Het 'grote' sportkleding topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meraki

Berichten: 5914
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Twente

Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 16:20

:Y)

Omdat ik bijna meer sportkleding dan gewone kleding in de kast heb hangen inmiddels dan wat anders :') en omdat het imo best handig kan zijn af en toe te melden wat bevalt, maar ook wat absoluut niet bevalt.

De kleding die ik nu heb komt bij de h&m vandaan super fijn, alleen met een flinke cupmaat (lees: F) werken die tops niet. Waarom, omdat ze super laag uitgesneden zijn. Helemaal wanneer je er een sportbh onder hebt die al zo enorm hoog zitten.

Zijn er meer die hier tegenaan lopen :') Ik ben namelijk naarstig op zoek naar fatsoenlijke sporttops. :+


Deze top

Kiwipitje

Berichten: 10538
Geregistreerd: 18-02-05

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:38

Ik ben nu maar andere bh's aan het kopen (heb overigens maar C/D) want die grote passen onder geen enkele top tot nu toe :n

Meraki

Berichten: 5914
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Twente

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 16:40

Ik ken het probleem, super vervelend :\ Want t-shirts vind ik niet fijn :') heb het warm genoeg

Kiwipitje

Berichten: 10538
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:45

T-shirts vind ik prima voor soms maar bij groepslessen is het al warm en vind de bewegingen van XCO irritant met mouwtjes. Heb er nu weer een bestelling uit gedaan bij Nelly.com Ben benieuwd en hoop dat het snel binnen is. Daarbij zit wel deze top;

http://nelly.com/ww/womens-fashion/spor ... 5290-5830/

Daar kan volgens mij wel een grotere BH onder :j

Meraki

Berichten: 5914
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Twente

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 16:51


LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:55

Ik vind dit fleecevest van H&M zo fijn!

Afbeelding

Ik heb er eentje maar wil er graag nog een. Helaas verkoopt H&M ze niet meer. Alleen nog met capuchon, en die wil ik dus niet! |(

elke_fyfel

Berichten: 725
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Maaseik

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 21:21

Ik ben al enige tijd naar een trainingstop met een laag uitgesneden zijkant waardoor de zijkant van je sportbh zichtbaar is.. Nike en Adidas hebben er reeds uitgebracht maar ik vind er geen in huidige collecties op webshops.. Dus als iemand er toevallig eentje tegenkomt, hier posten aub :-)

Meraki

Berichten: 5914
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Twente

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 22:36

Ben ik vanmiddag nog ergens tegen gekomen! Ik zal ff mn ogen open houden voor je :)

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 22:39

HM vind ik ook fijn en nike ook wel eens, al zijn die toppen ook vaak laag uitgesneden.

Duhelo

Berichten: 28566
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:34

mws => lzp

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 15:09

Leuk! Topic over sportkleding! Na veel afvallen ben ik niet helemaal strak meer in mn velletje. Ben op zoek naar een shirt met korte mouwen of evt zonder met elastiek onderin die dus was los valt rond de buik, maar wel strak aangesloten rondom de borst. En het liefste betaalbaar haha. Ik heb ze nu van de H&M zonder elastiek, maar die kruipen ontzettend op tijdens de XCO.... zelfde als de shirtjes van Leontien, na een nummer zitten ze tot boven mn navel. ...

En die van de h&m met elastiek onderin zijn helaas te laag uitgesneden... mijn cup E komt er dan helaas halverwege uitvallen . .

Meraki

Berichten: 5914
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Twente

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 10:17

Ik heb laatst bij de Intersport allemaal shirtjes gehaald, waaronder één van Adidas, die is wat langer en niet super diep uitgesneden _O_

... dát was een wonder tussen alle XS en S topjes :=

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 10:31

Mag ik me hier ook melden :-)?
Qua kleding hier geen last van te diep uitgesneden topjes, ik ben maar gezegend met een B-cup.
Ik draag meestal Nike en Adidas met Saucony en New Balance schoenen voor lopen en krachttraining. Voor het fietsen ben ik heel tevreden van de Rogelli producten.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:41

Ik draag tijdens het sporten eigenlijk altijd Nike schoenen. Voor het hardlopen moet er nog een goede set schoenen komen. Qua kleding heb ik merken zoals H&M, Leontien, Puma en Nike. Maar ben er nog niet helemaal over uit wat ik nou het fijnste vind.

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:39

Ik heb nu het een en ander besteld bij Leontien en ben wel benieuwd.
Zijn jullie tevreden over dit merk?

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 15:43

Mijn hardloopbroek is van Asics, die zit zo ontzettend fijn..! Heb een herenmodel gepakt, omdat die damesbroeken me allemaal veel te strak zijn. Echt heel blij mee! Hardloopshirt is gewoon van INQ en daar heb ik ook niets over te klagen :n

Meraki

Berichten: 5914
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 14:03


Anoniem

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 15:07

Hey, leuk topic!

Ik heb voornamelijk kleding van de H&M. Vind die sportleggings echt heel fijn. Heb twee t-shirts er ook van, maar vind ik niet (meer) fijn. Ben ook nog op zoek naar leuke tops zonder mouwen. Liefst ook laag uitgesneden onder de arm, of met een leuke tekst erop. Mocht iemand tips hebben... :D

Heb van de week schoenen ontvangen van Nike. Ze zitten lekker en zijn lekker licht, weet alleen niet 100% zeker of ze geschikt zijn voor hardloopintervallen. Maar anders koop ik daar ooit nog wel eens andere schoenen voor :-)

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 15:14


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:42

Ik heb nog eea aan sportkleding van Victoria's secret en Abrercombie & Fitch maat S dat ik wegdoe. Bij interesse graag PB. (denk aan sportlegging, tops, trui etc.)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-11-14 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

faunty

Berichten: 1792
Geregistreerd: 06-06-13

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:49

ik heb een aantal sport tops van de lidl , verschillende merken geprobeerd binnen mijn prijsklasse , deze waren het best. ik heb voor sporten ook de nike lunalon running schoenen , ideaal voor hardlopen ( wat ik nooit meer mag :o :P :P ) maar ze zitten bij gewoon sporten ( fisio) ook heerlijk. ik ben alleen nog op zoek naar een goede winterbroek , heb nu van die 'voetbal'broekjes , maar wil wel iets van een sport legging ofzo , ga die van H&M dan maar eens bekijken!

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:58

Leuk topic ! Komen ook leuke dingen voorbij.
Ik heb lange sportbroeken van America Today, die zitten echt fijn, vallen wel iets kleiner maar dat maakt voor mij dat ze goed zitten :)
Korte broeken heb ik van het merk mango en Adidas.
Bij de only of veromoda koop ik van die hempjes en die voldoen prima, of bij de primark van die simpele hempjes, maar ik heb dan ook geen 'moeilijk' lijf.

ladypaard

Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 18:05

Ik zit weer te wachten op sportbroeken van de lidl :D
Van die fijne gladde stof, zonder direct strak zittend.
Had vorig jaar de fout begaan een grijze erbij aan te schaffen, wil weer dolgraag een zwarte :=

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:19

Leuk! Ik train op het moment het fijnste in een tanktop van de Primark (Die met de Amerikaanse vlag hartjes) Ik wil binnenkort nog een oversized T-shirt gaan verknippen naar tanktop. Vind dat altijd het lekkerste zitten! :) Ik kickboks overigens, dus je beweegt je hele lijf (Geen zin in opkruipende shirtjes)

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Het 'grote' sportkleding topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:24

Ik ben naarstig op zoek naar een (betaalbare) sportbroek die lang is. Wie heeft er een fijne site?