Water, overal water! :'(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 22:41

Bij ons kwam er weken na het gebeuren over het hele huis schimmel op de muren die zich vrolijk verspreidde Boos! Het zat in de muren door het plakwerk en letterlijk overal ... hou AUB goed je gezondheid in de gaten! Als de muren geen waterkering hebben (laagje zwarte kunstof die bij het metselen erin is gewerkt onderaan) mag je je eraan verwachten jammer genoeg. Enige oplossing is STOKEN zodat het sneller uitdroogd dan dat de schimmel zich kan ontwikkelen. Kortom, bijna onhaalbaar, want bij warmte ontwikkeld schimmel zich juist ook razendsnel In die tijd tot onze verhuis is mijn zoon aan z'n oren geopereerd geweest, hij had voortdurend ontstekingen die na onderzoek uiteindelijk als oorsprong de schimmels had. Je kan het wel oppervlakkig schoonmaken, maar "het" is daarmee niet weg .... Waarschijnlijk bestaat er wel iets om het echt weg te krijgen hoor, ik heb het alleen niet gevonden. Misschien dat je huisbaas wel zo vriendelijk is dit te doen, want tenslotte is hij verantwoordelijke voor alle "vaste delen" van de woning Knipoog

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 00:31

Vandaag is de huisbaas langsgeweest...

We zagen hier en daar namelijk ook al wat schimmel onder aan de muren Boos!
De huisbaas gaat de vloer eruit slopen en helemaal opnieuw storten en de muren opnieuw stucen (schrijf je dat zo) en dan impregneert hij de muren.

Daar zijn we wel errug blij mee, want opzich wonen we daar heel leuk Lachen

Onze verwarming staat nu dag en nacht op zijn hoogst, wij slapen bij mijn ouders, dus de eerst komende tijd kan het mooi even drogen.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:52

Da's inderdaad de beste oplossing, met de grove middelen erdoor! Veel succes in ieder geval!