Wereldoorlog?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:28

joh dat voorspellen is pur toeval!!! johova getuigens komen ook elke maand aand deur ertellen da de wereld ten onder gaat!!
Laten we maar positieg blijven Knipoog Lachen
mar als er een WO3 komt... Verdrietig


lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:36

nostradamus heeft al eerder een wo voorspeld en hij had gelijk en hij heeft ook gezegt dat er in 2001 nog een zou komen ik hoop dat hij deze keer ongelijk heeft

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:42

het is wel waar dat niet alles wat hij gezegd heeft gebeurt is. en 'men' heeft het dan ook alleen maar over de dingen die WEL uitgekomen zijn.. maar toch je Verdrietig

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:49

Toen we net in de auto zaten en naar huis reden, hoorde ik op de radio dat het niet zo erg was, dat er een 3e wereld oorlog zou komen...Maar je bent toch wel flink gestoord als je door zo'n flat heen vliegt..

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 18:50

weet je wat wel waar is? Dat Bush de VS het beste land van de wereld is, ZIJN land staat boven alles. Daarom wil hij ook niet meedoen aan het tegengaan aan het broeikas effect. Hij vind de VS echt geweldig. En daarom zal hij zeker bommen gaan gooien op het land die dit geflikt heeft. Want je durft toch niet tegen het perfecte land op? Dan krijg je Bush op je dakkie, en een paar bommetjes!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:07

100.00 doden *slik* Scheve mond\

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 19:19

Ik denk dat het heel goed een grote oorlog zal kunnen worden. Ik hoop het natuurlijk niet, maar ja...de Amerikanen zijn in hun hart (zo werd dat nu eenmaal gezegd) geraakt.
En ja...het zijn terroristische aanslagen, maar dan net een beetje te groot voor Amerika om helemaal niks terug te doen, denk Scheve mond\
Zal nog wel lang gevolgen hebben, dit...

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:01

Ik denk dat het ook een hele grote oorlog zal worden,ik vin ut zooooo eng!! echt waar! Aah,zo zielig voor die mensen, niemand heeft dit zien aankomen, ben met stomheid geslagen.....

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:03

1 van de vliegtuigen is al geclaimed door de Gijhad (of hoe je dat schrijft)...en er wordt een schuldige aangewezen, een rijke afghanistaan (naam effe kwijt, maar is WANTED)...
Dus ik voorzie alleen een WO 3 als die persoon niet uitgeleverd wordt door desbetreffende land, de Taliban in Afghanistan heeft al mee leven getoond.

Er werd gezegd door een medewerker in de eerste toren dat er 20.000 mensen aanwezig waren,
toen de toren instorte waren er ook reddingwerkers, brandweermannen, politieagenten binnen...

Het ene vliegtuig had 110 mensen aan boord, het volgende 150 mensen een ander weer 110....
van de andere 1 / 2 weet ik het niet.
vluchtnummer 117 Boston
vluchtnummer 93 Dulles geloof ik...
Op CNN is het erg goed te volgen.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:01

Bij elk vliegtuig dat nu overvliegt ben ik bang, ik voel me zo rot ik vind dit zo erg en vooral voor de onschuldige mensen en hun nabestaanden en ik hoop echt dat er geen derde wo. komt maar ik ben er wel een beetje bang voor, ik hoop echt voor iedereen dat dit niet uit de hand loopt!!! Die palesteinen zijn echt stom bezig!!!

Isabeau

Berichten: 121
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:10

Die mensen die die aanslag gepleegd hbbe zijn echt dom!!Je gaat toch nie een aanslag pleegge ophet grootstte land!!!Dat is dus echt suf!!Je wordt dan dus echt truggepakt!! Extreme duivel Ik hoop ook nie da er een WOIII komt.Daar bn ik bs bang voor,maar da zal wel niet

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 21:12

Ik vind het echt zo triest! Ik hoop echt niet dat er een WO 3 komt.. Maar wat hebben ze hier nou eigenlijk mee bereikt? Dat er veel mensen dood zijn gegaan? Hebben ze daar dan wat aan? Geeft dat een kick ofzow? Ik snap het nut echt helemaal niet van die actie! Had dan het Witte Huis ingevlogen Scheve mond\

Echt zo erg is het.. En dat er dan mensen zo gek zijn om dat vliegtuig te kapen, t lijkt wel gewoon een grote zelfmoordpleging ofzo Scheve mond\

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:59

Moniquelucky, bang voor laag vliegende vliegtuigen ben ik al enigzins aangezien ik ten tijde van de Bijlmerramp op 20 minuten loopafstand woonde van het Boeing-in-flat-duiken....
We hebben zowel de Boeing 'zien' vliegen (brande dus viel op in het donker en maakte ronkend geluid) als horen vallen, een kennis had brandende brokstukken langs zijn huis zien komen!!!
Een jongen uit mijn klas woonde in het tegenover staande torenflat gebouw en was net zijn camcorder aan het testen....ze hebben zijn filmpje gebruikt voor het nieuws.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 23:07

Van een wereldoorlog in de klassieke zin van het woord is pas sprake als er een land bij betrokken is, en niet een puur ideologische organisatie. Er is op dit moment nog weinig over te zeggen.

O mensen, sorry als ik moeilijk doe, maar dit is dus precies waar ik voor leer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 23:08

Er worden doorlopend voorspellingen gedaan over oorlogen en het einde van de wereld, gelukkig hebben de meeste het bij het verkeerde eind.

De hoofdverdachte is nu meneer Bin Laden en dat is de gevaarlijkste en rijkste en fanatiekste moslim van de hele wereld. Hij woont in afganistan en is o.a. leider van de Taliban (zeer extremistische moslims). Bovendien is hij goeie vriendjes met Saddam.
Bush zal ofwel deze man voor altijd dwarsbomen, ofwel heel afganistan platgooien. Het schint wel zo te zijn dat meneer Bin onlangs nog heeft gewaarschuwd voor hevige aanslagen op het grote amerika, dit staat op teletekst ergens.
Bush verschuilt zich niet voor zijn landgenoten, maar hij zet waarschijnlijk dode sporen uit en trekt rookgordijnen op, zodat zo min mogelijk mensen weten waar hij is. Soort loopgraven voor zichzelf. Hij kan namelijk weinig doen als hij de hele dag voor de camera staat.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 23:10

Er is nu ook al een explosie geweest in Afghanistan. Dat vind ik er niet echt goed uit zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 23:14

Nav de speculaties over wie het gedaan heeft, heb ik steeds een zinnetje uit "Cassablanca" in mijn hoofd... "Round up the usual suspects" Het is vooral afstrepen wie het NIET gedaan kan hebben.

Overigens was ik in Den Haag vanmiddag, en daar werd ook van alles afgesloten in de buurt van het binnen/buitenhof en rond de ambassades e.d.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 23:17

De Taliban heeft vanmiddag al medeleven bericht, om te laten weten dat ze er buiten staan (tekst werd geshowed op cnn). Meneer Bin Laden heeft zich aangesloten bij de Gihad (of hoe je het spellen mag) een palestijnse beweging en die hebben (werd verteld) 1 vliegtuigcrash op geeist

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 00:12

Zoals ik het begrepen heb is meneer Bin Laden vooral initiator en geldschieter voor diverse groeperingen die zijn ideologie delen. Er kan dus best een netwerk van groepjes achter zitten.
waar de meeste deskundigen het wel over eens zijn is dat palestijnse splintergroeperingen als de Jihad de middelen en organisatie niet hebben om dit soort acties uit te voeren. Maar als zij zich aansluiten bij een georganiseerde terroristische groep als die van Bin laden kan er natuurlijk van alles.

Je moet niet vergeten dat bij iedere aanslag die er waar ter wereld ook gepleegd wordt, onmiddellijk allerlei groepen en gekken dat op gaan eisen, om hun ideeën maar weer eens onder de aandacht te brengen. Meestal hebben ze er niets mee te maken. Diverse palestijnse groeperingen hebben deze verschillende aanslagen vandaag opgeeist, maar daarnaast ook nog talloze andere loslopende idioten.
Over het algemeen is het zeer onwaarschijnlijk dat ze achter de totale organisatie zitten. Maar het is best mogelijk dat een van de vier vliegtuigen is gekaapt door mensen van de Jihad, die dan weer gewerkt zullen hebben onder een grotere organisatie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 00:41

Op de radio (bij gebrek aan inet en tv) hoorde ik een dame verklaren dat deze aanslagen met een aan zekerheid grensende waarschijnlijkheid wel bij elkaar hoorde en zo ook uitgedokterd zijn. Gezien de doelen en de kenmerken van de aanslagen wordt zeer zeker gedacht aan een organisatie die vooral gestuurd wordt door bepaalde ideologie.
De hoofdvraag is het motief, dus spit in je geheugen, ga na wat er allemaal gebeurd is en vraag je af wie er een motief heeft om de boegbeelden van de amerikaanse maatschappij aan te vallen.
Oorlog is in principe staat tegen staat om een bepaalde reden.
Als dit een oorlogsverklaring is van een of ander land tegen de US, welk land staat dan klaar met een paraat leger? waarschijnlijk het land dat aan wil vallen in de klassieke zin.
Pfff, ingewikkeld.
We moeten nog horen wie het heeft gedaan en met welke reden.
wat was ook alweer de aanleiding voor Lockerbie??

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 08:47

Bush is zo'n .... Die man is ook echt niet snugger. Hij voelt zich superieur en wil wraak nemen om wat 'zijn' amerika is aangedaan. Ik snap best het gevoel van onmacht, maar kwaad met kwaad vergelden is geen oplossing. Wat wil die nu doen, bom gooien op één of ander land en ook onschuldige slachtoffers maken? Het beste is om te doen wat onze kok zegt. Gewoon proberen hoe moeilijk het is het hoofd koel te houden.
Zo worden die eeuwige oorlogen/haat dus in stand gehouden. Door mensen die telkens op elkaar wraak willen nemen. Sommige mensen leren het ook nooit.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Eve_16, fleurtjeuh, Fly_high, goesju, goldith, koenlover, MyWishMax, nafkedemi, Renee1991, Sanniejtjuh, sarah1997, Talindos, Westhof en 52 bezoekers