Wat vinden de Nederlanders van de 'actie' van Steve Irwin???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:21

Lekkere vader
Hij heeft het kind vast alsof het een zak aardappelen is. Hij ondersteunt het hoofdje niet en heeft meer aandacht voor de krokodil dan voor z'n kind.
Deze situatie is tweemaal gevaarlijk voor het kind. Niet alleen de krokodil, maar ook de manier waarop pa hem vasthoudt. Eén verkeerde (abrupte) beweging en het kind kan levenslang invalide zijn.
Welke meerwaarde heeft het voor z'n show als hij z'n kind in gevaar brengt?

Denniss
Berichten: 35
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:22

Ik betwijfel ook of dat kind echt in gevaar is geweest, Steve weet heel goed waar hij mee bezig is hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:22

Waar lees jij dat je je mening niet mag hebben? Dat ik de jouwe niet snugger vind wil nog niet zeggen dat ik vind dat jij niets meer mag zeggen Verward of onthoofd moet worden Haha! of een appeltaart voor mij moet bakken Haha! hoewel die laatste wel aardig is..... *LOL*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 17:24

Sonja schreef:
Waar lees jij dat je je mening niet mag hebben? Dat ik de jouwe niet snugger vind wil nog niet zeggen dat ik vind dat jij niets meer mag zeggen Verward of onthoofd moet worden Haha! of een appeltaart voor mij moet bakken Haha! hoewel die laatste wel aardig is..... *LOL*


Ik las meerdere dingen door elkaar... maar je bent me alweer te vlug af met het plaatsen van een reactie, wou het net gaan aanpassen... Haha! Zit ook op het Aussies forum... Ik bak trouwens hele lekkere appeltaarten... Vingers aflikken Woensdag wordt mijn nieuwe oven bezorgd... hmmm

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:27

Toch vind ik het domme aktie van Steve ik had zoveel bewondering voor hem, heb ik nog steeds trouwens, maar ik heb het filmpje gezien en de krokodil was echt niet een kleintje stel dat ie gestruikeld was of zoiets, dan was het snap weg baby, maar nou willen ze hem misschien wel weg hebben bij Animal Planet dat hoeft nou ook weer niet laat hem maar mooi blijven ik vind zijn programma nogal vermakelijk. Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:28

vikki schreef:
Ik bak trouwens hele lekkere appeltaarten... Vingers aflikken Woensdag wordt mijn nieuwe oven bezorgd... hmmm


Jij hebt mijn nieuwe huisje nog niet bewonderd, en een buitenritje over de Holterberg gemaakt...... Knipoog Haha! Tong uitsteken

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:28

ik heb niet alle reacties gelezen, want daar had ik ff geen zin in.
maar ik vind het echt heeel dom en onverantwoord.

-een krokodil is en blijft een dier. die heb je nooit 100% onder controle.
- hij deed net of z'n kind een pop was. zoals ie het vast had enz. echt niet normaal!! en hij deed of het kind over de grond liep enz. heb echt medelijden met het kind dat het zo'n ouders heeft!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 17:32

Marreke schreef:
Lekkere vader
Hij heeft het kind vast alsof het een zak aardappelen is. Hij ondersteunt het hoofdje niet en heeft meer aandacht voor de krokodil dan voor z'n kind.
Deze situatie is tweemaal gevaarlijk voor het kind. Niet alleen de krokodil, maar ook de manier waarop pa hem vasthoudt. Eén verkeerde (abrupte) beweging en het kind kan levenslang invalide zijn.
Welke meerwaarde heeft het voor z'n show als hij z'n kind in gevaar brengt?


Daar moet ik het idd mee eens zijn... Steve moet wel even op 'hoe houd ik een baby vast' les... enne Spikers... als ze the Crocodile hunter idd op mochten doeken bij animal planet... wil je me dan even inlichten want dan hoef ik ook geen extra abonnement te nemen om animal planet te kunnen ontvangen... Haha!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 17:50

Sonja schreef:

Overigens moest ik ook even lachen om de reactie van Sting: straks loopt dat kind naar een krokodil om die even te aaien ofzo..... Waar woon jij Sting? Lopen er bij jullie erg veel krokodillen los op straat? *LOL* *LOL* *LOL*


bij steve in de tuin zitten genoeg krokodillen waar het kindje op af kan lopen om ff gezellig mee te knuffelen.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 17:56

Marjolein"]
[quote="Sonja schreef:

Overigens moest ik ook even lachen om de reactie van Sting: straks loopt dat kind naar een krokodil om die even te aaien ofzo..... Waar woon jij Sting? Lopen er bij jullie erg veel krokodillen los op straat? *LOL* *LOL* *LOL*


bij steve in de tuin zitten genoeg krokodillen waar het kindje op af kan lopen om ff gezellig mee te knuffelen.
[/quote]

Dan moet het kindje eerst nog wel even aardig groeien voor hij over de hekken kan klauteren hoor... en tegen di tijd heeft hij hopelijke zijn 'crocodile awareness' wel geleerd... Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:01

Ik vond het echt een kneuzen actie. Die vent is zowieso al een beetje raar in z'n hoofd, en ik vind veel wat hij doet tamelijk respectloos naar dieren toe. Echt een beetje cowboy-achtig vaak, we zijn stoer en we gaan met krokodillen worstelen. Cool hoor.

Dat mag 'ie lekker zelf weten wat mij betreft, maar dit was gewoon stom en dat kan hij ook gewoon toegeven. Je laat een kind van een maand oud een achterlijk groot risico lopen alleen omdat je dat zelf interessant vind. Kind heeft er toch niets aan?

Net als een kind van 3 maanden oud oorbelletjes laten schieten. Niet in het belang van het kind, er is een risico (op latere leeftijd gaan die gaatjes vaak fout groeien omdat het oor nog zo ver ontwikkeld) en je doet het alleen omdat je het zelf leuk vind. Beetje... egoistisch. Die vent is zelf helemaal gek van die beesten en dat is prima, maar omdat nou op zo'n manier en op deze leeftijd op z'n kind te duwen.. tja.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:04

Ik geloof ook wel dat Steve denkt dat-ie weet waar hij mee bezig is. Maar ik denk daar anders over. Een ongelukje is zo gebeurd, wat we vaak genoeg hebben zien gebeuren met Steve. Die man kent gewoon geen angst en dat is prima, maar hij moet geen babies in gevaar brengen.

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:10

Ik vind het een domme actie, het leuke voor het publiek aan dat gedoe met die krokodillen is dat er wel degelijk iets fout kan gaan, en het altijd een beetje gevaarlijk blijft. daarom zet je geen kind van een maand naast een krokodil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 18:20

Vind deze actie minstens zo stom als die van Micheal Jackson die z'n kind over een balkon liet bungelen om aan zijn fans te laten zien.
Misschien moeten ze maar een praatgroepje oprichten, kunnen ze balkon/krokodillen ervaringen delen Scheve mond