Nieuwe dvd speler speelt af in zwart oranje, wat t

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Nieuwe dvd speler speelt af in zwart oranje, wat t

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 14:43

wat te doen, wat te doen??? Simon heeft onze fijne nieuwe philips dvd speler met aparte versterker en speakers aangesloten en alles werkt...maar mijn beeld krijg ik alleen in zwart / oranje te zien... Huilen Nu heeft een BCC medewerker al ge-opperd dat ik in het menu van mijn tv moet kijken (heb een ca. 8 jaar oude Grundig) of de instelling ergens op svideo staat ipv rbg... Verward maar goed, daar kan ik niks zinnigs over vinden in de gebruiksaanwijzing... nu opperde een van mijn collega's dat de scartkabel wellicht het euvel is (ook nieuw trouwens, gekocht met de dvd speler en het home entertainment systeem)... maar goed, alles klinkt als abracadabra voor mij... heeft iemand op bokt misschien nog een simpele suggestie over iets dat ik zou kunnen proberen dat hopelijk het probleem zou verhelpen???


diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 15:56

terug naar de winkel

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 16:10

Dat had ik al gedaan Haha!... die kwamen met dat vage rgb verhaal... Verward waar ik niks van snap...hmmm, ik denk dat ik morgen nog maar een keertje ga...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 17:45

Het is waarschijnlijk inderdaad het RGB verhaal. Het kan zijn dat je TV loopt te draken hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Facebook, luuntje, Telpeva, YandexBot en 194 bezoekers