Onderwerp te donker

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Onderwerp te donker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 12:35

Van de zomer heb ik foto's van mijn hond gemaakt. Het was mooi zonnig en de foto's zijn op zich best leuk geworden alleen zijn koppie is zo donker waardoor je details zoals ogen niet echt mooi ziet vind ik... Waar moet ik in het vervolg op letten bij het nemen van foto's in zulke omstandigheden?
Ik heb geen digi en ook geen spiegelreflex maar ik kan wel wat dingen instellen op mijn toestel Cheese!
Hoop dat jullie een tip hebben Knipoog

Druk druk druk... Knipoog


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 16:54

Ik weet niet wat voor kleur je hond is, maar een zwarte hond wordt al gauw één zwarte vlek wanneer hij of zij in de schaduw staat, of wanneer er schaduw in het gezicht voorkomt. Er moet dus meer licht op het hoofd komen. Het liefst natuurlijk licht, dat is altijd het mooist, vind ik dan.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 17:58

Tis wel een donkere hond, niet zwart, wildkleur Knipoog (zie anders profiel)
Hij stond echter niet in de schaduw volgens mij (ga zo de foto's nog effe checken) en het was volop zonnig...

Druk druk druk... Knipoog

Serita

Berichten: 813
Geregistreerd: 08-11-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 08:57

mjah het enige wat je dan kun proberen is bewerken met photoshop Lachen
Dat kan na veel klooien nog wel netjes worden.. Helemaal met die nieuwste photoshop.. Daar hebben ze een nieuwe optie voor dat soort donkere dingen/schaduwen.. Lachen

Serita - Boost je paardenbusiness - Serita.nl

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 11:48

De foto op zich is niet echt te donker... maar voor mooi zou ik wat meer detail op het koppie willen zien... misschien scan ik hem vandaag of morgen nog wel in om te laten zien Knipoog

Druk druk druk... Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, BLEXBot, ComscoreBot, EmptyWords, Fantast, Fenn, fohadie, IASCrawler, love_juliet, marjor, mirriezz, Plonspony, Roosch, Steenbok12, XXInKA, YandexBot en 51 bezoekers