tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 13:24

Het is eigenlijk een soort fwb effect mits jullie seks hebben met elkaar.

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 21:44

HopeMyDay schreef:
In eerste instantie wilde ik ook geen relatie, ik wilde namelijk niet weer in een LAT relatie belanden nadat ik dat drie jaar met mijn ex gedaan had. Nu sta ik er anders in omdat ik dus ga emigreren, dat duurt nog even maargoed.

Ik begrijp jullie heel goed en weet zelf ook dat ik het los moet laten. Het helpt alleen niet dat hij volgens mij ook niet zo goed weet wat hij wil/voelt. Hij zegt inderdaad letterlijk dat ik zijn beste vriend ben maar op een ander moment zegt/doet hij dingen die echt ver over de grens van vriendschap gaan.

Ik voel me echt weer 16.. maargoed, voor nu blijf ik zijn maatje en zal ik mijn gevoelens ondertussen verwerken. Ik moet ook gewoon verder met mijn eigen liefdesleven.

Voor je eigen welzijn; blijf daarbij weg en neem afstand. Als hij duidelijk is in het feit dat hij niet meer wil dan vrienden zijn maar vervolgens wel dingen doet die niet vriendschappelijk zijn eet hij ook een beetje van twee walletjes. Zeker als jij wel gevoelens hebt, maar die gaat niet van gedachten veranderen hoor.

HopeMyDay

Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-12-16

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 12:46

Jullie hebben helemaal gelijk, dankjulliewel! Ik heb er even over na moeten denken maar ik heb besloten het contact voor nu te verminderen zodat ik mijn gevoelens los kan laten. Als vriend wil ik hem niet kwijt maar ik zie wel in dat het nooit iets gaat worden.

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 22:53

HopeMyDay schreef:
Jullie hebben helemaal gelijk, dankjulliewel! Ik heb er even over na moeten denken maar ik heb besloten het contact voor nu te verminderen zodat ik mijn gevoelens los kan laten. Als vriend wil ik hem niet kwijt maar ik zie wel in dat het nooit iets gaat worden.

Als hij weet dat jij in juli naar daar verhuist, maar nog steeds zegt dat hij niks serieus wil zou ik hem voor zijn woord nemen, al voelen die dingen heel dubbel wanneer iemand wel dingen doet of zegt die niet in lijn zijn met zijn conclusie. Woorden en daden komen niet altijd overeen, maar die gaan jou ook enkel meer verwarren als je geen duidelijke grens trekt in wat kan en wat niet. Want iets casuals hier of iets casuals daar zal voor hem niks voorstellen, hij kan zich namelijk verschuilen achter het excuus dat hij wel gezegd heeft dat hij niks serieus wil. Vrouwen gaan daar vaak in mijn ervaring iets tactvoller mee om :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 19:44

Vanavond een jaar geleden hadden mijn ex en ik onze eerste date :+ kan wel zeggen dat ie mijn leven vanaf toen even op zijn kop heeft gezet en kan er inmiddels ook op die positieve manier op terug kijken. Het was goed en nodig, voor mezelf :j verder gaat het hartstikke goed, nog steeds fijn contact met mijn fwb, volgend weekend komt ie bij mij en hebben dagelijks wel contact.. ben verder niet aan het daten of op zoek, vind het wel ff mooi zo.

LaScar
Berichten: 282
Geregistreerd: 08-05-14

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-24 21:43

Wat fijn dat het goed gaat Relaxed! En ook leuk dat je iemand hebt gevonden waar je het leuk mee hebt :) Al zou ik dat zelf denk ik wel echt lastig vinden, ik zou waarschijnlijk toch teveel gevoelens krijgen.. Maar misschien ligt dat gewoon aan mij hahah (of ik moet het een keer proberen :+ )

Hier gaat het op zich ook wel prima, maar ik merk wel dat ik gewoon nog veel met mijn ex in mijn hoofd zit. Het gaat goed met me en ben veel aan het doen, alles (en dan bedoel ik onze relatie toen deze nog fijn was) lijkt al zo lang geleden.. Vanaf de buitenkant zou je denken dat ik er helemaal overheen ben, maar dat is totaal niet zo. Dat stelt me dan ook weer een beetje gerust, omdat ik hoop dat dat voor hem toch ook nog best moeilijk is.. Overigens ben ik nog steeds geblokkeerd en is er op dat gebied ook niks veranderd. Blijf me toch ergens afvragen waarom dat nou allemaal nodig was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 20:35

Ik krijg niet zo snel gevoelens en kan gelukkig ook wel goed mijn hoofd erbij houden. We wonen op 2.5 uur van elkaar, hij werkt 60+ uur per week en heeft om het weekend zijn kinderen, voor mij is dat geen relatiemateriaal en voorlopig wil ik ook geen relatie weer.. de weekenden dat hij zijn kinderen niet heeft lukt het ook al niet eens altijd om af te spreken omdat we beide ook druk met andere dingen zijn. Eerst over 2 weken op vakantie, die had ik meteen geboekt toen mijn relatie strandde :')

LaScar
Berichten: 282
Geregistreerd: 08-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 00:21

Ik kom hier weer even mijn hart luchten… Het ging allemaal best prima, maar ineens zag ik dat mijn ex mijn story op instagram had bekeken, dus merkte ik ook dat ik weer gedeblokkeerd was. Na een beetje stalken (want ik werd toch nieuwsgierig wat nu ineens de aanleiding was) heb ik nu het idee dat hij ‘iets’ heeft met de meid die al een probleem vormde tijdens onze relatie (en break ups). Ik ben er echt even kapot van… Ik moet zeggen dat als het echt zo is, ze elkaar verdienen want ze zijn allebei nogal ontrouw geweest, maar had niet verwacht er zo verdrietig van te zijn. Had dit uberhaupt niet verwacht om eerlijk te zijn, ben echt even sprakeloos, boos en verdrietig tegelijk. Kan het niet bij veel mensen kwijt op dit moment dus vandaar dat ik toch maar even dit topic aanwakker -O-

miereneter

Berichten: 2534
Geregistreerd: 25-05-17

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 07:38

Och meid toch. Die moeilijke momenten kunnen zeker nog af en toe opduiken. Natuurlijk is het slimmer om niet meer op zijn profielen te kijken, maar ik begrijp absoluut dat de verleiding groot is.

Blijf jezelf voorhouden dat je het prima redt zonder hem, dat hij een ontrouwe l*l de behanger is. Hij is en was niet goed voor je, zet jezelf op de eerste plaats.

Suzanne F.

Berichten: 49226
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 09:25

LaScar schreef:
Ik kom hier weer even mijn hart luchten… Het ging allemaal best prima, maar ineens zag ik dat mijn ex mijn story op instagram had bekeken, dus merkte ik ook dat ik weer gedeblokkeerd was. Na een beetje stalken (want ik werd toch nieuwsgierig wat nu ineens de aanleiding was) heb ik nu het idee dat hij ‘iets’ heeft met de meid die al een probleem vormde tijdens onze relatie (en break ups). Ik ben er echt even kapot van… Ik moet zeggen dat als het echt zo is, ze elkaar verdienen want ze zijn allebei nogal ontrouw geweest, maar had niet verwacht er zo verdrietig van te zijn. Had dit uberhaupt niet verwacht om eerlijk te zijn, ben echt even sprakeloos, boos en verdrietig tegelijk. Kan het niet bij veel mensen kwijt op dit moment dus vandaar dat ik toch maar even dit topic aanwakker -O-


Wat rot voor je. Maar ik herhaal maar weer: geen contact, niet zoeken, niks wat ook maar iets kan triggeren. Je gaat je er niet beter door voelen, het brengt je niks.
Blokkeer hem zelf, uit zelfbescherming. Kies voor jezelf.
Echt, been there, done that.

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 10:31

Lascar, wat vervelend dat je je zo voelt :(:) ik snap wel dat dit je overvalt.. ik ga wel mee met mijn voorgangers, niet de kat op het spek binden door te kijken.. makkelijk gezegd, i know..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110693
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 10:44

Idd, ik ga ook mee met mijn voorgangers.. Het is heel verleidelijk maar zoek hem niet op. Negeren, negeren.. Dat is echt het allerbeste. Je doet het jezelf aan en dat is zo lastig :(:)

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 15:34

Heel veel sterkte Lascar :knuffel: Ik ga ook mee met de rest, blokkeer hem en blijf echt weg van al die informatie die je weer van slag kan maken. The best revenge is a life well lived.

HopeMyDay

Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-12-16

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 15:38

Ach Lascar.. ik snap je gevoel heel goed. Het beste is echt om niks meer van hem op te zoeken/te zien. Dus mijn advies is ook om hem te blokkeren.

Mijn situatie is gek genoeg sinds afgelopen zondag volledig omgeslagen. Hij ziet nu in dat hij echt graag met mij verder wil, ondanks dat hij nog moeite heeft met zichzelf openstellen voor een relatie. Maar we hebben de tijd, pas over 4 maanden verhuis ik zijn kant op dus tot die tijd houden we het zo.

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 15:47

HopeMyDay schreef:
Ach Lascar.. ik snap je gevoel heel goed. Het beste is echt om niks meer van hem op te zoeken/te zien. Dus mijn advies is ook om hem te blokkeren.

Mijn situatie is gek genoeg sinds afgelopen zondag volledig omgeslagen. Hij ziet nu in dat hij echt graag met mij verder wil, ondanks dat hij nog moeite heeft met zichzelf openstellen voor een relatie. Maar we hebben de tijd, pas over 4 maanden verhuis ik zijn kant op dus tot die tijd houden we het zo.

Hmm, ik zou wel kritisch blijven en op je hoede blijven, maar je zal het wel zien als je eenmaal daar woont denk ik. Zolang je het niet probeert ga je volgens mij ook met een wringend gevoel achter blijven, al kan er op 4 maanden ook veel veranderen.

HopeMyDay

Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-12-16

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-24 19:20

Ja precies, dat is hoe ik het nu ook aanvlieg. Als we het niet proberen zal het sowieso niks worden en ik blijf een beetje afstand houden voor het geval dat. Nu is die afstand houden ook wel vrij gemakkelijk nu we in verschillende landen wonen. We zien daarna wel verder :)