voor de breisters onder ons: breimachine?

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Riëtte

voor de breisters onder ons: breimachine?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 21:31

Ik ben gek op breien, en mijn zus heeft me een beetje aangestoken. Ik wil denk ik wel een breimachine. Mijn zus heeft een aardig goede, een fijnbreier en een grofbreier. Tong uitsteken
Ze heeft me aangeraden om voor een fijnbreier te gaan, liefst een Brother. Het type KH860 of hoger zou een goede zijn, aangezien daar ponskaarten op passen, zodat je ook patroontjes kunt breien.

Nu ben ik handig op 2 pennen, patronen, kabels, inbreien, niets is te gek. Alleen heb ik nog nooit iets met een breimachine gedaan. Weet net hoe ze eruit zien, maar hoe ze werken???? Verward

Heeft iemand tips of suggesties waar ik op moet letten? Mischien heeft iemand zelfs een 2e handsje voor een vriendenprijsje??

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 22:03

Op Marktplaats staan ze regelmatig. Begin in ieder geval niet lager dan met ponskaarten want anders moet je alles handmatig doen (steekjes omzetten) Met kaarten is het al een stuk makkelijker en een computer machine is natuurlijk helemaal super. Je moet eens naar een beurs gaan zoals de huishoudbeurs oid, daar geven ze vaak demonstraties. Bel eens naar een dealer wanneer er een demo wordt gegeven..... Of de dealer/winkel geeft zelf een demo en misschien hebben ze ook 2e handsen.
En neem vooral een dubbelbeds anders moet je de boorden er nog zelf aanbreien (recht/averecht).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie