Onbekenden op MSN?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:51

Ik laat ze toe, als ze neit zeggen wie ze zijn, of ieri gaan doen!
dat is het opgeruimd staat netjes

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 19:54

samantha23 schreef:
Ik laat niemand toe in mijn lijst die ik niet ken.


Precies, dat doe ik ook. Mateloos irritant al die mensen die je uithoren over van alles en nog wat en dan weet jij niet wie het is! Dus daar ben ik ook mee gestopt! nieuw e-mailadres en een schone start. Ideaal!!!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:03

soms laat ik ze toe, als ze dan online komen vraag ik wie ze zijn. vaak heb ik zulke mensen helemaal niks te vertellen (en zij mij ook niet) dus verdwijnen ze ook zo weer Tong uitsteken
ik heb al een paar keer mee gemaakt dat die mensen toch niks te vertellen hebben dus nu heb ik maar besloten om geen mensen meer te accepteren die ik niet ken (uitzonderingen kunnen er wel zijn, bijv. als de email iets normaals is en niet iets penny-achtigs).

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:05

Ik laat iedereen eerst toe en dan krijgen ze kans om te laten weten wie ze zijn. Onvoldoende uitleg is block erop.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:24

Ben veel te nieuwschierig voor. Haha! Dus accepteer altijd wel.

Meestal hebben ze me msn weer aan onbekende gegeven Boos! Heb ik veel van die kleuter ventje's in mn lijst, hoe irritant.
Die verwijder ik gelijk weer. Soms heb je mensen die vaag gaan doen wie ze nou zijn dan verwijder ik ze echt gelijk, stom gedoe.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:32

Ik accepteer ze altijd! merk ik dat het een viezerik is of iemand die ik toch niet in mn lijst moet dan verwijder ik die gene gewoon! kan altijd!
soms zijn het voor mij onbekende maar die mij via via kennen en daar heb ik soms hele grappige gesprekken mee! dus die mensen laat ik dan wel in mn lijst Lachen

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:54

ik heb er ook een paar alleen ik praat nooit met ze! heb ik ook een paar belgische mensen op msn! ik weet niet waar ik ze vandaan haal

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 20:56

Soms laat ik onbekende wel toe, meestal niet. Het ligt ook wel een beetje aan het mail adres. Als die al kei kinderachtig is meestal niet. Soms accept ik wel en vraag gewoon wie het zijn. Meestal block ik daarna alsnog Haha!

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 22:59

ik add alleen mensen die ik ken en anders moet iemand maar mailen
maar laatst kreeg ik zo'n mailtje van voeg me even toe schoonheid

die had duidelijk de zoekfunctie van msn gebruikt en het was een sukkel 1e klas dus die vloog er net zo hard weer uit

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:02

ik laat ze meestal gewoon toe. En als ze online zijn vraag ik waar ik ze van ken Haha!

Yavanna

Berichten: 2637
Geregistreerd: 11-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 17:47

Ben erg kritisch, en laat niet zomaar iedereen toe, pasgeleden kreeg ik via msn messenger een of ander spaans iemand, hoe die in godsnaam aan mijn e-mail is gekomen, en op mijn msn lijst is gekomen, hoewel, hij/ zij stond dus niet eens in mijn lijst Verward En maar koppig door blijven gaan, ook na een block. Dus niemand komt meer ongevraagd op mijn msn lijst.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 21:18

haha, dat van die Spaanse iemand doet mij plots aan iets denken Haha! .

Een tijdje geleden wou een vriendin van me een klasgenote toevoegen op msn. Wat zei niet wist is dat de email van dat klasgenootje eindigte op skynet, en niet op hotmail. Dus zei het emailadress ingevald, maar ipv skynet hotmail. En t adres werkte dus het bestond. Komt er plots iemand online, met een héle rare nick in het spaans.

vriendin: hey
meisje: *zegt iets in het Spaans*
vriendin: euh.. Who are you?
meisje: Who are you?
vriendin: I'm from Belgium
meisje: "ah, I think you met my sister "
vriendin: "Who's your sister? Verward "
meisje: I don't know Verward Verward Verward Verward
En toen heeft ze het adres maar geblokkeert Haha!

Ik heb trouwens zelf eens een Belgische Turk toegevoegd gekregen. En die kerel bleef maar volhouden dat ik hem had toegevoegd, ipv hij mij Verward