HELP!!! Annuleren!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 10:06

Fasel"]
[quote="griebels schreef:
Ik wordt dinsdag geopereerd aan mijn neusholtes, en ik weet dat je dan niet altijd mag vliegen.


Zeer gegronde reden. Je mag namelijk nooit vliegen als je net geopereerd bent aan je neusholtes . Echter, als de vakantie drie weken nadien is dan ben je voor hen denk ik genoeg genezen. Dan kan je met een doktersverklaring alleen nog wat doen.
[/quote]

Ik denk eerlijk gezegt niet dat het een zeer gegronde reden is als ze een week na het boeken die operatie heeft... Een operatie staat al weken, dan wel maanden van te voren vast, dus ze wist dit...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 10:10

da's ook weer waar pervinco. Zo had ik er nog niet bij stilgestaan.

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 13:44

Waar ga je naar toe in Egypte? Ik ben er in Oktber gewwest en was echt super!!!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 16:31

Ik ga naar Sharm El Sheik. We hebben vanmorgen gebeld, als we nu annuleren moeten we toch nog 50% van het hele bedrag betalen. Ik ga maandag het ziekenhuis bellen of ik mag vliegen... Hopen maar dat alles door kan gaan. Vind het wel heel erg als ik die 50% moet betalen en niet mag gaan...

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 22:18

Dat zat er in ja.. Bij welke organisatie heb je geboekt??
Egypte, lijkt me heerlijk!!! En nu lekker warm, in tegenstelling tot dit koude kikkerlandje.. Ik wilde ook wel naar Egypte, maar kan pas in de zomer, dan is het er helaas TE heet..
En als jij echt niet kan door die operatie moet je kijken of iemand anders voor je in de plaats kan?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 22:51

Ik heb via internet geboekt. We hebben vandaag besloten dat we gewoon gaan. Het zal allemaal wel meevallen met de operatie. Ik heb 3 weken om te genezen... Moet dus wel lukken, hoop ik Bloos
Ik vind het ook geweldig om naar Egypte te gaan, het is er nu ong 23 graden. We kunnen dus alles doen zonder dat we ons daarbij een oliebol zweten... Dat is wel weer een voordeel.

photodude

Berichten: 173
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 03:09


griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-04 12:44

Ja ik dacht dat een geboekte reis daar ook bij hoorde, maar ik bleek het dus mis te hebben. Ik ga nu dus WEL naar Egypte, en ga veel foto's maken. De mooiste zal ik hier op bokt plaatsen...