Oncollegiaal!!!

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Oncollegiaal!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 11:15

Ik ben WITheet. Echt waar! Stoom uit je oren

Ik zit nu als uitzendkracht bij de overheid waar nu ontzéttend veel werk is. Ik mag het lichte werk allemaal doen, zodat de anderen aan hun eigen werk toe komen. Nu loopt het allemaal niet zo soepeltjes. Aan de andere kant zou ook het nodige werk verricht worden om de boel in januari nog voor elkaar te krijgen. De helft is daar op vakantie terwijl wij hier dus allemaal aanwezig zijn en mensen zelfs op hun vrije dagen komen werken. Zeker nu één van onze collegas voor langere tijd eruit ligt.
Aan de andere kant wordt ook gewerkt en hebben ze ook een uitzendkracht. Die zou - omdat ik ziek was - hier komen helpen. Idee was dat hij wat brieven op alfabet moest leggen en in dossiers steken (stapel L-mapjes, liggen al op alfabet). Maandag is hij begonnen, gister heeft hij hier de middag gezeten terwijl hij 's ochtends al zou komen. Had hij het niet af, dus zou hij vandaag om half tien komen. Om kwart voor tien zei ik: ik doe het wel (en ik heb écht wel genoeg te doen, maar ja, niemand kan verder als die gast zijn werk niet doet).

Gister hadden we al moordlol om zijn smoesjes. Hij was een keer te laat, omdat hij zijn ventiel niet kon vinden. Nou, hilariteit *LOL*. Gister hebben wij achter hem aangebeld. Issie niet bij jullie? Nou, ik zal even buiten kijken, misschien dat hij buiten loopt Verward Als je weet waar ik werk, nou dan kun je op je vingers natellen dat er buiten niks an is. Dus weer láchen. Gozer is hartstikke traag en dat is behoorlijk ergerlijk. Maar gistermiddag was het ngo wel grappig. Vanochtend echter was het half tien en was ik behoorlijk pissig (ik mag zijn werk opknappen, hier doen wij al vrij veel werk voor de andere kant, maar goed). Dus ik ga zijn taak maar doen (moest er al de hele ochtend tegenaan kijken). Komt mijn collega een kwartier later: hij kwam niet. Nee, dat was geen verrassing. Wat heeft die gozer gezegd? Dat hij een chronisch slaaptekort heeft en dat hij maar niet komt, het was nog maar een kwartiertje werk. Ik kon er nog wel om lachen, maar ik zat toen al een dik kwartier zijn werk te doen Boos! En nukomt het: ik ben er een uur mee bezig geweest omdat hij het alfabet niet kent!

Ik kan daar zo ongelofelijk pissig om worden. Ik snap nu ook gelijk waarom uitzendkrachten een slechte naam hebben en ik weet ook gelijk weer waarom ik me altijd heel goed gedraag en keihard werk. Knipoog

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:20

Ik moest t even 2 x lezen want volgens mij heb je t opgeschreven zoals je praat...............snel dus hihi.

Gelukkig ben je morgen een dagje vrij! Is je longontsteking al over joh dat je al weer werkt?

-“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.” ― Marilyn Monroe

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 11:23

Ik ben een beetje pissig, maar 't staat er zoals het gewoon gegaan is... argh! (en ik tiep ook wel snel ja, met tien vingers Tong uitsteken)
Ik zit nu aan de penicilline en heb geen koorts meer, gisterochtend bij de dokter geweest en aangezien mijn longen schoon waren kon ik weer beginnen. Ga niet fietsen en niet buiten zitten oid, en het gaat steeds beter gelukkig.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:29

nou jij hebt een betere smoes om thuis te blijven dan hij!

En uitzendkrachten kunnen inderdaad heeeel erg zijn, maar sommige zijn ook heel goed, daar merk je het niet eens aan.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:32

nog wat minder bokken tussendoor en het klusje is zo geklaard Haha!

Jaike G. SPORT Z1+6 / Edou fan 'e Boppelannen SPORT Z2+0/ Tsjikke / Blossem

Bestel uw stickers, naambordjes en bedrukte kleding bij www.horseprint.nl

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:32

Hahaha, wij hebben dat soort types gewoon in vaste dienst hoor!
Arme jij!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie