ik wil even wat kwijt!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:23

Nou precies, ik snap het ook echt niet dat er mensen op deze wereld rondlopen die DAT soort dingen kunnen doen :'(

Brent mijn stoere vent !


Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:28

Jeetje zeg!!Echt zielig zo'n klein puppytje met vriesweer aan een boom vastgebonden!Diegene die dat gedaan heeft is echt ziek!

De Hemel Op Aarde, Is Op De Rug Van Een Paard

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:01

dat is niet normaal... maar zo is dat ons ook over komen...
wij hebben 9 jaar terug onze hond gekocht... maar deze moest nog een tijd bij mams blijven allemaal prima... maar 3 dagen nadat wij onze hond betaald hadden was er een raam bij die mensen ingeslagen en zijn er twee pups uit het nest gehaald (ze waren 3 weken oud) voor de rest hebben ze niks mee genomen... toen had mams nog maar 5 pups... en ze was helemaal van slag maar ik ben nog steeds elke dag dankbaar dat ze onze hond er niet uit getrokken hebben... wat die is alles voor mij
ik verwacht persoonlijk dat het met geduld wel weer goed komt met die pup hoor...

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:05

Zo dit vind ik wel heel erg. Een pup zo jong bij moeder vandaan halen en later nog met dit weer aan een boom vastbinden. Het is echt te belachelijk voor woorden. Gelukkig hebben ze de pup nog terug gevonden en is ie goed verzorgd door de mensen van de dierenambulance. Nu hopen dat de pup het toch overleeft en zijn vertrouwe weer terug krijgt. Geduld is een schone zaak, dus als ie niet te zwak is om het te overleven dan zal dat ook wel goed komen.. Laat de pup nu ook een beetje met rust ben bijkomen. Het is niet niks wat die de afgelopen dagen/weken meegemaakt heeft. Nu moet ie zichzelf weer thuis gaan voelen.

Heel veel succes...

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:30

Wat erg!!
Arme pup!
Gelukkig heeft ie het overleefd!!
Veel succes verder


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Black_Moon, carina, cinniz123, FrNo, hedjuhhh, ijslandfan, Lestrange01, Lisewiesje, Polarize, pony33, Selina, Shetje14, Verara, Zwerte en 159 bezoekers