Nieuwsjaarswensen in kerstkaartjes.

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sl0wm0ti0n

Nieuwsjaarswensen in kerstkaartjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 19:14

Vanmiddag nog een paar late kertkaartjes geschreven, en bij sommige zat ik toch echt te twijfelen wat ik erop zou zetten. Bij sommige kaartjes staat al standaard 'prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar' of iets in die trant. Maarja, alleen mijn naam vind ik ook een beetje zo.. afgezaagd? Dus bij veel mensen heb ik er een klein verhaaltje ingeschreven, en bij sommige een klein gedichtje, wat het toch wat persoonlijker maakt dan alleen simpelweg je naam.. want bij iedereen die je een kaartje stuurt heb je toch wel een gedachte? Iets wat je diegene toewenst, of iets leuks dat je met diegene hebt meegemaakt.. Noem maar op. Doen jullie dit ook? Of schrijven jullie iets anders dan 'prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar' (een eigen variant erop ofzo?:P) of... ?

"What we call human nature, is actually human habit.."

Rosaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:50

Ik schrijf alleen kerstkaartjes naar euh...close friends (ben even de term in het Nederlands kwijt Tong uitsteken) dus ik schrijf naar elk van hen een persoonlijke wens...meestal een klein gedichtje dat ik zelf heb uitgevonden of een tekstje dat toepasselijk is op de persoon in kwestie.
Dat vind ik zelf ook het leukst om te krijgen Knipoog

Animals are not ours to eat, wear, or experiment on...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie