meest afgrijselijke kerst ooit.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:16

nou,kop op! de kerstdagen zijn weer voorbij!
ik hoop dat je de jaarwisselling leuker kan vieren!

ik ken je gevoelens,5 jaar geleden is 5 dagen voor kerst mijn vader overleden.
dat blijven nu gewoon rare dagen.
die kerst zouden we naar mijn schoonouders gaan,en dat hebben we ook gewoon gedaan(ik wou het voor mijn man ,niet verpesten)
maar ik heb nog nooit zo'n baggerkerst gehad!
er werd vrolijk een potje gekaart,en gredronken,ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld,in een kamer vol met mensen!!!!!

maar lieve meid,de pijn gaat niet over,maar het krijgt langzaam een plaatsje.

probeer van je oudjaarsavond een vrolijk feest te maken!!!!!!!!

hou je taai!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:28

vippie schreef:
Let wel, ik veroordeel niemand die wel gaat sikkeneuren hoor, prima moet hij/zij zelf weten, maar als ik bij iedere "feestdag" moet gaan denken aan degene die er niet meer zijn dan heb ik geen leven meer, ze zullen nooit uit mn gedachten zijn, maar leef gewoon mn eigen leven en geniet van wat ik wel heb....


dat heeft niks met sikkeneuren te maken hoor vippie.

Ik heb geen familie en ouders meer, en ja waar ga je heen met kerst?
Of naar je schoonouders óf naar je eigen...nou schoonouders heb ik wel(moeder alleen) maar ik voem me niet op mn gemak bij hun dus ja dan blijft er weinig over he?

Als e ingedrienten er waren voor een gezellige kerst, al is het dan van een familie, dan doe ik er gerust wel wat mee maar ik heb helaas geen keus en ik wil me ook niet op gaan dringen bij vrienden.

Chiqa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:49

Chiqa schreef:
Als e ingedrienten er waren voor een gezellige kerst, al is het dan van een familie, dan doe ik er gerust wel wat mee maar ik heb helaas geen keus en ik wil me ook niet op gaan dringen bij vrienden.

Je wilt jezelf natuurlijk niet uitnodigen Knipoog. Misschien hebben jouw vrienden het toch wel door en nodigen ze je de volgende keer gezellig uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 15:51

Lovely"]
[quote="Chiqa schreef:
Als e ingedrienten er waren voor een gezellige kerst, al is het dan van een familie, dan doe ik er gerust wel wat mee maar ik heb helaas geen keus en ik wil me ook niet op gaan dringen bij vrienden.

Je wilt jezelf natuurlijk niet uitnodigen Knipoog. Misschien hebben jouw vrienden het toch wel door en nodigen ze je de volgende keer gezellig uit?
[/quote]

Lovely...ik benn iet het type wat zich op wilt dringen....dus zelf uitnodigen daar ben ik te bescheiden voor stom he... Schijnheilig