Vorige week heb ik nieuwe schoenen besteld bij Zalando. Echter met het verkeerde adres (van mijn ouders) en dat zag ik pas na het bestellen. Ik heb dus de FAQ opgezocht en met behulp daarvan de bestelling kunnen annuleren. Kort daarna kreeg ik een bevestiging van de annulering met daarin de toezegging dat het geld teruggestort zou worden.
Wat las ik daarna op de site (blijkbaar overheen gelezen): 'bestellingen die met iDeal zijn betaald kunnen niet worden geannuleerd'. Ik zit dus nu met een bestelling die geannuleerd is terwijl zij zelf zeggen dat dat niet kan
Zijn er mensen die ooit hun iDeal-bestelling hebben geannuleerd bij Zalando? Ik heb net gemaild maar die mensen hebben natuurlijk wel meer te doen dus ik zit nogal in de stress nu
Nog nooit geannuleerd, maar als je echt zo in de stress zit zou ik inderdaad even bellen, dan heb je direct je antwoord.
Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-15 14:50
Dat is misschien wel een beter idee ja, het telefoonnummer heb ik hier wel maar ik dacht, misschien weet iemand hier het ook wel (kan vanavond pas bellen).
Je kan ook een mailtje sturen krijg je ook snel reactie. Ik had ook wat problemen deze zijn netjes opgelost.
Julu72
Berichten: 261
Geregistreerd: 19-08-12
Woonplaats: Overdinkel
Geplaatst: 02-03-15 14:54
Mijn ervaring is dat ze heel correct zijn met betalingen. Ik heb zelf een paar keer iets terug moeten sturen en had binnen no time het geld op de rekening teruggestort gekregen. Ook had ik een keer een stikfout bij een trui ontdekt (nadat ik deze al gedragen had!) en heb deze ook gewoon terug mogen sturen en mijn geld terug gekregen. Gewoon bellen/mailen dus .
Toch enigszins geruststellend dit, ik wacht even af of er vandaag nog antwoord komt en anders bel ik vanavond even. Officieel staat er trouwens 2 weken voor de terugbetaling zie ik nu. Bedankt