Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lynn_Nikita

Berichten: 25489
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 08:03

marrlinde schreef:
:wave:

Ik wil eens even jullie mening horen. Onze planning is om te trouwen door middel van twee bruiloften. Klinkt heel overdreven, maar helaas meer noodzaak als we met al onze geliefden erbij willen trouwen en gelukkig krijgen we daar nu de mogelijkheid voor. (Na 9 maanden eindelijk visum voor mijn vriend binnen :) ). Ik ben NL en mijn fam woont allemaal hier, van mijn vriend woont deel in Duitsland en groot deel met o.a. directe gezin in Australie. Oorspronkelijk uit Syria.)

We zullen dus in NL de bruiloft met wettelijk huwelijk doen, en in Sydney de bruiloft met het kerkelijk huwelijk. Beiden is gewoon een bruiloftsdag met alles.

Zouden jullie 2 jurken kopen, of de jurk uit Nederland ook meenemen naar Australië? Die heeft iedereen dan dus wel al gezien en heb ik al een keer gedragen... Maar wel goedkoper dan twee jurken. Moeilijk!



Ik zou als het qua temperatuur gaat dezelfde dragen maar Bv je haren anders doen en evt bolero bij de ene een niet bij de andere als dat staat.

Aranel
Berichten: 20201
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 08:13

Volgende week kan ik mijn jurk hier ook laten zien! :D het komt nu zoooo dichtbij :oo

Marrlinde: lastig! Mijn gevoel zegt ga voor 1 jurk. Als je een jurk gevonden hebt die je prachtig vindt, wil je m waarschijnlijk toch niet meer uit doen :+

Of eventueel kan je voor het feest 's avonds nog een witte chique cocktail jurk kopen, heb je toch nog wat anders erbij zonder nog eens een fortuin uit te geven.

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 09:30

Jaaaaaah Fyenna zo spannend!! :):)

Ik nog precies twee weken :oo

11AFotograaf

Berichten: 1964
Geregistreerd: 25-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 10:52

Yasmine schreef:
Weet niet in welke periode je hier trouwt, maar houd er rekening mee dat het in Australië in de zomer schroeiend heet kan zijn, dus dat je dan misschien een lichtere jurk nodig hebt dan voor hier.

1 voordeel dan: in Australië is het winter als het hier zomer is ;-) Dus daar heb je minder last van. Weet alleen niet wat de temperaturen in Sydney zijn als het hier hartje zomer is, maar dan zou je kunnen kiezen voor het voor- of najaar, zodat het wat meer gelijk is.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:47

Ik ben in Sydney geweest in augustus (dus winter) en toen was het nog flink 22 graden.

marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 01:26

Het is sowieso December dat we trouwen, ivm kinderen vakantie. Dus winter hier en zomer (heet!) daar. :j

Noek_Bronco

Berichten: 317
Geregistreerd: 25-10-12
Woonplaats: Wetteren, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:17

Wij zijn afgelopen vrijdag ook getrouwd, dus ik mag nu ook met grote trots mijn jurk showen! Het was een echte prinsessenjurk van Ladybird met blush roze in de rok. De foto's van de fotograaf hebben we nog niet maar wel al enkele gsm fotos. Helaas komt de jurk dan niet helemaal tot zijn recht.

Afbeelding

Afbeelding

Mijn dochtertje had een jurkje aan gemaakt met dezelfde stof als de stof in mijn jurk gemaakt door mijn moeder.

Selina

Berichten: 14333
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:24

Prachtige jurk <3

Aranel
Berichten: 20201
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:30

Die is mooi, mooie stof in de rok!!

Ik zal mijn jurk ook showen, wij zijn 23 juni getrouwd en het was echt de best day ever <3 mijn jurk was een ivoor kleurige a symmetrische Sophia Tolli.

De foto's zijn van de fotograaf, maar gemaakt met mijn telefoon van het laptop scherm, vandaar de kwaliteit. Maar dan hebben jullie een indruk :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 14:06

Wat zijn jullie beide mooi! <3

Noek_Bronco, wat straal je! Stoer dat je voor niet-wit gegaan bent, volgens mij staat dat roze zo ook ontzettend bruids (op deze foto's zie ik het bijna niet eens). En wat ontzettend gaaf (en schattig :D) dat je dochter een bijpassend jurkje heeft!

Aranel, mooie datum ... *D En wat een jurk! Ik ken je niet, maar als ik het zo van de foto's mag inschatten, past hij perfect bij jou! Dat korte, kanten sluiertje maakt hem ook helemaal af! Staat je geweldig!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 19:39

Ik heb vandaag mijn droomjurk gevonden <3 <3 <3

Het is iets hélemaal anders geworden dan wat ik in gedachten had, natuurlijk. :') Na twee jurken was ik ontzettend ontmoedigd omdat 2 jurken die exact waren wat ik wou me hélemaal niet stonden. Maar toen kwam ze aan met de derde jurk en die was echt waaaaauw :+: Ik stond al te lachen toen ze 'm uit de verpakking haalde, maar toen ik hem aanhad voelde ik me zo perfect :D Past perfect bij mijn stijl en persoonlijkheid en lichaam. Daarna nog zeker 8 andere jurken gepast maar niets kwam ook maar in de buurt van die ene. Ik had eerst in gedachten om een jurk met veel tule en volume te nemen, maar ik ben geëindigd met een crêpestof, kant met kraaltjes op, een haltertop en een praaaachtige, lange, ronde sleep afgewerkt met kant. Heel form-fitting ook.

Eerste keer passen is pas in maart maar ik zwijmel nog helemaal weg met de foto's <3 <3 Ik had nooit gedacht dat ik me zo bijzonder zou voelen door een kledingsstuk. :D

Aranel
Berichten: 20201
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 19:44

Picture please :D

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 20:06

Die houd ik voor later :D Niemand behalve mijn moeder en de vriendin die mee waren mogen het zien :Y)

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 20:09

Yasmine schreef:
Die houd ik voor later :D Niemand behalve mijn moeder en de vriendin die mee waren mogen het zien :Y)

Hahaha succes... ik vond dat heeeeeel moeilijk ;)

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 20:19

Bij mij helpt het wel dat ze de achterkant van de jurk niet helemaal dicht kregen, dus het is ook echt niet alsof ik wil dat iedereen foto's van mij ziet met een te kleine jurk waarin je alle corrigerende ondergoed kan zien :') Denk dat ik het moeilijker zal krijgen wanneer ik mijn eerste passessie heb gehad en ook foto's van een (min of meer) passende jurk heb :))

marrlinde
Berichten: 4276
Geregistreerd: 21-07-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 23:16

Leuk Yasmine! Lijkt me spannend hoe die dan staat als je hem echt paat straks!

Ik ga dinsdag jurken zoeken! I.v.m. tijd en budget wil ik in eerste instantie bij outlets gaan kijken. Heeft er iemand nog aanraders? Woon zelf omg. Rotterd dus als het aan te reizen is hoor ik het graag! :)

Tink89
Berichten: 2943
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 09:46

Nikita's bruidsmode in Wanroij. Ver weg, maar echt by far de beste en goedkoopste winkel waar ik geweest ben. En ik heb er nogal wat gehad...

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 10:12

Ik weet niet hoe het bij outlets gaat, maar misschien best even op voorhand bellen of je kan langskomen? Zowat alle bruidswinkels die ik gebeld heb, daar mocht je alleen op afspraak komen. Zou jammer zijn als je daar heen gaat en niet kan passen omdat ze geen tijd voor je hebben :)

fohadie
Berichten: 4304
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 12:17

Wat fijn dat je je jurk hebt gevonden Yasmine! Je schijtn het echt te merken als het je droomjurk is..

Dankzij mensen uit dit topic laat ik mijn jurk maken bij Nikita in Nieuwegein. Nu staat er op hun site dat de jurk in 8 weken al klaar is. Betekent dit dat ik maar een paar maanden voor mijn bruiloft een afspraak moet maken ipv bijna 8 maanden wat de meeste mensen doen die bruidsjurken passen? Ik kan het haar wel mailen, maar wie weet zijn er mensen in dit topic die eerder een jurk bij haar hebben gekocht die weten hoelang van te voren je een afspraak bij haar moet maken?

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 14:20

Yasmine schreef:
Ik weet niet hoe het bij outlets gaat, maar misschien best even op voorhand bellen of je kan langskomen? Zowat alle bruidswinkels die ik gebeld heb, daar mocht je alleen op afspraak komen. Zou jammer zijn als je daar heen gaat en niet kan passen omdat ze geen tijd voor je hebben :)


Outlet Ann & John in Eindhoven kan je gewoon binnen wandelen. :)

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 14:21

fohadie schreef:
Wat fijn dat je je jurk hebt gevonden Yasmine! Je schijtn het echt te merken als het je droomjurk is..

Dankzij mensen uit dit topic laat ik mijn jurk maken bij Nikita in Nieuwegein. Nu staat er op hun site dat de jurk in 8 weken al klaar is. Betekent dit dat ik maar een paar maanden voor mijn bruiloft een afspraak moet maken ipv bijna 8 maanden wat de meeste mensen doen die bruidsjurken passen? Ik kan het haar wel mailen, maar wie weet zijn er mensen in dit topic die eerder een jurk bij haar hebben gekocht die weten hoelang van te voren je een afspraak bij haar moet maken?


Anastasi?

fohadie
Berichten: 4304
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 14:33

Annekeee schreef:
fohadie schreef:
Wat fijn dat je je jurk hebt gevonden Yasmine! Je schijtn het echt te merken als het je droomjurk is..

Dankzij mensen uit dit topic laat ik mijn jurk maken bij Nikita in Nieuwegein. Nu staat er op hun site dat de jurk in 8 weken al klaar is. Betekent dit dat ik maar een paar maanden voor mijn bruiloft een afspraak moet maken ipv bijna 8 maanden wat de meeste mensen doen die bruidsjurken passen? Ik kan het haar wel mailen, maar wie weet zijn er mensen in dit topic die eerder een jurk bij haar hebben gekocht die weten hoelang van te voren je een afspraak bij haar moet maken?


Anastasi?


Pardon, Anastasi bedoel ik idd. Beide Russisch haha, Nikita/Anastasi whats in a name. :+

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:35

Haha geeft niet, maar dan heb ik de goede in gedachte :=

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:38

Ik had bij anastasi een afspraak in september en kon de jurk in de december halen (6 weken gewacht) terwijl de bruiloft in mei was. Ik kon niet langer wachten :D
Het is net wat jezelf wil en wanneer ze tijd heeft.

Je past hem iig thuis ongeveer 3 weken voor de bruiloft en moeten er aanpassingen komen doet ze dat, ter plekke als je met de jurk naar haar toe gaat.

fohadie
Berichten: 4304
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 23:44

Jaffel schreef:
Ik had bij anastasi een afspraak in september en kon de jurk in de december halen (6 weken gewacht) terwijl de bruiloft in mei was. Ik kon niet langer wachten :D
Het is net wat jezelf wil en wanneer ze tijd heeft.

Je past hem iig thuis ongeveer 3 weken voor de bruiloft en moeten er aanpassingen komen doet ze dat, ter plekke als je met de jurk naar haar toe gaat.



Ah, dank je. Je hebt meteen nog een vraag van me beantwoord die ik nog niet eens gesteld had. :)

Ik wil hem niet al te lang in huis (Of bij mijn ouders thuis) laten hangen. Laten we zeggen max. 2 maanden.