene controle. Dus ik maakte er van we doen een golf controle, maar dacht bij mezelf dat slaat nergens op.Verward Ik keek nog naar de auto voor me(die kreeg een bon en was een pesjoe(bb)) Zegt agent: Maar je heb er 1 om dus je mag door rijden. Dus ik dacht bij me zelf: huh? zeg: Oke, mooi zo. Denk nog: Slaat nergens op een golf controle. Ik rijd weg: Owwwwww, een GORDEL controle. Clown

- Offline -

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 00:47

wahah DeesDeBest *kruipt terug recht op haar stoel* Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 00:51

Polly, kon je bij die derde niet vragen of je geen vrijstellingsbriefje kon krijgen voor alle volgende controles die je mogelijk nog ging tegenkomen op weg naar huis? Efficient hoor *LOL*

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 00:56

ik lig helemaaal in een deuk om die van DeesDeBest, was overigens ook de eerste controle in mijn rijbewijs geschiedenis...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 01:00

Duidelijk een actie van "hoe houden we de politie en de auto's van de straat?" Tong uitsteken
Lijkt me wel frustrerend om 3 keer te moeten stoppen en dan ook 3 keer te moeten blazen. Maar wel goed van je dat je er 3 keer door kwam natuurlijk Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 01:04

Je hebt toch wel een bob sleutelhanger gekregen he Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 02:38

Hahaha, ik moest een keer blazen toen ik met de vrachtwagen op weg was naar les. Ik kom door Mill (of all places!) en daar staat een agente, wsch nog jonger dan ikzelf een beetje zenuwachtig de 2 auto's die daar in een uur voorbij komen aan te houden.

"Goedenavond, wij houden een verkeerscontrole en een onderdeel daarvan is een alcoholtest voor bestuurders. Zoud u daar aan mee willen werken?"
Op zo'n toontje alsof ze je op het station vragen op een enquete in te vullen, dus ik kijk op mijn horloge "Hoe lang duurt dat?"

Schijnheilig Maar ik heb netjes geblazen hoor....

Leuke van in een vrachtauto zitten is trouwens dat je neer kunt kijken op de agent, geeft een erg goed gevoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 11:06

Ik heb ooit bij m'n verzekeringsagent een BOBsleutelhanger meegenomen. Bijzonder effectief bij alcoholcontroles: O, U heeft al een sleutelhanger? Rijd U dan maar door... Haha!
Ik heb in al de jaren dat ik m'n rijbewijs heb al... 0 keer moeten blazen. Zelfs bij "grote controles" sturen ze me weg zonder dat ik mag blazen Verward

Zo, nu ik dit heb opgeschreven zal ik bij de volgende controle wel de eerste zijn Haha!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 11:53

Ethelate schreef:
Je hebt toch wel een bob sleutelhanger gekregen he Haha!


Als je dat alle 3 keren hebt gekregen, moeten die agenten nu denken jezus dat is een verzamelfreak Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 14:20

Ethelate schreef:
Je hebt toch wel een bob sleutelhanger gekregen he Haha!


Nee, niet eens (had het moeten vragen)

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Zinja
Berichten: 8
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 14:52

DeesDeBest schreef:
Bobbertje!

Doet me denken aan mijn (eerste) politie ervaring van afgelopen Dinsdag. Er stonden al wat auto's aan de kant en ik moest ook aan de kant. Komt er een agent naar me toe, ik draai me raam op. Agent: Wehunneneenen. Ikke: Wat zegt u? Agent: We doen een gehenene controle. Dus ik maakte er van we doen een golf controle, maar dacht bij mezelf dat slaat nergens op.Verward Ik keek nog naar de auto voor me(die kreeg een bon en was een pesjoe(bb)) Zegt agent: Maar je heb er 1 om dus je mag door rijden. Dus ik dacht bij me zelf: huh? zeg: Oke, mooi zo. Denk nog: Slaat nergens op een golf controle. Ik rijd weg: Owwwwww, een GORDEL controle. Clown


Hahaha Haha! Dat is echt lachen!

Het leven is 1 grote grap Haha! Haha! Haha! *LOL*

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:19

Ik heb zo ooit eens bijna een agent van z'n sokken gereden Bloos! Die kerel staat daar in het pikkedonker met zo'n lamp te zwaaien. Ik kwam van de snelweg af en trapte de auto net lekker op z'n staat. Ik denk: daar is iets op de rechterbaan, ik moet kennelijk opschuiven naar links. Gaat dat lampje ook naar links Verward Ikke vol in de ho-ijzers, zegt die agent: Volgende keer minder hard rijden. Ik reed wat ertoe stond: 50km/h! Die vent moet daar niet in het donker onduidelijk gaan staan doen met zo'n lamp.
Ik blazen, want dat stonden ze daar te doen, niks natuurlijk, ik was al een uur onderweg en bijna thuis, dus als ik al iets gedronken zou hebben (NOT) dan zouden ze zelfs dat niet hebben gevonden *LOL*

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:50

Dolle pret die alcoholcontroles....

Ik heb een keer midden in de nacht op het politiebureau gezeten omdat ik een F blies en dan moet je dus mee... En onbeschoft dat je dan behandeld wordt, terwijl er nog helemaal niks bewezen is, echt niet normaal! Stoom uit je oren
Op het echte apparaat op het bureau was er (uiteraard) niks aan de hand, keurig binnen de norm en toen werd ik gelukkig wel netjes thuisgebracht OK dan! (Als ik teveel gedronken had, had ik het zelf uit mogen zoeken - en terecht!) De BOB-sleutelhanger heb ik zelf om moeten vragen, ik zag ze liggen in een kast *LOL*

Een zaterdagnacht op het politiebureau is wel apart hoor, was net een flinke vechtpartij geweest, iedereen in de stress. Achteraf toch wel geinig om een keer meegemaakt te hebben, maar op het moment had ik zwaar de balen natuurlijk, ik wou naar bed!

Nulla tenaci invia est via

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23411
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 20:21

ik ga de volgende keer ook maar eens om zo'n sleutelhanger bedelen...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther, Facebook en 119 bezoekers