Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
schaduw15 schreef:Hij zei dat hij ook niet verliefd op mij was. Maar dat hij mij vandaag vasthield en zoende... Dat laat me niet los. Dat is toch meer dan vriendschap?
Het kost me heel veel moeite om volgend jaar af te zeggen, omdat ik zo ontzettend opleef als ik werk op school. Het contact met de leerlingen maakt me ontzettend vrolijk door hun onbevangen en eerlijke houding. Ik werk met boeken en dat vind ik erg leuk en kan ik goed. Met alle andere mensen binnen de school kan ik zeer goed overweg en ik heb veel leuke gesprekken gevoerd. Helaas is het niet erg makkelijk om een baantje in het onderwijs te vinden. Maar het moet wel 'veilig' zijn en ik kan dat op dit moment heel moeilijk inschatten.
schaduw15 schreef:Pas vandaag heb ik fysiek gereageerd om weg te komen. Maar zelfs dat kwam volgens mij niet echt over.
secricible schreef:Ik zou per direct een gesprek aanvragen met directie. Aangeven dat je het op je werk ongelooflijk naar je zin hebt, maar dat dit is voorgevallen en dat het maakt dat je niet meer onder hem wil werken en niet meer bij hem in de buurt. En dan is de keuze aan de directie om met een oplossing te komen. Bevalt die niet, dan direct een andere baan zoeken.
Sterkte, wat een walgelijke sotuatie van je leidinggevende...