Ik weet het even niet meer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Ik weet het even niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:07

Pff ik zie door de bomen het bos even niet meer... Ik heb volgende week tentamens, 5 stuks en ik moet een project inleveren... Nu ben ik dus al bijna 3 maanden ziek en dus weinig op school geweest, maar wel mijn werk gedaan... Ik heb voor dat klote project contact met een docent gehad via de mail. Hij zou iets voor me nakijken VOOOOR de kerstvakantie. Dus ik dat ook ver voor de vakantie doorgemaild aan hem, krijg ik vandaag pas bericht dat het goedgekeurd is en dat ik mijn programma mag gaan bouwen. Hij heeft me dus gewoon 3 weken lang aan het lijntje gehouden Boos!
Ik heb het nu dus stervens druk. Ik probeer een planning te maken maar het lukt me niet, daar ben ik echt slecht in. Nu leer ik wel makkelijk, maar ik moet de stof wel allemaal even doornemen.....

Wie helpt me mijn bos weer te vinden Haha!
Sorry maar ik wou het gewoon even kwijt.... Knipoog

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:08

1e links, tweede rechts, eind van de straat Haha!

sorry, even opfleuren *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:09

Dank je! Volgens mij zie ik hem al weer Knipoog

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:35

Uhm iets minder bokken Schijnheilig Moet eigenlijk ook mijn goede voornemen voor dit jaar zijn, maar Bokt is zoooooooo verslavend Haha! Haha!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:55

Hee...herkenbaar! Ik zit ook voor de tentamens, en er moet gewoon nog zo ontzaglijk veel gebeur voor overmorgen, dat kan gewoon niet, terwijl ik ook al zowat de hele kerstvakantie heb zitten studeren.
Maar ik leef gewoon toe naar een weekje vrij (1e week van februari)...als ik 4 tentamens en een deadline voor een essay achter de rug heb, tot dan toe is het gewoon doorbijten en stug doorleren.....
dus gewoon beginnen bij het begin en dan kijken hoe ver je komt.
Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 15:59

Ik ga straks even een werkschema opstellen en dat dan maar netjes doorwerken! Ik denk wel dat ik het haal, maar soms zie ik het even niet meer....

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 16:05

Bleh,vervelend als je even de weg kwijt bent..Ik kan wel meegaan met Rieja,gewoon beginnen en kijken waar je eindigt..Ben blij dat je zo gemakkelijk leert!
Dat scheelt echt een hoop..

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 16:13

Een goede planning maken kan inderdaad helpen. Maak desnoods een groot tijdschema wat je aan de muur plakt. Verdeel je werk in behapbare stukken. Als je het idee hebt dat je overzicht hebt, geeft dat vaak een hoop rust.

Neem voldoende pauzes, eet en drink genoeg (en gezond), ga even wandelen of doe iets anders lichamelijks actiefs tussendoor. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 16:15

Dank jullie voor de lieve berichtjes! Ik ga inderdaad een lekker groot schema maken... Ik ben inderdaad blij dat ik makkelijk leer!

Jullie zijn lieV Lovers