1 goed voornemen alweer de mist in...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

1 goed voornemen alweer de mist in...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 13:12

En wel de "algehele huisdieren opname stop" Bloos

Mijn moeder wil van haar katten af (ze zijn veel met de boot weg), en er zit er eentje bij die ik altijd al veel leuker vond dan de andere 2. Dit zijn katten op leeftijd trouwens, dus die andere twee durf ik niet eens te verkassen.
Maar de Rooie wil vast wel, en na jarenlang zeuren bood mijn moeder ineens gisteravond aan "nou, dan neem je hem toch mee". Tja, toen kon groot-bekje niet meer terug uiteraard, en dus.....we hebben er weer een kater bij Nagelbijten / Gniffelen

[naam verwijderd], ook rood, ligt nog steeds in het ziekenhuis vanwege zijn gebroken pootjes (ja, echt wel Boos! , nog steeds). Maar als [naam verwijderd] dus ooit weer thuis mag komen, hebben we hier toch stress en heibel in de tent; mijn andere kater [naam verwijderd] bevalt het leven als enigst-kat, wel.... Nu, op dat moment gooien we de Rooie er maar gewoon tussen. Hoeven we maar 1 keer al dat geblaas en gemiep te aanschouwen, en misschien richt [naam verwijderd] zich dan ook wel meer op de Rooie dan arme kreupele [naam verwijderd] Knipoog

De Rooie zal bij ons nog een mooie Oude Dag krijgen, bij mijn moeder thuis kreeg hij weinig aandacht en de Rooie houdt wel van knuffelen. Voor hem is het vast leuker. Die andere twee katten van mijn moeder zijn lid van de blijf-van-mijn-lijf-club, die zitten prima daarzo, lekker in alle rust met een schaal brokjes. Maar de Rooie gaan we ongans verwennen .

Toch: we pakken het voornemen wel weer op: in 2004 komt er verder géén beest meer bij! >;) potverdikkie....

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 13:42

Het is nooit te laat op op nieuw te beginnen dus hou vol Lachen no more beestjes Lachen ik doe met je mee!

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 13:48

Je goeie voornemen is toch nog niet in de mist gegaan?
Je hebt em gisteren toch meegenomen,nou dat was nog 2003 Schijnheilig
Hahahaha maar wel gezellig weer een kat erbij toch?jij blij en je moeder ook weer blij,heb je je goeie daad al weer verricht voor het nieuwe jaar Schijnheilig Haha!
Nou was dat een goeie peptalk of niet Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 15:54

*proest* Haha!

Dus de tekst op mijn kerst- en nieuwjaarskaart was zo gek nog niet Tong uitsteken
Iets in de strekking van 'kleine kinderboerderij' of 'veestapel' was dat toch? Haha! Balen trouwens dat Dennis nog steeds niet thuis is, jeetje...
De beste wensen trouwens.

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 17:38

die goede voornemens ook, ik zou er niet eens aan beginnen....
maar geef toe het is wel gezellie met al die huisdieren Haha! Haha!