ik ben 3,5 kilo afgevallen!

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

*Roos*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-01 11:34

Hoi!!!

Ik ben in de zomervakantie samen met mijn moeder "verantwoordelijker" gaan eten. Dus minder snoepen en tussendoortjes eten enz.

Ik ben ook gestopt met de pil (ik slikte de diane 35 tegen acne)

Ik woog eerst 59,5 kilo en ik weeg nu 56 kilo!!! Het was niet dat ik 59,5 te zwaar vond maar je zag wel dat er een paar kilo af mocht. Dat is dus gelukt!

Ik denk dat het ook wel geholpen heeft dat ik ben gestopt met de pil. Of niet???

Iedereen veel suc6 met afvallen!!!

Breng je talenten en die van je paard tot bloei en word de beste ruiter die je kunt zijn!

http://www.lentepaard.nl | Rechtrichten, Paardencoaching, Natural Horsemanship & Centered Riding

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 17:49

heeej roosje!!
hoe gaat ie nou?
ik mag ook wel wat kilootjes kwijt! ik ga dus eens wat verder lezen op dit forum hahahahahaha
met ido gaat alles goed die heeft een mooi afgetraind lichaam in tegenstelling tot zijn baasje! hahahahha! wist je al dat ik verhuist ben? en een veuli heb gekocht?
groetjes ilona!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie