HELP =>16j => verliefd op 30-jarige

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VoXiS

Berichten: 231
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:34

Marreke schreef:
Mijn nichtje bijvoorbeeld is veel jonger dan haar man. Het leeftijdsverschil is zelfs groter dan bij jullie. Zij heeft ook moeten accepteren hierdoor dat zij nooit kinderen zal krijgen. (Ze scheelt maar een paar jaar met zijn kinderen uit een eerder huwelijk)
Ben jij bereid om nu al te zeggen dat je nooit kinderen wilt, of dat hun papa dan al "oud" zal zijn?
Rekenvoorbeeld... Over 8 jaar wil jij een kind. Hij is dan 38. Als het kind 10 is, is hij 48. Is het kind 15 (puberteit) dan is hij 53....
Mijn schoonvader was op z'n 49ste al opa.
Misschien een stom voorbeeld, maar laat het wel allemaal meespelen.

Sorry hoor, maar dat vind ik dus écht onzin..
Omdat mijn vriend dus nu 40 is, kunnen wij geen kinderen meer krijgen?
Mijn vriend is een actieve, vrolijke en vitale vent, die altijd jonger geschat word dan z'n 40 jaar.
We zijn bezig om zwanger te worden, en stel nou dat dat dit jaar lukt, is hij dus 41/42 als er een kindje word geboren.
Dus?
Zolang het kind maar een leuke vader heeft, maakt volgens mij de leeftijd helemaal niet uit.

Sorry dat ik hier nu zo offtopic op in ga, ik help jou niet met je probleem op deze manier, maar dit soort opmerking doen mij best wel zeer.
Ieder recht op een eigen mening hoor, maar ik vecht irl al zo hard voor m'n geweldige vent..

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:46

VoXiS"]
[quote="Marreke schreef:
Mijn nichtje bijvoorbeeld is veel jonger dan haar man. Het leeftijdsverschil is zelfs groter dan bij jullie. Zij heeft ook moeten accepteren hierdoor dat zij nooit kinderen zal krijgen. (Ze scheelt maar een paar jaar met zijn kinderen uit een eerder huwelijk)
Ben jij bereid om nu al te zeggen dat je nooit kinderen wilt, of dat hun papa dan al "oud" zal zijn?
Rekenvoorbeeld... Over 8 jaar wil jij een kind. Hij is dan 38. Als het kind 10 is, is hij 48. Is het kind 15 (puberteit) dan is hij 53....
Mijn schoonvader was op z'n 49ste al opa.
Misschien een stom voorbeeld, maar laat het wel allemaal meespelen.

Sorry hoor, maar dat vind ik dus écht onzin..
Omdat mijn vriend dus nu 40 is, kunnen wij geen kinderen meer krijgen?
Mijn vriend is een actieve, vrolijke en vitale vent, die altijd jonger geschat word dan z'n 40 jaar.
We zijn bezig om zwanger te worden, en stel nou dat dat dit jaar lukt, is hij dus 41/42 als er een kindje word geboren.
Dus?
Zolang het kind maar een leuke vader heeft, maakt volgens mij de leeftijd helemaal niet uit.

Sorry dat ik hier nu zo offtopic op in ga, ik help jou niet met je probleem op deze manier, maar dit soort opmerking doen mij best wel zeer.
Ieder recht op een eigen mening hoor, maar ik vecht irl al zo hard voor m'n geweldige vent..
[/quote]

Jullie gevoel, jullie leven... Ik kan me voorstellen dat er enorm veel onbegrip komt vanuit de boze buitenwereld. Jammer dat anderen altijd beter denken te weten wat het beste voor jou (en jullie) is...

Het gevoel moet er zijn, schijt aan de (soms hele harde) wereld met mensen die hun frustratie in anderen stoppen...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:57

Als een man zonodig een jong vrouwtje wil hebben, dan moet hij zich ook een beetje aanpassen en kan hij haar geen kinderen ontzeggen vind ik. Dit zijn gewoon de consequenties als je aan een jongere vrouw begint.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:58

VoXiS schreef:
Mijn vriend is een actieve, vrolijke en vitale vent, die altijd jonger geschat word dan z'n 40 jaar.



kennum, tiszo Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 22:59

gijsenkim schreef:
Ik ben ook 32 en Gijs is 45.......... maar op latere leeftijd geeft dat ook niks.........

Jij, Jij moet nog vlammen en als jij gaat vlammen dan gaat hij dat niet leuk vinden want hij begint dan al te doven....... snappie.

Je hebt nog zoveel dingen te ontdekken en het zou zonde zijn als je dat niet deed......... geniet echter van je verliefdheid......maar laat jezelf niet vastpinnen

wat heb je dat mooi uitgedrukt! MAar je zegt het wel goed.

ik vind het echter jammer dat het altijd oudere mannen zijn, en nooit eens oudere vrouwen. Net alsof vrouwen geen recht hebben op een mooi strak lichaam bij zich in bed.

VoXiS

Berichten: 231
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:05

HAHAHAHA! Haha!

Trouwens...die van mij sleurt me juist overal mee naar toe, die leeft helemaal op Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:05

mmmmmjong blompie Vingers aflikken

VoXiS

Berichten: 231
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:16

Kim foei toch!

wat moet ik wel niet van je gaan denken..mgoed..we gaan wel erg offtopic..

BACK TO THE MAIN TOPIC..zo helpen we haar niet echt..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:19

Sja, ik zou zeggen, proberen en zien wat er van komt. WEet je dat ook weer. Je zult er niet stommer van worden.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:19

ik leerde mijn vriend ook kennen toen ik 16 was, hij was toen 27.
Inmiddels zijn we 4 jaar verder en zijn we op zoek naar een huisje.
Laat je alsjeblieft niet afschrikken door alle negatieve verhalen, het kan ook wel goed gaan!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:21

Citaat:
ik vind het echter jammer dat het altijd oudere mannen zijn, en nooit eens oudere vrouwen. Net alsof vrouwen geen recht hebben op een mooi strak lichaam bij zich in bed.


haha idols afgelopen zaterdag niet gezien?
en er zijn ook veel bekende nederlandse vrouwen met een broekje als vriend....
[/quote]

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:25

ja klopt! gezien! maar heb je niet gezien dat die jongen homo is! Alleen weet hij het zelf nog niet! Hij is gewoon hardstikke homo, de manier waarop hij praat en zo...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:27

denkdat dees een goed punt maakt...........

doe het, ga ervoor...... maak je eigen fouten........ je bent nog jong genoeg........

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:32

Marreke schreef:
Rekenvoorbeeld... Over 8 jaar wil jij een kind. Hij is dan 38. Als het kind 10 is, is hij 48. Is het kind 15 (puberteit) dan is hij 53....


Heejheej, toen ik 15 was, was mijn papa 52 hoor Boos!

Haha! Nu gedraagt mijn pa zich vind ik niet echt als een man van die leeftijd (uhhh nu al 57 dus) dat scheelt. Een hele oude vent als pa lijkt me idd nix.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:33

ja, mijn moeder kreeg mij ook op haar 39e. En mij pa was toen 41. Ik kwam gewoon niet eerder!
Maar inderdaad, zoals Kim het zei, zo bedoelde ik het. Je zult je ervaringen in de liefde toch wel op doen. En die zullen waarschijnlijk toch niet altijd positief zijn.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 06-01-04 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:34

kan me wel heel goed voorstellen in wat voor tweestrijd je zit.
Hoe reageert hij als je het hem verteld.. voelt hij hetzelfde voor mij of schrikt hij en doet hij afstand waardoor de vriendschap ook meteen weg is Verward Misschien dat je het onderwerp "leeftijdsverschil in relaties'' eens aan kan snijden?? je zegt dat je goed met hem kan praten Dan weet je ook hoe hij erover denkt en kan je misschien daarna verder denken over je eigen beslissing! Sterkte!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:57

Als je jong bent, valt het verschil veel meer op dan als je ouder bent. Maar ik denk wel dat de relatie eerder op de klippen loopt. Evengoed kan het fantastisch verlopen!!!
Probeer het gewoon, en je ziet het vanzelf!!
Ziet hij jou ook zitten?

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 00:15

Heb je enig idee of het wederzijds is? Stel dat je vrij zeker weet dat hij niet iets voor jou voelt op die manier, dan kan ik me voorstellen dat als je het hem verteld, en dat als hij je dan afwijst, dat je gevoelens van verliefdheid snel over zijn. Maar ja, misschien voelt hij ook wel iets voor jou... Ik zou het hem denk ik vertellen en van zijn reactie af laten hangen wat je verder doet. Misschien gaat er ook wat van de spanning af als je je 'geheim' kwijt bent. Succes!

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 00:59

Leeftijd moet niet uitmaken maar kan me wel voorstellen dan mensen raar denken, bij 16 en 30 klinkt het toch anders dan 25 en 37.. TErwijl dat niet moet uitmaken vind ik..
Ik woon inmiddels al meer dan een jaar samen met mijn vriend en die is 48 en ik 28...en ik merk er dus echt nix van.. Mijn vriend is veel jonger in zijn doen en laten en mijn vrienden zijn nu ook zijn vrienden.. Niemand in mijn omgeving heeft er moeite mee zelfs mijn moeder niet.... die vind het alleen maar leuk... Dus laat je niks wijs maken, als jij een goed gevoel erover hebt en hij ook dan is er toch niemand die daar op tegen hoeft te hebben... Zolang jullie maar gelukkig zijn...

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 05:00

Desiree schreef:
Als een man zonodig een jong vrouwtje wil hebben, dan moet hij zich ook een beetje aanpassen en kan hij haar geen kinderen ontzeggen vind ik. Dit zijn gewoon de consequenties als je aan een jongere vrouw begint.

Waarom?

Natuurlijk zijn er mannen die per se een jongere vrouw willen, maar er zijn net zo goed mannen die toevallig op een jongere vrouw verliefd worden. Of je kinderen wilt beslis je met zijn tweeën. Er zijn net zo goed jonge mannen die geen kinderen willen: waarom zou een oudere man daar niet over mogen beslissen? Het lijkt me sowieso niet leuk voor het kind dat "papa" liever geen kinderen om zich heen heeft.

Ik heb zelf mijn vriendin leren kennen toen ik 17 was (zij was toen 40). Nu zijn we drie jaar verder en wonen we samen. Lovers Tot nu toen zijn de reacties van familie en vriendin (na enige aarzeling) alleen maar positief. Ik heb gewoon nog nooit zoveel geluk, liefde en plezier in mijn leven gehad als nu! Haha!

Als je echt van hem houdt, geef jezelf dan die kans. Het gaat om een relatie, (nog) niet om een levenslange verbintenis. Om het even mooi te zeggen:

Citaat:
As you grow older, you'll find the only things you regret are the things you didn't do.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 09:19

Met alle respect, maar ik geloof nooit dat een man van zo'n 30 jaar interesse ook maar heeft in een meisje van de helft jonger, juist niet op jullie leeftijd, als jullie 35 en 50 waren geweest maakt het niet uit, maar nu..........met alle respect, maar wat moet hij met een meisje van 16??? Ik kan het me niet voorstellen, maar oke, uitzonderingen zullen er altijd zijn.

Ik zou het hem niet vertellen, hij zal zich er misschien ook rot door gaan voelen, en je hebt juist kans dat je dan opeens niet meer zo gezellig met hem kunt lachen en praten omdat hij je geen "aanstoot" meer durft te geven. Ik zeg het met het verkeerde woord, maar weet het even niet anders te omschrijven.

succes !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 09:25

Ik ben van mening dat leeftijd geen rol hoeft te spelen. Als je echt van elkaar houd dan zit dat wel goed.

Mijn vriend en ik schelen 9 jaar. Ik moet zeggen dat ik het niet beter had kunnen treffen! Een lievere man kan ik me niet bedenken.

Laat het gewoon aan je gevoel. Het gezeur over kinderen krijgen is grappig maar een ander kan voor jullie niet oordelen. Dat is iets dat moeten jullie zelf bepalen... En so what als de man wat ouders is als hij kinderen krijgt. Ik snap niet dat een ander zich daarin gaat mengen

Veel succes meis!! OK dan!

Ikkepik
Berichten: 37
Geregistreerd: 06-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 09:28

Tja,...maar ik ben wel bang voor de reacties van de mensen. Weet je, ik denk niet dat mijn ouders er erg positief op gaan reageren, weet je ik ben nog jong,...en dat gaat mss wel bij hun "storen", denk ik. Mijn moeder kent hem ook wel tamelijk goed, en heeft er ook al vaak mee staan babbelen, maar mijn vader niet, die komt namelijk zelden naar de manege, maar m'n moeder kent hem wel goed. Maar toch,...

Ik weet het echt niet meer Verward Ik zou het hem wel WILLEN vertellen, maar ik DURF het echt niet Verdrietig . WAT als hij het niet goed opneemt, en dan raar gaat denken over mij, en het dan aan iedereen zou rond gaan vertellen (ligt niet in zijn karakter, zo is hij niet, maar toch, ik wil geen risico lopen dat het zou gebeuren... Verward ) WAT als hij niets in mijn ziet op die manier? Verward Ik weet niet, maar er zijn zoveel WAT-vraagjes, en andere vragen die in mij opkomen,.. Verward

Ik denk niet dat ik echt een relatie met hem aan wil? Verward Maar ik ben SMOORVERLIEFD Lovers , als ik nog maar aan hem denk, krijg ik DE kriebels, FANTASTISCH GEVOEL,...MAAR Verdrietig Wat moet ik ermee? Ik DURF het hem niet eens te zeggen, en vanalles anders,... Verdrietig Verward

Ikkepik
Berichten: 37
Geregistreerd: 06-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 09:30

IngridM"]

Ik zou het hem niet vertellen, hij zal zich er misschien ook rot door gaan voelen, en je hebt juist kans dat je dan opeens niet meer zo gezellig met hem kunt lachen en praten omdat hij je geen "aanstoot" meer durft te geven.
[/quote]
Daar ben ik idd ook bang voor Verdrietig

[quote="IngridM schreef:
Ik zeg het met het verkeerde woord, maar weet het even niet anders te omschrijven.


Ik begrijp wat je bedoelt

Ikkepik
Berichten: 37
Geregistreerd: 06-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 09:31

Sorane schreef:
Laat het gewoon aan je gevoel. Het gezeur over kinderen krijgen is grappig maar een ander kan voor jullie niet oordelen. Dat is iets dat moeten jullie zelf bepalen... En so what als de man wat ouders is als hij kinderen krijgt. Ik snap niet dat een ander zich daarin gaat mengen


Dat is een feit, Knipoog Maarja, volgens mij bedoelen ze het wel goed Knipoog

Maar in elk geval bedankt!!