Ik voel me heel onveilig nu!!!

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-01 21:26

Hoe ver gaat dit??? En ik vind t echt heel erg voor al die onschuldige gedode mensen!!! OH, Laat het asjeblieft niet verder gaan!!!

Mijn lieve fjord: Bjorn-Vjem M2 KNHS, lange wedstrijdstop. Frieda is de pony van Odin, mijn lieve zoontje van 8.
- 6 kilo, nog zeker 8 kilo minimaal te gaan en dit keer gaat het lukken!!!

Gast252

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:36

Het liefst zou je morgen wakker worden en je bedenken dat je naar een hele slechte Spielberg-film hebt zitten kijken. Helaas is het werkelijkheid.
Je hoeft niet bang te zijn, dat is nergens voor nodig.

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:07

ik vind het ook eng. strax zitten er een paar terroristen in nederland (zal wel niet maar je weet nooit!!) en dan is strax nederland gone.

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

*Roos*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:11

Als al die top lui nu maar rustig blijven en niet zo agressief gaan doen komt het denk ik wel goed.

Maar zodra Bush een aanval gaat doen, dan is denk ik het einde zoek.

Ik ben echt bang!!!

Breng je talenten en die van je paard tot bloei en word de beste ruiter die je kunt zijn!

http://www.lentepaard.nl | Rechtrichten, Paardencoaching, Natural Horsemanship & Centered Riding

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:13

Ik ben ook bang dat dit uitloopt op een WO3. Laten we met z'n allen hopen dat het zover niet komt

Geen onderschrift.

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:13

maar bush gaat ons nie aanvallen..

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

*Roos*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:19

Nee Bush niet. Maar wij kunnen niet neutraal blijven want we zitten bij de NAVO!!!

En als China en japan en al die midden oosten landen raar gaan doen.... ZIJ kunnen ons wel aanvallen en ze hebben ook erg enge wapens. Brrr jongens gewoon niet aan denken!!!

Breng je talenten en die van je paard tot bloei en word de beste ruiter die je kunt zijn!

http://www.lentepaard.nl | Rechtrichten, Paardencoaching, Natural Horsemanship & Centered Riding

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:20

het lijkt mij dat dit geen WO3 word, Rusland en China zijn het met Amerika eens en dus die 2 landen zullen amerika heus wel helpen denk ik....

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 17:28

Het is heel logisch dat we hier over nadenken - komt er een WO III of niet - maar laten we elkaar nou niet gek zitten maken...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie