Mijn Tant, Neefje, Nichtje en Oom omgekomen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bernadet
Berichten: 28
Geregistreerd: 02-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 21:11

Heeeeeeeeeeel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie. Ongelofelijk dat zoiets kan gebeuren. Ik moet Misselijk van de mensen die hierachter zitten en die zoiets kunnen doen.
Ik wens jou, je familie, en alle andere mensen die ook maar op enige manier betrokken zijn bij de ramp heel erg veel sterkte toe.
Gecondoleerd. Huilen Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 21:13

ik weet niet wat ik moet zeggen.....
Gecondoleerd....
Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Liefs layla d

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 21:14

heeeeeeeeeel erg veel sterkte en gecondoleert Verdrietig

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 09:45

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Ik wens je heel erg veel sterkte.
Gecondoleerd.
Ik leef helemaal met je mee, wij leven allemaal met je mee, toch bokkers?

Heel erg veel sterkte Huilen Huilen Huilen Huilen

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 10:21

nee dus...niet alle bokkers leven met sanne mee.
hebben jullie bovenstaande berichten niet gelezen?
dat kan je beter eerst doen voordat je zelf een reactie geeft.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 10:30

hou toch op met dat misselijke verdacht maken, bah!!!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-01 10:31

sorry hoor Fenna, maar ik noem mijn ooms zus nou eenmaal zo, MAG DAT?!!!!!!!!! Sorry hoor, maar alleen maar omdat wij een keer ruzie hebben gehad betekend niet dat ik door en door slecht en verrot ben, en dat ik dit als grap neerzet?! En ik noem mijn ooms moeder toch ook oma, dat is toch niet tegen de wet of zo? Ik noem mijn stiefvader toch ook papa? terwijl hij dat niet is?!

En als de andere bokkers mij wel geloven en alleen jij en Stef niet, betekend toch niet dat hun niet mee mogen leven?! Ik ben heel erg teleur gesteld dat sommige mensen denken dat ik dit voor de lol doe! Echt waar!

Maar voor iedereen die mij beter kent en dus ons veel sterke gewenst heeft heel erg bedankt.

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 10:39

Jeetje Sanne... echt erg... gecondoleerd! Sterkte met het verwerken van het verlies...

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 10:45

gecondoleerd.......ik weet niet wat ik moet zeggen maar ik vind het heel erg wat er is gebeurd en vooral dat ze in dat vliegtuig zaten dat is gekaapt Huilen ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen Boos!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 10:51

Hmm.. wat lees ik hier weer een onzin: Bokkers, er zijn heel veel mensen doodgegaan hier. Ik zie veel berichten van mensen die blij zijn dat ze het overleefd hebben. Goed, neemt niet weg dat er veel mensen zijn die het niet overleefd hebben. Knap vervelend en als het nou kennissen of familie van Sanne zijn is maar een technisch detail. Het blijft gewoon bijzonder vervelend. Houd je persoonlijke vetes hierbuiten!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 11:47

Nogmaals... ik vind het heel erg dat je oom en tante met kinderen zijn omgekomen.
Maar toen ze gekaapt werden hadden ze dan met de vliegtuigtelefoon of met de mobiele telefoon gebeld dat ze gekaapt werden?

Nogmaals gecondoleerd

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 13:49

http://www.ual.com/Response/PressReleases/0,11641,-1__1812_1,00.html

http://www.amrcorp.com/default2.html

Dit zijn lijsten met omgekomen mensen in het vliegtuig. Hier staan nergens vier dezelfde achternamen bij. Ik neem dus aan dat je oom en tante niet getrouwd waren of in elk geval niet dezelfde achternaam hadden... Verward

Sanne, als jouw familie echt in dat vliegtuig zat, vind ik het heel erg voor je en wens ik je heel veel sterkte.

Als je familie niet in dat vliegtuig zat, zou ik het heel erg vinden dat je zo'n bericht plaatst. Maar goed, ik wil niet oordelen over de waarheid van een bericht.
Er zijn enorm veel mensen omgekomen en er zijn er nog velen in levensgevaar. Ik heb mijn gedachten bij deze mensen en daarbij maakt het niet uit wie het zijn of wat ze deden.

_________________
<font color="deeppink"><b>
<font size=-1>Ik kan het, ik kan het, ik kan het!!!</font></b>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kitty op 2001-09-13 13:50 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 13:56

Citaat:
...Asterid en zij waren hele goeie zusjes...


Sanne, in welk vliegtuig zaten ze dan? Want ik zie op die lijsten niemand staan met als voornaam Asterid. Of stond er soms een andere naam op haar paspoort?

Misschien raar dat ik deze vraag stel hoor, maar bij zo iets ernstigs als een vliegtuigcrash wil ik toch wel graag weten of het ècht zo is. Zeker omdat er zoveel mensen met je meeleven en er nog steeds zo weinig over bekend is.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 13:59

er vanuitgaand dat haar tante mogelijk onder haar meisjesnaam vliegt, kom ik uit op de naam Falkenberg, de enige waar er 3 van zijn. Dit gaat om Zoe, Dana, en charles falkenberg.
Zoe en dana lijken me nie echt jongens namen, hoewel die amerikanen wel vaker rare namen hebben......

Inmiddels ik hopelijk wel duidelijk dat ik niet de enige met twijfels ben, en ik hoop nog steeds dat ik er heel erg naast zit

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:07

"The following is a list of passengers whose next-of-kin have been notified. American has honored the requests of those families who have asked that their loved ones’ names not be included."

Ophouden met de zwartmakerij! Als er gelogen wordt, dan liegt ze voornamelijk tegen zichzelf. Als ze niet liegt, dan is het heel erg kwalijk waar jullie mee bezig zijn.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:29

HUH hier stond toch net een reactie van Sanne of ben ik nou gek??

Sanne, gecondoleerd.

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-01 14:29

At the request of the victims' families, a number of names have been withheld from release.

American has honored the requests of those families who have asked that their loved ones’ names not be included.

Ze staan niet op de lijst omdat mijn oma dat absoluut niet wilde. Al was haar enige zoon, James en Adrea haar enige kleinkinderen. Ze wilde liever dat ze haar geliefde en kennisen het zelf zou vertellen dan dat zij er achter moesten komen. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Ik zal nu nog wel meer woorden uitgescholden voor leugenaar, misshcien omdat de kans zoiezo klein is dat dit met je familie gebeurt, en omdat ze niet op de lijst staan.
Maar ik waarschuuw je, schreeuw niet te hard dat dit heel onwaarschijnlijk is. Want de volgende keer gebeurt het wel misschien mer jou familie.

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:40

gecondoleerd en heel veel sterkte

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:44

Eeehm, sanne, als dit mijn familie zou overkomen zou ik dit niet al 2 uur na de ramp op bokt zetten. Daar komt het net iets te hard voor aan, bovendien heb ik dan wel iets anders aan mn hoofd dan bokt, bv mijn fam die nog wel inlevenb is?!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:49

Ik snap niet waarom iedereen hier een probleem van maakt hoor. Als het echt waar is, hoe zou Sanne zich nu voelen als ze niet serieus genomen word? En mocht ze liegen. Wat maakt het uit?? Is toch niet ons probleem of wel soms?

Sanne, ik wens je nog een keer veel sterkte!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-01 14:53

Bedankt Nathalie, Ylva de familie aan mijn moeders kant is nogal vijandelijk naar ons. Omdat zij eigen keuzes maakt en bijv soms geen tijd heeft om langs te komen. En het ergste omdat wij niet in God geloven Schijnheilig en dat moet volgens hun! Dus familie om voor te zorgen hebben wij niet. Enne, bokt is voor mij een soort familie. Maar dat blijkt dus een slechte keuze te zijn geweest. Frusty

avalon lover

Berichten: 77
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 14:58

Gecondoleerd....

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 15:04

Ik verwerk sterfgevallen in de familie liever eerst binnen het gezin, en heb niet de behoefte om iedereen er gelijk van op de hoogte te brengen. Kennelijk ligt dat bij jou anders, goed dat is jou keus......... Scheve mond\

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 15:16

erg veel sterkte ermee en gecondoleerd het is echt met geen woorden te beschrijven hoe erg ik dit vind die hele ramp en ook voor jou Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig sterkte ermee!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 15:46

stef en consorten hou toch eens op met dat missleijkmakende zoeken naar bewijzen dat jullie gelijk hebben en Sanne liegt. getuigt niet echt van veel respect!!!!!!