morgen afrijden, stress!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 14:13

haha ja nu nog een auto!! Zie wel op tegen de eerste keer in onze auto.. Weet nog goed dat mijn broer ging rijden.. Beide ouders in de auto.. "kijken!!!" Pas op!! Stoppen!!! Etc etc..

Daar wordt ik dan straks echt stik zenuwachtig van en dan ga ik alleen maar fouten maken..

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 14:16

HEEEL VEEEEEEL SUC-6 EN IK ZAL AAN JE DENKEN JE OK dan!

EN JE MOET MAAR ZO DENKEN JE INSTRUCTUUR (TRICE) LAAT JE NIET VOOR NIETS AFRIJDEN OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

JE KAN HET GELOOF IN JE ZELF EN NEEM IETS MEE IN JE ZAK DAT JE GELUKT BRENGT.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 14:16

Je moet alleen gaan hoor de eerste keer!

Gewoon helemaal moederziel alleen een vreselijk groot rondje gaan rijden, de eerste meters mis je je rijinstructeur en schijt je in je broek, maar daarna ben je blij dat je van die vent af bent.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 01:02

plucker ik ben dus al geslaagd maar even goed heel erg bedankt voor je lieve reactie!!
En flair, de eerste keer alleen mag ik sowieso niet.. EN die eerste keer is dus al geweest en ging dus exact als k al had gedacht.. Moest eerst achteruit om uit te kunnen parkeren.. Na alles gevonden te hebben ging dat allemaal hardtsikke soepel! Ook een stukje rije ging perefect..

Totdat we bij een weg kwamen.. "je weet wel waar de rem zit he?!' Ja dat weet ik... "want je moet NU DUS REMMEN!!!" (was ik al mee bezig en stond keurig voor t kruispunt stil) Vervolgens wil ik weg rijden.. slaat ie af.. NOu ja geen probleem, heb ik wel vaker gehad.. Weer starten, koppeling laten komen, gas geven, je kent t wel.. Maar weer afgeslagen.. Tot 3 keer aan toe.. En ondertussen zat er iemand naast me die maar zat te stressen: je moet GAS geven, VOORUIT!!! TOE NOU! DOE DIT< DOE DAT, je kent het he.. mannen.. Ondertussen zat ik zwaar in de stress... wegrjden lukte niet meer en toen ik eindelijk kon wegrijden kwam er net een auto aan, dus was t weer "REMMEN!!!".. Pff.. in mijn hele lestijd heb ik nog nooit ZO in de stress gezeten.. Stapte de auto uit en stond helemaal te shaken.. EN dat terwijl ik gewoon stil stond...

OW ja.. "neehoor, ik vind dat jij nog te eng rijdt!" (ik stond dus stil.. tot 3 keer aan toe.., kijk rijdt ik nou megahard of zo? Of over elk stoeprandje.. Maar dit was een auto waar ik nog NOOIT in heb gereden en het enige wat gebeurde was dat ie afsloeg.. Maar zie nu dus alweer op tegen de volgende keer dat ik moet autorijden met hem naast me..

Jippie.. je rijbewijs....

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 06:13

Gefeliciteerd..... Idd je kunt beter alleen gaan, niemand die op je let... Mijn nichtje van 18 heeft ook net twee weken haar rijbewijs en haar pa is exact t zelfde.. Nu gaat ze dus maar lekker alleen... Veel beter!!!

Heel veel plezier met rijden en veel succes!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 11:56

GEFELICITEERD ennuhhh komt vast door mijn slaapliedje Knipoog

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 12:04

Gefeliciteerd en veel veilige kilometers!!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 13:37

Ik had dat ook hoor, dat komt omdat je waarschijnlijk hebt gelest in een diesel en daarmee hoef je geen gas te geven bij het wegrijden. Ik mocht het zelfs niet. Dat wegrijden met benzineauto is gewoon een kwestie van wennen.

Ik denk alleen dat je beter niet meer kunt gaan rijden met een van je ouders naast je, levensgevaarlijk iemand die je zo op je zenuwen werkt. Het maakt autorijden ook geen pretje voor je op deze manier.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 22:46

flair: ik ghad dat idd ook zo ongeveer.. Moest een klein beetje gas bij geven en dat ging ook niet altijd goed.. maar dat gevoel bij een benzine heb ik gewoon nog even niet..

En tsja.. het is wel mijn vaders auto.. DUs ik mag niet zomaar even voor de eerst keer de auto mee nemen.. Maar je hebt gelijk.. Ik ben nog nooit in de stress geschoten, maar ik stapte nu de auto uit en ik stond hélemaal te shaken!!

Nu moet ik ook nog eens NOG een keer in die auto durven stappen.. Ben zó bang dat ik ergens tegen aan rijdt of zo.. Dat er een kras in komt of iets dergelijks.. Dat gaat ie nogal flippen namelijk...

WHAAAA

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 23:25

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! OK dan!

Nu ik nog........ Scheve mond

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 20:32

LuvdaTossa schreef:
GEFELICITEERD ennuhhh komt vast door mijn slaapliedje Knipoog

Dat zal t vast zijn! Heb dan wel niet zo veel geslapen, maar t heeft vast TOCH inwerking gehad!! Haha!