Bokken vanuit Thailand

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 15:30

volgens mij is dat inderdaad het ergste als je terug komt die overgang Tong uitsteken

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 21:24

Grrrr... ik ben niet jaloers, herhaal NIET JALOERS!! Het is hier ook hartstikke warm: 4 graden Haha! !

Gaaf zeg, Thailand... Als je nog tijd hebt zou ik zeker naar het noorden gaan, erg mooi en groen !

Geniet ervan, nog heel veel plezier!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:50

Hee Annemieke, een topic van jou!
Is wel lekker daar hè, ben niet jaloers hoor...........ggggggrrrrrmm
Maaruh..ik heb lekker op met paard gezeten vandaag! (nu ben jij jaloers?)
By the way, Ellen komt morgen, ik hoop dat ze snel klaar is met mijn bruine vriendin! nog heel veel plezier daar hoor!!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 05:27

Sawadee allemaal (Thais voor hallo Haha! ),

Hier gaat alles okay vanuit Thailand Het is hier nu 10.27 uur in de morgen.

Ik heb afgelopen vrijdag olifantgereden *LOL* Ik kneep hem best wel want die beesten schommelen gigantisch en we hadden een waaghals als chauffeur en die ging met ons heuvel op en heuvel af Scheve mond Heuvel op gaat nog wel maar heuvel af... lag ik bijna bij die chauffeur op schoot *LOL* laat mij maar paardrijden.. olifantrijden is niet mijn ding veel te hoog en te wiebelig maar wel een ervaring om mee te maken!

Gisteren zijn we naar Koh Samet (eiland) gegaan en dat was echt schitterend. Met de boot wordt je afgezet bij verschillende strandjes en wij hadden echt een rustig eiland uitgekozen. We hadden het bountystrand bijna voor ons alleen. Het strand lag vol met koraal en mooie schelpjes en ik ben nu zo rood als een kreeft.

Helaas is het nogal bewolkt hier sinds 4 dagen in Sri Racha en de zon schijnt nu ook niet Verdrietig maar het is nog steeds warm. Dat heb ik nou altijd als ik op vakantie ga naar een warm land.. kom ik daar aan en zeggen ze: ja het was sinds oktober elke dag schitterend weer, strakke blauwe hemel, en nu opeens bewolkt Boos! bah... het zal toch niet bewolkt blijven tot ik naar huis ga Verward Hopelijk morgen in Koh Samui (eiland 1,5 uur vliegen van Bangkok) is het wel zonnig Tong uitsteken we (vader en ik) vertrekken dus morgen en komen zaterdag weer aan op Bangkok. We blijven tot maandag in Bangkok om daar ook even rond te kijken.

Om jullie lekker te maken Schijnheilig en voor de liefhebbers hier een site van Koh Samui: www.kohsamui.com

Mazzeltje doe Ellen de groeten van me en gaat het weer lekker allemaal met Latoy? Zodra het weer wat beter wordt moeten we een rondjes Twiske gaan doen

Groetjes allemaal

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 09:27

Neuh… ik ben helemaal niet jaloers!!! Klinkt echt allemaal heel goed Annemieke! Je bent (afgezien van het feit dat je je ergert aan het weer Tong uitsteken ) duidelijk aan het genieten! Je had het er toch eerst over dat je (toen je op die slurven van die olifanten zat) er niet over peinzde om op zo’n beest te gaan zitten? Haha! Dus wel!!

Man… een vakantie in een vakantie… dat lijkt mij ook wel wat om naar zo’n eiland te gaan.

Heel veel plezier verder nog!!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 15:32

Maarten schreef:
Je had het er toch eerst over dat je (toen je op die slurven van die olifanten zat) er niet over peinzde om op zo’n beest te gaan zitten? Haha! Dus wel!!



Ik hou van een uitdaging Tong uitsteken Schijnheilig

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 17:12

Ja Annemiek, ik verwacht natuurlijk ook een kaart. Ookal heb je mijn adres niet, hahah.
Maar jaloers ben ik wel op je Bloos!
Kijk uit naar je foto's! Cheese!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:11

AnneOmie schreef:
Mazzeltje doe Ellen de groeten van me en gaat het weer lekker allemaal met Latoy? Zodra het weer wat beter wordt moeten we een rondjes Twiske gaan doen


Daar verheug ik me op! Met Latoy gaat het GOED, ik ben echt blij joh! Het regent hier pijpenstelen, dus wees maar blij dat je lekker daar zit!!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 14:29

ShirleyA schreef:
Ja Annemiek, ik verwacht natuurlijk ook een kaart. Ookal heb je mijn adres niet, hahah.
Maar jaloers ben ik wel op je Bloos!
Kijk uit naar je foto's! Cheese!


Zal een postduif naar je huis sturen Haha! 3 fotorolletjes zijn al ontwikkeld en heb er nog 2 volgeschoten Tong uitsteken

Vandaag terug gekomen uit Koh Samui en Bangkok en het was echt super We hebben gesnorkeld in Koh Tao (Koh = eiland) en zijn daar met een speedboot van Koh Samui naar toegegaan. Het snorkelen was echt geweldig en zulke mooi vissen in alle kleuren van de regenboog gezien! We hadden brood mee het water in en dan eten ze uit je hand. Ik had nog nooit eerder gesnorkeld en vond het zo mooi Tong uitsteken werd zelfs door een visje in mijn buik gebeten *LOL* en ze zwommen zo voor je duikbril langs. In Koh Tao kun je heel mooi duiken en hebben ze koraalriffen.

In Bangkok zijn we met een longtailboot over de rivier gegaan en daar hebben ze dus net als in Venetie huisjes in het water en de kinderen zwemmen in de rivier bij de huizen en vrouwen doen de was. We hebben de belangrijkste tempel van Thailand bezocht; de tempel van de emerald Buddah en het grand palace en dat was 1 en al pracht en praal! Zo mooi allemaal!

Vrijdag a.s. vlieg ik weer naar Amsterdam en moet zeggen dat ik dat ook wel fijn vind want ik mis Omar en mijn stalgenoten

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 12:49

AnneOmie schreef:
werd zelfs door een visje in mijn buik gebeten



Zit je piercing er nog wel in? *LOL*
Wij missen jou ook hoor!!!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:11

Ah!! Haha! Gelukkig, de verloren dochter komt weer thuis Haha!

Heb je nog heeeeeel veel kadeledootjes voor Tallie meegebracht?? Wel bellen als je weer thuis bent he!! Heb je veel te lang moeten missen, we moesten maar weer eens bijbeppen en afspreken.. Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:46

Kijk maar uit dat je bea en alex niet tegenkomt... Lijkt me een rare ervaring... Zit je in Thailand, kom je je eigen koningin en kroonprins tegen... hahaha.... Veel plezier nog de laatste dagen van je vakantie. (ik ben helemaaaaal niet jaloers, hoe kom je erbij)

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 01:40

AnneOmie schreef:

Vandaag terug gekomen uit Koh Samui en Bangkok en het was echt super We hebben gesnorkeld in Koh Tao (Koh = eiland) en zijn daar met een speedboot van Koh Samui naar toegegaan. Het snorkelen was echt geweldig en zulke mooi vissen in alle kleuren van de regenboog gezien! We hadden brood mee het water in en dan eten ze uit je hand. Ik had nog nooit eerder gesnorkeld en vond het zo mooi Tong uitsteken werd zelfs door een visje in mijn buik gebeten *LOL* en ze zwommen zo voor je duikbril langs. In Koh Tao kun je heel mooi duiken en hebben ze koraalriffen.




IK BEN JALOERSSSS!!!! Ik was dus 4 jaar geleden ook naar Koh Tao (ook met speedboot vanaf Samui).....ik weet dus hoe geweldig het moet zijn geweest voor je! Lief hee die visjes allemaal!

Ik zou je foto's wel eens willen zien

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 05:24

annegti schreef:
Kijk maar uit dat je bea en alex niet tegenkomt... Lijkt me een rare ervaring... Zit je in Thailand, kom je je eigen koningin en kroonprins tegen... hahaha.... Veel plezier nog de laatste dagen van je vakantie. (ik ben helemaaaaal niet jaloers, hoe kom je erbij)


Toen ik in Bangkok was stonden er overal hele grote afbeeldingen van Bea en alex ik begreep er eerst niets van en bij de tempel van de emerald buddha stond een groot bord in het nederlands en Thais geschreven iets van: welkom hare majesteit de Koninging van het Thaise volk.. dat was toch wel even leuk Haha! Ze vliegen trouwens net als ik a.s. vrijdag terug naar nederland.. wie weet kunnen ze me een lift geven Verward *LOL*

Shirley.. mijn piercing zit er gelukkig nog in Tong uitsteken die hebben ze er niet uitgesnoept Haha!

Tal.. we spreken gauw weer wat af en Franca.. de vissen waren echt schitterend maar was van de achterkant helemaal verbrand door het snorkelen *LOL* We moeten anders weer eens een keer wat afspreken, dan laat ik je meteen de foto's zien en kan ik weer eens bij Yen komen kijken om te zien hoe ze is gegroeid

Tropische groetjes allemaal Tong uitsteken en ik ben stiekem ook wel blij om weer naar het regenachtige nederland te gaan; naar mijn paardje en mijn vrienden en familie.... kreeg een beetje heimwee Bloos

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 12:01

Je kan volgens mij het best een 'foto-avondje' regelen, ben je in 1 x van ons 'af', haha Cheese!
Ik zie je dit weekend wel, denk ik. Dan wil ik natuurlijk alles weten!
Gaan we weer 'ns met himo en Daan Mac-en? Bloos!