Goed voornemen... 235 berichten en muisarm...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Goed voornemen... 235 berichten en muisarm...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 20:20

Okay mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar is om mijn 'horizon/kennissenkring' wat uit te breiden. Oftewel, gewoon een leuke vent aan de haak slaan. Bloos Ik weet wat ze zeggen, niet zoeken... maar dat werkt dus ook niet. Heb dus nu vier afspraken staan om te stappen in Bussum/Utrecht/Amsterdam/Apeldoorn, en een collega raadde me aan me op te geven op lexa.nl.. nou eerlijk,
ik heb nu dus gewoon een mailbox vol met 235 geinteresseerden en 55 berichten. Rolleyes Ben nu dus iedereen aan het verwijderen of antwoorden (als ze leuk zijn) Okee, het merendeel is gewoon triest, maar er zitten best leuke personen tussen (op het eerste gezicht)

Ik las deze week in de Starstyle ( Knipoog ) dat het 'in' wordt om te zeggen dat je wél een leuke partner wil ipv dat je happy vrijgezel bent. Nou, ik heb het geweten Lachen Ben benieuwd of ik uberhaupt aan één date kom, want eigenlijk ben ik daar niet zo happig op. En ik ben natuurlijk héél kritisch Knipoog
Bokkers nog mannen in de aanbieding? *LOL*

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:51

Jeetje heb jij nog tijd voor andere dingen dan alleen maar.......mannen? Verward
Het lijkt wel of je een beetje hopeloos begint te worden Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:02

Best een goed voornemen. Ik heb je ware ook nog niet gevonden. Ook veel te kritisch KnipoogMaar wat een plan heb jij zeg!!!
Volgens mij valt het onder de bokkers ook wel tegen hoor.
Of valt dat nog wel mee?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 21:15

ehm om eerlijk te zijn heb ik zelfs al een keer een blind date gehad via een bokker. Lang, lang geleden Knipoog
Lijk ik zo wanhopig? Nouja ik ben gewoon niet tevreden tot ik die ene leuke vent vind. Punt. Lachen

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:13

Laura schreef:
ik heb nu dus gewoon een mailbox vol met 235 geinteresseerden en 55 berichten.

Schrijven ze groep e-mails dan? Knipoog

In ieder geval heel veel succes! Bij zo veel geïnteresseerden moet gewoon een leuke zitten!

Kerstmuts

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:35

*LOL* *ligt weer in een stuip* Ik zei al tegen Roy dat we je op je kamer mooi in de gaten kunnen houden als we naar het station rijden of terug. Als we jouw schaduw zien met die van een man, kunnen we even bellen of je veilig bent of hulp nodig hebt Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:04

Hahahaahaaha nou ergens moet daar toch wel een perfecte vent tussen zitten? Tong uitsteken
Veel succes hoor!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:06

Probeerde een vriend/collega aan Franca (van bokt) te koppelen, maar zij vond hem niet helemaal (eh helemaal niet Lachen ) haar type. Hij was helemaal weg van haar (foto). Ik heb er dus nog eentje in de aanbieding, maar ja Ede is niet om de hoek

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:12

235 berichtjes? Das een hoop! Lachen

Ik snap alleen niet waarom als je niet happig op een date ben je je dan toch op zo'n site inschrijft Knipoog

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 23:41

Er moet er toch wel 1 tussen zitten!!!!!??????

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 00:07

en Laura's dateverhalen gaan verder...........

maar als je nou de perfecte man hebt gevonden (happy end) komt dan je boek uit?

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 01:09

Goh! Als je twee perfectie kerels vind stuur er dan een mijn kant op.

Liefst met sportwagen en eigen villa Schijnheilig

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 03:13

Jennygirl schreef:
Probeerde een vriend/collega aan Franca (van bokt) te koppelen, maar zij vond hem niet helemaal (eh helemaal niet Lachen ) haar type. Hij was helemaal weg van haar (foto). Ik heb er dus nog eentje in de aanbieding, maar ja Ede is niet om de hoek

Ja dames!!! Man in de aanbieding!!! Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:06

Laura"]
Lijk ik zo wanhopig?
[/quote]

Errr...uhm...een beetje wel ja Haha!... Gewoon geduldig wachten tot je een jaartje of 30 bent, dan komt hij wellicht vanzelf op je pad... Knipoog


[quote="Franca schreef:
Jennygirl schreef:
Probeerde een vriend/collega aan Franca (van bokt) te koppelen, maar zij vond hem niet helemaal (eh helemaal niet ) haar type. Hij was helemaal weg van haar (foto). Ik heb er dus nog eentje in de aanbieding, maar ja Ede is niet om de hoek

Ja dames!!! Man in de aanbieding!!!


Bloos! Heb ik hier iets gemist? Franca is toch geen vrijgezel??? Of wel??? Ikke = nieuwsgierig...

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:21

Pascha schreef:
Volgens mij valt het onder de bokkers ook wel tegen hoor.


Nah jaaaaaaah!!! *LOL*

Laura, succes met deze zoektocht! OK dan! Haha! Ben benieuwd of je iemand kunt vinden die goed kan koken, een gezellig gesprek aan kan gaan èn nog eens romantisch piano voor je gaat spelen Schijnheilig

Maareuh… niet te ongeduldig zijn hoor… je bent nog jong en er komt vanzelf wel iemand op je pad waarbij je denkt “jah… bij hem voel ik me prettig en kan ik helemaal mijzelf zijn zonder dat ik het gevoel heb bepaalde verplichtingen te hebben” Knipoog
Laatst bijgewerkt door Maarten op 09-01-04 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:22

vikki"]
[quote="Laura schreef:
Lijk ik zo wanhopig?


Errr...uhm...een beetje wel ja Haha!... Gewoon geduldig wachten tot je een jaartje of 30 bent, dan komt hij wellicht vanzelf op je pad... Knipoog
[/quote]

Euh of dan juist weer alleen gaan wonen hihi en genieten van het leven heb tot nu toe echt nog geen spijt. Ben blij dat ik een klein huis heb want veel ben ik er niet. Ga mijn leven voorlopig nog niet veranderen.

Leuke vent kom je vanzelf tegen of hij blijkt al een paar maanden om je heen te lopen zonder dat je het weet. Zodra je gaat zoeken is het vragen om verkeerde mannen plus het spontane is weg.

Heb me samen met een vriendin een keer aangemeld bij zo'n dating site we hebben dubbel gelegen van de foto's die je krijgt. Volgens mij zitten er echt mensen die wachten totdat een nieuwe persoon zich aanmeld sturen gelijk een mail. Tuurlijk zitten er ook wel leuke bij maar erg weinig. Nee hou het voorlopig bij mannen die in de paarden zitten is toch makkelijker Tong uitsteken .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 12:39

You go girl!!
Gewoon doen. Vindt je geen leuke kerel heb je in ieder geval wel een hoop lol Tong uitsteken

Ik heb via Lycos veel leuke contacten opgedaan en lol gehad. Bij nr 2 was het al raak.............We wonen nu samen Haha! Lovers

Ben benieuwd! Mocht ik nog wat leuks voor je zien dan stuur ik hem wel naar je op oke! (wat voor een type zoek je eigenlijk Vingers aflikken )

Op zoek naar de zon!!!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 12:47

Maarten schreef:
Laura, succes met deze zoektocht! OK dan! Haha! Ben benieuwd of je iemand kunt vinden die goed kan koken, een gezellig gesprek aan kan gaan èn nog eens romantisch piano voor je gaat spelen Schijnheilig


Sorry, die bokker heb ik al ingepikt Haha! Maar ja, die is toch te oud voor jou, niet voor mij uiteraard Knipoog

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:20

Maarten"]
[quote="Pascha schreef:
Volgens mij valt het onder de bokkers ook wel tegen hoor.


Nah jaaaaaaah!!! *LOL*

Laura, succes met deze zoektocht! OK dan! Haha! Ben benieuwd of je iemand kunt vinden die goed kan koken, een gezellig gesprek aan kan gaan èn nog eens romantisch piano voor je gaat spelen Schijnheilig

Maareuh… niet te ongeduldig zijn hoor… je bent nog jong en er komt vanzelf wel iemand op je pad waarbij je denkt “jah… bij hem voel ik me prettig en kan ik helemaal mijzelf zijn zonder dat ik het gevoel heb bepaalde verplichtingen te hebben” Knipoog
[/quote]

Ja, jij bent er ook eentje!! Wil ik even gaan controleren, staan er geen foto's in je profiel!!!! Cool

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 14:34

Nou na een weekje heb ik een stuk of vijf potentiele kandidaten gefilterd uit de geinteresseerden. Sjongejonge zeg.. Ben op een bepaald moment maar gaan zitten en heb iedereen geselecteerd op foto (niks geen geneuzel dat het om het innerlijk gaat. Lieve lelijke kerels heb ik genoeg in mijn omgeving, daar heb ik geen lexa voor nodig!) Vervolgens op opleidingsniveau en lengte en leeftijd Knipoog
Toen maar eens wat berichten teruggestuurd en ik ben inmiddels aan het mailen met wat leuke mannen.

Vriendinnen zitten ook niet stil, ik heb inmiddels al een aanbod gekregen voor een double date met iemand, dus dat gaan we in de praktijk brengen. En gisteren heb ik heerlijk voor iemand gekookt, maar eigenlijk telt die niet Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 15:16

Jeetje, jij hebt wel beet steeds Haha!
Ik heb me toen ook aangemeld op Lexa en echt in 'n paar dagen tijd ook 75 geïnteresseerden. Inmiddels is m'n Full Membership verlopen, dus berichten sturen doe ik niet meer op Lexa.

En het is ook niet meer nodig, want ik heb nu mijn allerliefste vriendje gevonden, niet via Lexa, wel via Bokt. Al zo'n 2 jaar geleden. En eigenlijk kwamen we er pas 3 maanden terug achter dat we elkaar toch wel heel lief vonden.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Celebi, DDD3, dezzie, Facebook, Hannanasjuh, JackieT, Jeska2, JustMyZtje, Lalladidoo, Marcella, Mizora, Selina en 150 bezoekers