Penicilline...

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Penicilline...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 12:56

Grrrr!

Vorige week met longenontsteking fijn aan de penicilline. Zondag was de eerste dag zonder pillen en maandagochtend werd ik wakker met gigantische jeuk aan mijn handen. Allergische reactie, maar waarop? Leek mij niet van de penicilline omdat die al afgelopen waren. Nou, mooi wel dus. Nu zit ik met een gevlekte kop op mijn werk en jeukt het van tussen m'n tenen tot achter m'n oren, en ik maar niet krabben... Vandaag dus ook maar de dokter gebeld, ja, dat kan nog wel een paar dágen duren. Kunnen jullie even komen helpen krabben? Vooral m'n voeten jeuken als de pest en m'n handen ook... Scheve mond

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 13:03

Cardiflor Emulsie van VSM helpt vaak wel tegen de jeuk!

Sterkte Ach gut

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 13:09

Goed idee, ik smeer me al van top tot teen in met vettige cremes, dat helpt wel iets. Alleen erg stom dat ik geen creme heb meegenomen en nu nog tot vijf uur moet zitten...
Heb mijn mams al gevraagd of ze voor mij een nieuwe bodylotion en handcreme wil kopen. Mijn koninkrijk voor een wondermiddel... Ik zie d'r ook écht niet uit, vlekken in m'n gezicht, net of ik 'n enge ziekte heb. En de dokter maar zeggen dat er niets aan te doen is en het nog wel een dag of wat kan duren. *ziet zichzelf al 3 weken als een aardbei met een groeistoornis rondlopen*
En die jeuk... 't is nog erger dan muggenbulten!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 13:16

Talkpoeder al geprobeert? Haalt de jeuk aardig weg en je bent er een stuk minder rood van (meer wit dan namelijk). Dat wil nog wel eens beter helpen dan dat je altijd verwacht. En anders even langs de drogisterij gaan (of iemand even vragen erlangs te gaan) en een anti-jeuk zalfje halen.

Heel veel succes, hopelijk is het snel voorbij!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie