Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vicky_Belle schreef:wat vreselijk ! raad kan ik je niet geven, maar heel veel sterkte, ook aan je vader, moeder en broer.
Ga je contact opnemen met je halfbroers/zus?
higgins schreef:Wat een schokkende en onwerkelijke situatie zo ineens...
Mag ik vragen waarmee je vader bedreigd is, ik hoop dat hij daar wel aangifte van gaat doen!
Wist hij van de kinderen af?
Heel veel sterkte!
anneliesdj schreef:Wat vreselijk om te horen, dat is echt een schok voor jullie allemaal.
Maar hoe zit het nu met je vader en die vrouw? Want dit heeft zich dus al 15 jaar geleden afgespeeld? Heeft hij destijds zelf het contact verbroken? Waarom bedreigd die man hem dan nu nog?
Ik zou proberen voor nu het verleden even te laten rusten en je te focussen op de bedreiging.
Waarom zegt je vader nu niet meer te willen leven? Is dat omdat hij zo bang is voor die man, of omdat hij zich zo schaamt nu het bekend is?
Joolien schreef:Sterkte ts. Wat ik je wil aanraden is om dit te overleggen met je huisarts, dat van je vader.
xTweetyx schreef:Joolien schreef:Sterkte ts. Wat ik je wil aanraden is om dit te overleggen met je huisarts, dat van je vader.
wat kan de huisarts hier aan doen, als ik vragen mag?
TS. enorm veel sterkte, dit zie je nooit aankomen en natuurlijk verwacht je dit ook niet van je vader.
is de verhouding pas gestopt of is deze al langer voorbij?
Huertecilla schreef:Vind ik de manier waarop de ouders, met name de moeder, de kinderen hiermee opzadelen niet indrukwekkend ook al zijn ze in de 20.
Wat betreft de ´vader´ van de koekoeksjonge is enige rancune niet onbegrijpelijk.
Koekeroekus schreef:Ik zou zeggen dat jullie allemaal eens diep moeten ademhalen. Logisch dat jullie kwaad zijn maar het vreemdgaan is al zo lang geleden. En in kwade momenten doe je dingen waar je spijt van krijgt. Denk dat het het beste is om (als het ergste gezakt is) met zijn allen om tafel te gaan zitten en eens goed te praten. Natuurlijk komt het hiermee niet gelijk allemaal goed maar doe alsjeblieft geen domme dingen. Jullie zijn oud genoeg om hierin betrokken te kunnen zijn. Kwaad zijn mag, en dat mag je ook zeggen. Maar het zou zonde zijn als jullie allemaal boos uit elkaar gaan. Dan word een stap in de toekomst alleen maar moeilijker.