Stappen is ook niet meer wat het geweest is.......

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Stappen is ook niet meer wat het geweest is.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 09:49

Ik ben gisterenavond voor het eerst in jaaahaaren weer eens weggeweest. Ik was moeder af en dacht kom, laat ik eens Scheveningen onveilig maken......... Met broer mee naar de Kings Arms.........Op zich best leuk, maar ik merk aan alles dat ik het helemaal ontgroeid ben...

ben echt een oud wijf geworden Verdrietig


geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 10:06

hmmmmmmmmmmmmmmm Ja, je komt toch ook op het plussies topic Cool

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 10:13

Heel herkenbaar! Haha! Ik ben vorige week weer wezen stappen, lag om kwart voor 3 redelijk aangeschoten in bed en het heeft zeker 3 dagen geduurd voordat ik weer een beetje mezelf was! Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 10:19

Buitenzorg schreef:
Heel herkenbaar! Haha! Ik ben vorige week weer wezen stappen, lag om kwart voor 3 redelijk aangeschoten in bed en het heeft zeker 3 dagen geduurd voordat ik weer een beetje mezelf was! Haha!



Ook dat Bloos

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 10:21

Eerst van die schoenen met punten waar je alle opvarenden
van de Titanic in kwijt gekund zou hebben aanschaffen, G&K.

Dan kun je wel weer een seizoen mee. Haha!

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 10:41

haha! arme jij.... oneerlijk he!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 10:53

Ben laatst voor het eerst sinds jaren wezen stappen in Amsterdam met een stel vriendinnen. Was wel heel erg wennen 1 van de 2 meiden is een paar jaar jonger en we werden dan ook mee gesleept naar tenten waar echt alleen maar jonge "jochies" en "meiden" waren (17, 18 19 jaar oud) voelde me zowaar een oude muts Bloos!

Nee, ben het echte stappen geloof ik een beetje ontgroeid na een jarenlange relatie, daar moet dus verandering in komen maar ik weet alleen nog niet hoe *LOL* Was helemaal kapot de volgende dag, iemand nog tips????

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 11:03

Afbeelding

Haha!

.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:21

Botervlieg schreef:
Afbeelding

Haha!

.


Hahahahaha ja, maar weet niet of ik dat lichamelijk aankan. Ben van lamlendigheid gisteravond maar de hometrainer gaan opzetten in mijn kamer om een betere conditie op te bouwen, zodat als ik eerdaags weer in een discotheek sta ik niet na 5 minuten dansen uitgeput op een kruk moet hangen Ziek

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 13:25

nachtenlang doorhalen kan ik ook niet meer.......... maar waar ik vooral van geschrokken ben is het publiek zelf......... pas er gewoon niet meer tussen

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:29

ohhh, wat lijkt me dat vreselijk!!! Het uitgaan 'ontgroeit' zijn!
G&K, kom maar een keer in enschede stappen, daar is het publiek vast heel anders Knipoog

Ik heb donderdagnacht wezen stappen in enschede, om half 6 was ik thuis Bloos! en om half 11 ging de wekker. Had vrijdagmiddag een schoolfeest, dus daar heen geweest, lekker van half 1 tot 6 uur lopen dansen Haha! En gisteravond weer wezen stappen... en vanaaf weer Haha!
Best slecht, nu ik er bij nadenk....

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:40

Nou ben ik nog niet zo oud, maar toen ik een half jaartje geleden naar de stad (Amsterdam) ging voelde ik me ook mega oud !
Allemaal van die 'kinderen' van 16 jaar ofzo. Zwaar opgemaakt en met kleding waarvan je verwacht dat iemand zo van achter het Centraal Station vandaan komt !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 13:41

jalours kijk ik nu op mn schermmmmmmmmm

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:44

kojack schreef:
Nou ben ik nog niet zo oud, maar toen ik een half jaartje geleden naar de stad (Amsterdam) ging voelde ik me ook mega oud !
Allemaal van die 'kinderen' van 16 jaar ofzo. Zwaar opgemaakt en met kleding waarvan je verwacht dat iemand zo van achter het Centraal Station vandaan komt !


dat ken ik, maar niet van het stappen in enschede!
Ik denk toch, het uitgaan hier is vet wel anders dan het uitgaan in het westen! En gooi het dan niet op de 'boeren' hier...

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:44

gijsenkim schreef:
nachtenlang doorhalen kan ik ook niet meer.......... maar waar ik vooral van geschrokken ben is het publiek zelf......... pas er gewoon niet meer tussen


Ja, en ik ben pas 22, maar dat gevoel heb ik nu al......
Wat ik toch rond zie lopen..... , daar pas ik helemaaaal niet tussen.
Dan daarbij drink ik helemaal niet, nog geen druppel alcohol. En dan is het vaak ook minder gezellig, want de jeugd van tegenwoordig willen allemaal dronken worden (thuis indrinken, dat is goedkoper) enz enz....
Niets voor mij dus. Dan komt er ook nog eens bij dat ik me vreselijk kan ergeren aan dronken vrouwen (meisjes).....

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:46

o ja, even eraan toevoegen..... Schijnheilig

ben echt geen saaie muts hoor, doe genoeg leuke dingen.
Voordat jullie denken... Whaaaaa, 22 en thuis zitten.... wat een doos ! Haha!

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:49

Sando"]
[quote="gijsenkim schreef:
nachtenlang doorhalen kan ik ook niet meer.......... maar waar ik vooral van geschrokken ben is het publiek zelf......... pas er gewoon niet meer tussen


Ja, en ik ben pas 22, maar dat gevoel heb ik nu al......
Wat ik toch rond zie lopen..... , daar pas ik helemaaaal niet tussen.
Dan daarbij drink ik helemaal niet, nog geen druppel alcohol. En dan is het vaak ook minder gezellig, want de jeugd van tegenwoordig willen allemaal dronken worden (thuis indrinken, dat is goedkoper) enz enz....
Niets voor mij dus. Dan komt er ook nog eens bij dat ik me vreselijk kan ergeren aan dronken vrouwen (meisjes).....
[/quote]

Ach je moet wel drinken anders is het niet leuk ! Maar ja als je dan drinkt moet je dan eens kijken wat het kost !

Ach die dronken pubertjes die je uitlachen niet leuk? En je vind het ook niet leuk als ze ruzie proberen te zoeken? Of als ze achter je vent aanzitten? Jawel joh, die zijn juist wel leuk !

Nou vind ik zowieso de mensen die zichzelf voor banketstaaf zetten wel grappig Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:52

Ja, maar ik lust echt geen alcohol..... dan houdt het op he...
Ruzie proberen te zoeken, achter mijn vent aanzitten.... nou nee, dat is niet mijn idee van een gezellig avondje stappen. Ja, Mensen die zich voor L*L zetten, is opzich wel grappig, maar ook zooooo genant !

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:56

Nou ga ik al een tijdje niet meer uit. En als ik ga ga ik liever naar een evenement/feest als Sensation en Mysteryland etc, daar ik het publiek wat ouder.
Mischien moesten de dames hier dat eens proberen Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 13:58

dance classics in de oude marathon vind ik wel grappig

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:59

kojack schreef:
Nou ga ik al een tijdje niet meer uit. En als ik ga ga ik liever naar een evenement/feest als Sensation en Mysteryland etc, daar ik het publiek wat ouder.
Mischien moesten de dames hier dat eens proberen Haha!


Maar dat is weer niet mijn muziek.... Schijnheilig Haha!

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:00

Sando"]
[quote="kojack schreef:
Nou ga ik al een tijdje niet meer uit. En als ik ga ga ik liever naar een evenement/feest als Sensation en Mysteryland etc, daar ik het publiek wat ouder.
Mischien moesten de dames hier dat eens proberen Haha!


Maar dat is weer niet mijn muziek.... Schijnheilig Haha!
[/quote]

Ja jeetje jij bent dan wel een beetje moeilijk tevreden te krijgen !
Ach dan maar een tuinfeest met je eigen muziek en drinken?
en natuurlijk je leeftijd genoten Knipoog

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:02

Mmm vroeger was ik niet weg te slaan uit cafe's en discotheken........

Ik ben nou ook weer niet zo'n typ die in zijn eentje gaat stappen of in z'n eentje naar een cafe gaat en al helemaal niet in de wintermaanden Zomers vind ik het heerlijk om terrasjes te pakken

Ik heb gewoon te veel thuis op de bank gehangen de laatse 2 jaar..... dat zal het zijn. En ik ben verschrikkelijk geschrokken van wat voor publiek er idd "losloopt" tegenwoordig. Gatsie wat een engerds allemaal. Waar zijn die leuke jongens en meiden gebleven van mijn eigen leeftijd? Of zitten die allemaal al gesetteld voor de buis? Ze moeten toch ergens zijn gebleven???

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 14:04

precies Nap.......... ik zat daar gisteravond........ en dacht echt bij mezelf...... WAT doe ik hier, WAT ben ik hier nou eigenlijk aan het doen??

Ik wil met mensen boven de 30 uit,die leuk zijn...... waar ik lekker mee kan dansen, en kleppen zoals vroegah

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:04

napoleon schreef:
Mmm vroeger was ik niet weg te slaan uit cafe's en discotheken........

Ik ben nou ook weer niet zo'n typ die in zijn eentje gaat stappen of in z'n eentje naar een cafe gaat en al helemaal niet in de wintermaanden Zomers vind ik het heerlijk om terrasjes te pakken

Ik heb gewoon te veel thuis op de bank gehangen de laatse 2 jaar..... dat zal het zijn. En ik ben verschrikkelijk geschrokken van wat voor publiek er idd "losloopt" tegenwoordig. Gatsie wat een engerds allemaal. Waar zijn die leuke jongens en meiden gebleven van mijn eigen leeftijd? Of zitten die allemaal al gesetteld voor de buis? Ze moeten toch ergens zijn gebleven???



Huisje, boompje, beestje misschien?
En mischien hebben ze het geld wel niet, als je ziet wat het allemaal kost tegenwoordig.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Chita, Exorcizamus, Fling, fro, Ginny135, GoogleAdsense, hagelslag, kamsel, lillylover, Miekie74, Plus_en_Min, Polarize, Rose94, Zick_Zack en 69 bezoekers