Verhalen...?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 21:44

Haha ik geloof dat jullie van kamp wel genoeg op de hoogte zijn gehouden door Karin. Op mn reis had ik niet zoveel tijd om te mailen. Op zich was de reis leuk, maar het was wel een erge tegenvaller qua Tourguide. Die jongen had deze reis nog nooit gedaan, kon dus niks vinden en wist nergens van qua plaatsen enzo. Hij dronk als ie nog moest rijden, we hebben een autoongeluk gehad en het was gewoon een ongelooflijke eikel. Ik ga ook nog een brief schrijven aan de organisatie dat ik geld terug wil want ik kan me dingen vertellen.. ahum. Beetje jammer dus. Verder ben ik geweest in:
NY
Washington
Blue Ridge Mountains
Smoky Mountains
Nashville
Memphis
New Orleans
Panama Beach
Orlando
Miami - South Beach
Key Lago
St AUgustine
Charleston
Philedelphia

en de activiteieten:
WHite Water rafting (ind e rivier waar de kampioenschappen gehouden zijn; was echt TE gaaf)
Tubing
Graceland bezocht (elvis'huis)
Universal Studios
Gay Pride weekend in New Orleans (geloof me, heel apart)
Limousinetour door Nashville
Op zich niet zo veel activiteiten en ik heb ook niet zo heel veel gezien van iedere stad want vaak zaten we per dag 6 uur in de van en dan op de camping moesten we tenten opzetten en koken en dan was het wel 9 uur ofzo dan konden we nog even de stad in (niet uit ofzo want niet iedreeen was 21) en dan 's ochtends gingen we om 8 uur weer verder met hetbusje..dus we hebben wel behoorlijke afstanden af gelegd ten kosten van het Sight seeing Gaaaap
Maar opzich was het wel leuk hoor!!


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 23:07

Nou Laura kom maar op met die dingen van die tourguide. Ben nu toch wel heeeeel nieuwsgierig geworden (of nee, wil graag alles weten Haha!)

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 23:27

Hahaha *LOL*
Ok kleine greep: (heb ondertussen dit verhaal al 100x afgedraaid hehe)
Hij wist totaal niks af van alle plaatsen of omgeving. Het kwam regelmatig voor dat we 2 uur omgereden waren of zo verdwaald waren dat we pas om 11 uur 's avonds aankwamen op de camping en dan nog tenten moesten opzetten.. en koken.. Meneer zelf dacht er niet aan om ons ergens mee te helpen. Hij regelde het bier en cola (waar we hem dan $1 voor moesten betalen terwijl ze in de supermarkt per stuk $40ct kostten ofzo) en dronk lekker veel 's avonds zodat ie stomdronken was en 's ochtends een kater had en me uitscheldde als ik vroeg of ie zich wel goed voelde om achter het stuur te zitten. Hij ging 's avonds uit met vrienden (met onze van; waar oa ons eten in zat... kwamen wij te laat achter) en nodigde z'n vriendin uit in zn hotelkamer in New Orleans, waardoor ie zo afgeleid werd dat ie vergat om ijs bij te vullen in de koelers (en al het vlees en de melk dus overstuur was) waarna we uit eten 'moesten' en dit zelf moesten betalen (terwijl we aan het begin van de reis al een bedrag voor al ht eten hadden betaald) Hij wilde ons in New Orleans niet naar het centrum brengen met de van omdat dat te veel moeite kostte om te parkeren dus moesten we een taxi betalen (tsja ok ik had een redelijk krap budget) en dan verdeelde hijd e kosten darvan zo dat hij zelf niks hoefde te betalen. In Key Lago kocht ie WHiskey en WOdka van onze Food Kitty (bedrag voor eten) waarna ie zoveel zoop en ook nog eens aan de mariuana zat dat ie erg luidruchtig was en dat we van de camping af gegooid werden (nouja bijna gelukkig kon ik en een paar anderen de campingbaas ompraten maar wij zelf hebben dus verder geen oog dichtgedaan) Hij viel in slaap achter het stuur met gevolg dat we recht in een Truck reden en toen de politie kwam moesten wij maar voor hem liegen dat dat de eerste dag was van de resi omdat ie zn papierwerk niet bij had gewerkt de hele tour en we moesten maar zeggen dat een ander bsuje oms naar rechts had gedrukt)
Nouja zo ongeveer een kleine greep van irritaties. Zucht. Maar verder was het best leuk hoor Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 00:57

Gatver wat een figuur. Persoonlijk had ik min de eerste de beste greppel achter gelaten.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 09:13

Wow... als ik dit zo lees heb ik echt goeie tourguides gehad in Australië en NZ. Oké, er zaten soms stuiterballen tussen, en ook een keer een contactgestoord figuur (moet je nodig tourguide worden op een bus vol backpackers), maar ze waren wel altijd goed voorbereid en nooit te beroerd om te improviseren. En drinken als ze nog moesten rijden? Ten strengste verboden!

Laura, ik zou zeker een stevige brief schrijven naar die company. Misschien een idee om dat samen met een aantal anderen te doen met wie je hebt samen gereisd. Want dit kan natuurlijk echt niet!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 27 bezoekers