Van t kasje naar de muur.. *Artsen...*

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Van t kasje naar de muur.. *Artsen...*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 15:56

Zoals menig van jullie weten ben ik vorige maand opgenomen geweest in t ziekenhuis vanwege mijn Astma en longemfyseem.
Dit heeft heel wat voeten in de aarden gekost maar uiteindelijk kreeg ik hulp.

Gisteravond was t weer zover, manlief was werken en plots voel ik een benauwdheid opkomen, dus zoals gewoonlijk meteen verneveld..
Dit hielp niet en de benauwd heid werdt steeds erger.
Na *over de gehele dag genomen* 14 keer geinhalleerd te hebben heb ik de huisartsenpost gebelt.
Ik moest direct komen.
Maar goed manlief was niet thuis dus zus gevraagt of haar vriend mij even kon brengen.

Uiteindelijk na aankomst in t ziekenhuis heb ik nog dik een half uur piepend bij de eerste hulp gezeten waarna ik EINDELIJK geholpen werdt.
Ik bleek dus opnieuw een infectie te hebben.
Nou goed Prednison *alweer zucht* en antibiotica mee gekregen.
Dit zou binnen een halve dag zijn werk wel moeten gaan doen, en anders zou t toch weer opname worden.
Vannacht amper geslapen en vanmorge nog steeds benauwd.
maar begonnen met bellen, eerst m'n longverpleegkundige die me doorstuurde naar de huisarts, toen bij de huisarts zat deze lieve man elke min. op z'n horloge te kijken, nam niet de tijd om te luisteren, nocht naar mijn verhaal nocht naar mijn longen en stuurde me naar huis met kalmerings tabletten.
Thuis gekomen nogmaals de longverpleegkundige gebelt die niets anders kon zeggen als afwachten of er verbetering in komt.
Nu een afspraak daar Dinsdag.

Voorlopig piep ik nog steeds, heb al dagen geen eetlust meer, en ook totaal geen energie meer.
Vraag me af wat er nu moet gebeuren willen ze eens iets effectiefs gaan proberen...?

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten


Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:59

He wat vervelend nou voor je, ten 1e heel veel sterkte er mee.
Vind het ook lekker belachelijk dat er niet eens naar je geluisterd werd en dat je kalmeringstabletten krijgt !
Hoop dat ze er nou eindelijk wat aan gaan doen, want dat kan ook niet zo Scheve mond

Sterkte en succes er mee

-

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:59

Jeetje, eigenlijk toch best belachelijk dat dat soort mensen niet normaal de tijd voor je nemen.
Heel veel sterkte de komende tijd.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:08

Artsen Ik weet precies hoe de meeste zijn...

Wat vervelend voor je Angel... succes en sterkte er verder mee Lovers

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:15

Fairie schreef:
Artsen Ik weet precies hoe de meeste zijn...


Fijn dat je dat baseert op de paar artsjes die je kent (lijkt me iig sterk dat jij alle Nederlandse artsen kent, als je dat bedoel met 'de meeste') en daarmee iedereen over 1 kam scheert.. . De meeste artsen doen gewoon wat ze kunnen hoor!!

Ontopic: Lijkt me echt vervelend om zomaar benauwd ed te kunnen worden Scheve mond . En van die huisarts is idd belachelijk!
Sterkte ermee Ach gut

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

maran
Berichten: 80
Geregistreerd: 05-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 01:03

lieve meid,
hou je goed weet dat we aan je denken en dat we ons 24 uur per dag zorgen maken maar uiteindelijk komt alles goed.................................
we houde van je en willen allemaal nog heel lang van je genieten

Groetjes Maran (moeder van Angelique18)
www.dwalende-gedachten.nl

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 12:24

heel veel sterkte...

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 17:25



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnoukS_, dieseltje09, Googlebot, hagelslag, IASCrawler, Imhrien, luuntje, MerleSimone, moonsparkle, sasja0705, zuperzmoker en 59 bezoekers